logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Jush rusza z kampanią marketingową

  PR 07.04.2022, przeczytano 1115 razy
ilustracjastrzałka

„Gdzie Tadeusz nie może, tam apkę Jush pośle” – w wybranych stacjach radiowych od 1 kwietnia emitowane są spoty zachęcające do szybkich zakupów w aplikacji Jush. Za kilka dni wystartuje również kampania skierowana do osób odwiedzających warszawskie siłownie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-jush-rusza-z-kampania-marketingowa,395407,artykul.html

Startup Lite e-Commerce w nowej kampanii radiowej zachęca do szybkich zakupów: „gdzie Tadeusz nie może, tam apkę Jush pośle. Zakupy w 15 minut i nawet 200 zł do wydania w prezencie.” Kampania radiowa marki Jush wystartowała 1 kwietnia a przewrotny spot zachęcający słuchaczy do zrobienia zakupów w aplikacji emitowany jest m.in. w takich warszawskich stacjach jak Eska Rock, RMF Maxxx, Kampus czy Rock Radio.

Aplikacja Jush przygotowała również dla swoich użytkowników kolejną odsłonę akcji promocyjnej, dzięki której zamawiając produkty pomiędzy 1 kwietnia a 31 maja br. będą oni mogli zaoszczędzić nawet 200 zł - zarówno nowi, jak i powracający klienci otrzymają po 10 zł zniżki na 20 kolejnych zamówień.

Ułatwienia dla dbających o formę

Od połowy kwietnia rusza z kolei kampania adresowana do osób dbających o formę. Klienci kilkudziesięciu siłowni Zdrowit i Calypso w Warszawie podczas treningów trafią na zabawne wlepki zachęcające do szybkiego zakupu najbardziej potrzebnych w danym momencie produktów: „Zabrakło energii? Jush dowiezie zakupy nawet w 15 minut!”, „Zostało ostatnie 15 minut treningu? Zamów zakupy na Jush”. Wlepki o atrakcyjnych kolorach i przyciągających wzrok grafikach prezentują zarówno owoce, jak i zdrowe przekąski.

Jush umila wiosenne aktywności

A co więcej, do zamówień, w których znajdzie się minimum 10 produktów, Jush dorzuci niespodziankę – wyjątkową i kolorową płócienną torbę z grafikami, które mogliśmy zobaczyć na specjalnym muralu przygotowanym przez Lite e-Commerce. Ich autorem jest LisKula - Alek Morawski. Jest to akcja limitowana, a torby będą rozdawane do wyczerpania zapasów.

Akcja promocyjna „Zgarnij nawet 200 zł” obowiązuje od 01.04.2022 r. do 31.05.2022 r.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lite e-Commerce Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764