logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja mobilna bez umiejętności programowania: Rusza projekt Poqad

  PR 25.07.2015, przeczytano 890 razy
ilustracja

Według najnowszych statystyk blisko połowa Polaków posiada i aktywnie korzysta ze smartfonów. Wzrost popularności sprzętów tego typu wymusza na firmach zmiany w komunikacji online. Standardem jest już tworzenie stron mobilnych oraz stron responsywnych. Szukając nowych form komunikacji z klientami, firmy coraz częściej decydują się także na tworzenie dedykowanych aplikacji mobilnych. Niestety jest to inwestycja wymagająca sporych, dodatkowych kosztów, których MŚP nie są zwykle w stanie ponieść.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-mobilna-bez-umiejetnosci-programowania%3A-rusza-projekt-poqad,25513,artykul.html

Odpowiedzią na tego rodzaju potrzeby ma być serwis PoqAd, który pozwala na samodzielne tworzenie aplikacji mobilnych w intuicyjnych formularzach. Budowanie aplikacji polega na łączeniu ze sobą modułów - funkcjonalności, dzięki którym można przygotować aplikację wg własnych oczekiwań. Wśród dostępnych funkcjonalności można odnaleźć zarówno elementy klasycznej www - kontakt, mapa, dane teleadresowe, jak i bardziej zaawansowane - czytnik QR kod, rozszerzona rzeczywistość czy program lojalnościowy w wersji mobilnej.

Serwis skierowany jest przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą rozszerzyć swoją komunikację o mobile, a jednocześnie nie są w stanie ponieść kosztów tworzenia aplikacji mobilnej na zlecenie. Koszt stworzenia aplikacji poprzez PoqAd jest dużo niższy niż budowanie jej od zera. Dzięki temu mogą sobie na nie pozwolić nawet restauracje czy niewielkie hotele - wyjaśnia Hubert Wochyński, Prezes Zarządu, PoqAd.

Twórcy serwisu dla swoich użytkowników przygotowali trzy pakiety cenowe - najtańszy, który umożliwia jednoczesne tworzenie aplikacji na dwa systemy operacyjne Android i iOS, pakiet premium na trzy systemy operacyjne Android, iOS i Windows Phone oraz pakiet umożliwiający tworzenie aplikacji pod własną marką.

Kreator PoqAd został tak zaprojektowany, aby użytkownik mógł tworzyć aplikacje w pełni samodzielnie, bez dodatkowych umiejętności programistycznych. Na życzenie klienta firma może również stworzyć aplikację z dostępnych w kreatorze modułów, dostarczając gotowy do implementacji projekt.

Źródło: PoqAd

poqad.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764