logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja grafiki pojazdowej - relacja z Warsztatów Antalis

  PR 28.06.2005, przeczytano 1316 razy
ilustracjastrzałka
Folia IMAGin JT 5529 P, zadrukowana techniką solwentową (druk atramentem na bazie rozpuszczalnika) - pokrycie karoserii Antalis

22 czerwca br. w warszawskiej hali EXPO XXI, Antalis we wspólpracy z firmą MACtac – producentem materiałów samoprzylepnych, zorganizował warsztaty poświęcone technice aplikowania grafiki pojazdowej. Partnerem warszatów była firma Polska Grafika Samochodowa (PGS), która podczas spotkania prezentowała na pojazdach techniki profesjonalnego aplikowania folii graficznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-grafiki-pojazdowej---relacja-z-warsztatow-antalis,2849,artykul.html

Ciągłe poszukiwanie nowych form przekazu reklamowego tłumaczy rosnące zainteresowanie grafiką pojazdową. Coraz więcej i coraz częściej widzimy tego dowody obserwując oklejone samochody, tramwaje, czy autobusy. Warsztaty Antalis, na które przybyło ponad 100 osób - przedstawicieli firm z całej Polski, także potwierdzają rosnące zainteresowanie reklamą mobilną.

Program warsztatów obejmował prezentację folii graficznych z serii IMAGin, konsultacje ze specjalistami z firm MACtac i PGS, uwzględniał także możliwość samodzielnego wykonania aplikacji przy wykorzystaniu materiałów i stanowiska testowego. Wielu uczestników spotkania, chcąc teorię sprawdzić w praktyce, podejmowało próby samodzielnego aplikowania.

Warsztaty tego typu stwarzają możliwość wymiany doświadczeń oraz pozyskania informacji na temat parametrów technicznych nowowprowadzanych produktów. Spotkania ludzi z branży są potrzebne i pożyteczne. Umożliwiają dalszy rozwój nam – wykonawcom. Mnie zainteresowały właśnie informacje związane z parametrami produktów, z którymi nie miałem okazji dotychczas pracować.”- po spotkaniu mówił jeden z uczestników warsztatów - Zdzisław Jasiński z firmy "ZET" (Kutno).

Polska premiera MACal 8200 PRO
Spotkanie było także okazją do zaprezentowania po raz pierwszy w Polsce nowej serii folii ekonomicznej MACal 8200 PRO. Produkt spotkał się z dużym zainteresowaniem.
W stałym asortymencie firmy Antalis produkt ten pojawi się już w sierpniu br.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764