logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Insbuy innowacją na rynku nowych technologii

  PR 17.01.2023, przeczytano 297 razy
ilustracjastrzałka

CBOS podaje, że ponad 90% respondentów nie lubi tradycyjnych reklam. Powód? Zazwyczaj taka forma po prostu nas nudzi, a nawet drażni. Za to cenimy sobie inspiracje (czyli nie tylko pokazanie produktu i ceny, ale tez sposobu w jaki można go użyć ).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-insbuy-innowacja-na-rynku-nowych-technologii,398667,artykul.html

Czy to może sygnalizować koniec ery reklam, które znamy? Innowacyjna aplikacja Insbuy to projekt polskich przedsiębiorców, którzy zauważyli znaczący związek pomiędzy reklamą telewizyjną, a sprzedażą internetową. W aplikacji znajdziemy wszystkie meble oraz akcesoria, które pokazano w konkretnym programie (np. wnętrzarskim). To idealne miejsce do śledzenia i zainspirowania się najnowszymi trendami wnętrzarskimi.

Wystarczy smartfon i…to właściwie wszystko.

Wyobraźmy sobie, że oglądamy ulubiony program/serial, kiedy nagle naszą uwagę przykuwa designerski fotel. Wyszukanie konkretnego mebla w sieci wiąże się z godzinami scrollowania, a finalnie i tak nie mamy pewności, że znajdziemy upragniony model ze szklanego ekranu. Zamiast błądzić po stronach internetowych czy innych platformach, warto po prostu przejrzeć dedykowaną aplikację. W Insbuy znajdziemy wszystkie meble, akcesoria, a także ubrania, które pojawiły się w konkretnym formacie video. Co więcej, aplikacja przekieruje nas do sklepu online (np. Allegro), w którym będziemy mogli dokonać płatności za produkt. Sprawnie, intuicyjnie i bezpiecznie.

Jak to właściwie działa?

Aplikacja automatycznie wyszukuje produkty znalezione w formatach video i dopasowuje je do realnych obiektów, które można nabyć za pośrednictwem platform e-commerce. Istotnym ułatwieniem są tagi dające możliwość wyszukania produktów poprzez tekst lub polecenia głosowe. Narzędzie docelowo będzie przeszukiwać materiał wideo i generować pliki graficzne, prezentujące produkty należące do konkretnych kategorii. Twórcy aplikacji nie ograniczają się wyłącznie do jednej platformy czy stacji.

- Nasza współpraca zawsze rozpoczyna się od nawiązania kontaktu z producentem contentu. Na przykład, gdyby TikToker modowy pokazał na filmiku kilka stylizacji, to każda z nich byłaby umieszczona na jego Insbuy’owym profilu. Dzięki temu nasza aplikacja wygeneruje ruch do sklepów partnerów, sprzedaż i prowizje zarówno dla nas, jak i dla twórcy. Nie ogranicza się to tylko do TikToka – takie działania można byłoby podjąć na Instagramie, YouTube, a nawet na Netflixie. – wyjaśnia Maciej Szurek, współzałożyciel Insbuy.

Inspiracje sposobem na reklamę?

Insbuy to miejsce dla wszystkich, którzy dostrzegają wokół siebie inspiracje. Czy to piękne wnętrza, czy stylowe ubrania – mianownik pozostaje zawsze ten sam. Czerpanie inspiracji od ludzi wokół nas to innowacyjny sposób, w jaki firmy reklamują swoje produkty. Zamiast po prostu o nich mówić, pokazują odbiorcom, jak można je praktycznie wykorzystać. Ta metoda stała się powszechna chociażby w miejscach takich jak media społecznościowe. Dzielenie się swoimi pasjami to nowy wymiar techniki marketingowej, która transformuje doświadczenie konsumpcji mediów w doświadczenie zakupowe klienta. To jednak nie wszystko. Insbuy pozwala stacjom telewizyjnym mierzyć skuteczność reklamy na podstawie rzeczywistych efektów. W rezultacie reklamodawcy mogą sprawdzić, jaki wpływ na sprzedaż mają ich działania i kampanie marketingowe realizowane w TV.

– Reklama podana w formie inspiracji jest znacząco „lżejsza” dla konsumentów, niż ta tradycyjna. Poza tym jest ona dostępna na tzw. on demand, a nie na zasadzie „wpychania” komuś informacji, którą chciał przekazać reklamodawca. Wydaję mi się, że nie może to dawać efektów innych niż po prostu spektakularnych. To jest dokładnie to, czego oczekuje dzisiaj użytkownik, i co najlepiej konwertuje w e-commerce. Insbuy przybliża telewizję i zakupy online – to świetne narzędzie do mierzenia skuteczności lokowania produktu. – dodaje Mikołaj Krzemiński, twórca aplikacji Insbuy.

Od jesieni tego roku w aplikacji dostępne są meble i dodatki prezentowane w siedmiu znanych produkcjach emitowanych na kanałach CANAL+ Domo oraz CANAL+ Kuchnia: „Kupione i co dalej?”, „Remont w 48h”, „Tomasz Pągowski: Projekt Lokalny”, „Tomasz Pągowski: Remont u Ciebie”, „Grunt to ogród”, „Małe-wielkie zmiany”, „Czy na pewno umiesz gotować?”.

Firma współpracuje też z MTV, Tele5 i kolumbijską telewizją Caracol oraz Youtuberami m.in. kanałem wnętrzarskim Aranżacje Wnętrz.

Źródło: Insbuy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans w Extrahut – Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX Research
Patrycja Kołodziejczyk stanęła na czele nowo utworzonego działu UX Research agencji ExtraHut. Nadzoruje ona projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.
Change Serviceplan i Media Republic drugi rok z rzędu realizują kampanię dla Śmietany Łaciatej
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.
Chapter1 z kampanią „Traw beton, krzew zieleń” dla grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Kampania toczyć się będzie przez cały 2023 rok i zakończy się w I kwartale 2024 roku. Odwoływać się będzie do lokalności i nawiązywać do gwary poznańskiej. Projekt finansowany jest przez...
Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu
Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony...
Ponad połowa osób, które wzięły udział w ankiecie przeprowadzonej przez agencję badawczą Stem/Mark na zlecenie Kiwi.com, planuje swoje podróże z dużym wyprzedzeniem, i co druga z nich czerpie radość już na etapie samego planowania. Nawet fakt, że czasem muszą wyjść ze swojej strefy komfortu ma na nich korzystny wpływ i sprawia, że czują się szczęśliwi....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764