logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja PeoPay bohaterem kampanii Banku Pekao S.A.

  PR 30.07.2024, przeczytano 551 razy
ilustracjastrzałka

Bank Pekao S.A. rozpoczął ogólnopolską kampanię marketingową w kanałach online. Bank promuje w niej aplikację mobilną PeoPay i produkty dla klientów indywidualnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-peopay-bohaterem-kampanii-banku-pekao-s.a.,405171,artykul.html

Nowa kampania aplikacji PeoPay i Konta Przekorzystnego pod hasłem „Otwórz się na PeoPay” prezentuje, jak codzienne zarządzanie rodzinnymi finansami może być łatwe z poziomu telefonu. Dzięki dostępnym rozwiązaniom użytkownicy aplikacji otrzymują m.in. podgląd wydatków dzieci, szybkie przelewy BLIK, możliwość zaplanowania przelewów na kieszonkowe, zakup bilety komunikacji miejskiej i wiele innych przydatnych na co dzień funkcji.

W reklamie występują rodzice i ich nastoletnia córka, których wspólną pasją jest koszykówka. Krótkie scenki z udziałem bohaterów pokazują, jak dzięki aplikacji PeoPay sprawy związane z finansami można załatwić szybko, łatwo i w dowolnym momencie. Wzorem poprzednich koncepcji banku spoty są utrzymane w dynamicznej, nowoczesnej konwencji, a charakterystyczna dla Pekao grafika jest integralną częścią przedstawionej historii.

– Na potrzeby kampanii powstała seria spotów internetowych, które konsekwentnie są utrzymane w nowoczesnej i dynamicznej konwencji charakterystycznej dla Pekao. W stworzonych materiałach tradycyjnie inspirowaliśmy się ideą artbrandingu, co dodatkowo wyróżnia naszą komunikację. Chcieliśmy podkreślić, że „bankując” z nami masz swobodę działania, możesz pozwolić sobie na realizację marzeń i wspieranie pasji bliskich – wyjaśnia Jorge Sánchez Klosiński, p.o. Dyrektora Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.

Kampania online Banku Pekao pod hasłem „Otwórz się na PeoPay” oprócz głównych kanałów dotarcia – digital i social media – wychodzi poza obszar wirtualny. Kampania jest również widoczna w VOD, na digitalowych nośnikach reklamy zewnętrznej, w placówkach i kanałach elektronicznych banku oraz rozgłośniach internetowych.

Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny TANK Production, autorem zdjęć jest Łukasz Pęcak. Za digital i DOOH odpowiada agencja Sales&More, a kampanię w social media realizuje agencja Digital Kingdom, która jednocześnie odpowiada za kreację i wideo do kampanii w internecie. Scenariusze wideo są efektem współpracy Agencji Sales&More oraz Digital Kingdom.

Źródło: Bank Pekao S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764