logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Oki AR Showroom z rzeczywistością rozszerzoną

  PR 25.10.2018, przeczytano 1511 razy
ilustracjastrzałka

OKI Europe Ltd ogłosiła na targach VISCOM Italia wprowadzenie na rynek swojej nowej aplikacji na smartfony: OKI AR Showroom. Innowacja ta, dzięki zastosowaniu rzeczywistości rozszerzonej (AR), pozwala klientom wizualizować urządzenia OKI oraz materiały do komunikacji wizualnej w ich własnym środowisku sprzedaży detalicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-oki-ar-showroom-z-rzeczywistoscia-rozszerzona,379887,artykul.html

Aplikacja zaprojektowana dla detalistów jest bezpłatna i neutralna językowo, dzięki czemu korzyści z użytkowania jej mogą odczuć detaliści w każdym kraju. Technologia AR wyświetla obrazy na ekranie smartfona lub tabletu gdy urządzenie działa w trybie kamery. Wraz z wejściem rzeczywistości rozszerzonej na rynek detaliczny, którego wartość ma sięgnąć 7,95 mld USD do 2023 roku, ta szybko rozprzestrzeniająca się wśród detalistów technologia oferuje klientom sklepów wciągające doświadczenie w czasie rzeczywistym bez konieczności wychodzenia z domu lub miejsca pracy.

Poprzez OKI AR Showroom OKI Europe oferuje takie samo wciągające doświadczenie samym detalistom. Użytkownicy mogą wizualizować, w jaki sposób asortyment OKI obejmujący drukarki kolorowe oraz urządzenia wielofunkcyjne o wysokiej rozdzielczości w połączeniu z nowoczesnymi platformami oprogramowania wpisze się w ich środowisko pracy. Wystarczy, że skierują kamerę swojego telefonu z uruchomioną aplikacją OKI AR Showroom na biurko lub powierzchnię pracy i wybiorą urządzenie OKI z ekranu.

Za jednym kliknięciem przycisku, detaliści mogą też odkryć szeroką gamę przyciągających uwagę materiałów do promocji w miejscu sprzedaży, które można stworzyć na urządzeniach OKI.  Są to m.in. banery, plakaty, oznakowanie półek, etykiety do roślin, tablice rejestracyjne i naklejki na szerokiej gamie nośników, w wielu rozmiarach i gramaturach, w tym na nośnikach wodoodpornych, magnetycznych i sztancowanych. Ponadto użytkownicy mogą zobaczyć wszystkie te aplikacje na miejscu, w ich własnym środowisku sprzedaży detalicznej.

- OKI posiada bogate dziedzictwo, jeśli chodzi o innowacje – mówi Javier López, Dyrektor Generalny, Vertical Solutions, OKI Europe Ltd. – Od ponad trzydziestu lat skupiamy się na innowacjach ukierunkowanych na klientów, czego przykładem było między innymi wprowadzenie pierwszej w Europie drukarki LED. Nasza nowa aplikacja OKI AR Showroom to kolejny przełom w branży, który pomaga przedsiębiorstwom zrozumieć, jak drukarki OKI mogą drukować na zadziwiająco wielu nośnikach różnych rodzajów i różnych rozmiarów, w tym nośnikach wodoodpornych, magnetycznych i sztancowanych. Dodatkowo klienci mogą drukować w dużym formacie, aż do 1,3 m w trybie druku dwustronnego, by uzyskać wiszące banery mocno oddziałujące i zachęcające klientów, a także napędzające sprzedaż. Aplikacja pozwoli detalistom otworzyć świat pełen możliwości drukowania i zrozumieć, że dzięki drukowaniu w sklepie mogą stać się bardziej kreatywni i lepiej odpowiadać na swoje potrzeby w zakresie komunikacji wizualnej.

Premiera aplikacji OKI AR Showroom dostępnej na urządzenia z iOS miała miejsce na targach VISCOM w Mediolanie na stoisku OKI Europe.

Aby pobrać aplikację, odwiedź App Store i wyszukaj „OKI AR Showroom”.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

Dodatkowe informacje:

1 ResearchAndMarkets.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764