logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja i strona www dla Posnanii od Tbwa

  PR 25.10.2016, przeczytano 625 razy
ilustracjastrzałka

19 października w Poznaniu zostało otwarte jedno z największych centrów handlowych w Polsce. Posnania oferuje klientom przestrzeń z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, która łączy w sobie funkcje handlowe i rozrywkowe. Za projekt i wdrożenie aplikacji mobilnej oraz strony www Posnanii odpowiada Agencja TBWA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-i-strona-www-dla-posnanii-od-tbwa,30338,artykul.html

Posnania to wyjątkowy obiekt na mapie Polski ze względu na zaawansowane rozwiązania technologiczne i cyfrowe, które służą rozrywce i informacji oraz wzbogacają ofertę usług tworząc unikalny „customer experience”. Projektem Posnanii zajmował się Apsys LAB – think tank w strukturach Apsys Polska, którego głównym celem jest monitorowanie nowych trendów w branży i generowanie innowacyjnych rozwiązań.

Ze względu na coraz większą mobilność klientów i rosnącą rolę mediów społecznościowych, Posnania sięga po nowe sposoby interakcji z konsumentami. Apsys Polska położyła znaczący nacisk na działania digitalowe, które w ramach wieloletniej współpracy powierzyła TBWA. Agencja była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji i projektu strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, które są ze sobą spójne systemowo. Bogata oferta usług, z których może skorzystać użytkownik, obejmuje m.in. dostęp do informacji o aktualnych wydarzeniach, możliwość zapoznania się z promocjami czy skorzystania z planu interaktywnego oraz funkcji nawigacji do określonego miejsca w Posnanii.

Opcje „Prowadź do auta” i „Zaparkuj” zostały stworzone z myślą o kierowcach. Ułatwią im znalezienie wolnych miejsc parkingowych i doprowadzą do już zaparkowanego samochodu. Fanom „selfie” rozrywki dostarczy natomiast opcja „Selfiefun”, dzięki której klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie, nałożyć na nie zabawne elementy komiksowe, a następnie udostępnić na interaktywnej ściance social media, zbudowanej w Posnanii. Użytkownicy za pomocą aplikacji lub strony, będą również mogli zarezerwować usługi oferowane przez centrum handlowe, takie jak osobisty stylista, rezerwacja sal konferencyjnych, hands free shopping i wiele innych.

Aplikacja jest dostępna na platformy iOS oraz Android.

Źródło: TBWA

www.tbwa-pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764