logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Pilota WP na Apple TV

  PR 14.08.2024, przeczytano 393 razy
ilustracja

Aplikacja Pilota WP to nowość na urządzeniach Apple TV. Umożliwia wygodne i szybkie korzystanie z szerokiej i zróżnicowanej oferty materiałów multimedialnych i kanałów telewizyjnych na dużych ekranach. To wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą korzystać z szerokiej oferty platformy bezpośrednio na swoim telewizorze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-pilota-wp-na-apple-tv,405338,artykul.html

Aplikacja Pilot WP na Apple TV została przygotowana przez firmę Redge Technologies. Zapewnia ona treści z najwyższą jakością obrazu i dźwięku. Interfejs aplikacji został zaprojektowany z myślą o wygodzie użytkowników i prostocie w nawigacji. Aby korzystać z aplikacji Pilota WP i jej pełnych możliwości, wystarczy pobrać ją z Apple TV App Store i zalogować się na swoje konto. Nowi użytkownicy mogą skorzystać z oferowanych przez platformę pakietów, dostępnych w płatności jednorazowej lub subskrypcji:

  • Starter Plus z ponad 60 kanałami - od 19,99 zł;
  • Podstawowy z ponad 110 kanałami - od 34,99 zł;
  • Maxi z ponad 130 kanałami - od 54,99 zł.

Pilot WP oferuje dostęp do szerokiej gamy materiałów wideo, w tym programów telewizyjnych, filmów, seriali, dokumentów, materiałów rozrywkowych i sportowych, zarówno na żywo, jak i na żądanie, w dowolnym miejscu i czasie. Wśród treści proponowanych przez Pilota WP znajdziemy informacje z kraju i świata, programy rozrywkowe, talk-show i reality show, relacje z wydarzeń sportowych, skróty meczów, wywiady z zawodnikami, bogatą bibliotekę filmów i seriali, zarówno polskich, jak i zagranicznych, filmy dokumentalne, programy dotyczące mody, zdrowia, kulinariów, podróży, sztuki i kultury.

Użytkownicy platformy mogą również tworzyć własne listy ulubionych programów i kanałów, co pozwala algorytmowi na trafne proponowanie treści w przyszłości, a prosta wyszukiwarka ułatwia szybkie przeglądanie obszernego katalogu oferowanych treści.

Redge Technologies jest liderem technologii OTT i edge computing w Europie Środkowo-Wschodniej, obecnym na rynku od 2007 roku. Spółka należy do Play (grupa Iliad). Do grona klientów firmy należą między innymi: TVN Warner Bros Discovery, Play, TV3, FreeTV, Telewizja Polska, Wirtualna Polska, Canal+ Polska. Flagowym rozwiązaniem firmy jest Redge Media – platforma OTT dostępna w modelach PaaS i on-premise, składająca się z Service Delivery Platform oraz Video Delivery Platform, którego elementem jest rozproszony system dystrybucji treści (CDN), stworzony w architekturze edge computing. Firma Redge Technologies stworzyła również Redge Guardian – oprogramowanie służące do mitygacji wieloterabitowych ataków DDoS.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa ZPR Media z serią reportaży audio „Polska na ucho”
19 września wystartowała nowa seria podcastowa „Polska na ucho”. To cykl z reportażami audio przygotowywanymi przez dziennikarzy Grupy ZPR Media z całego kraju.
Kolejne kanały nowej generacji od TVN Warner Bros. Discovery.
Kanały nowej generacji (FAST) z tygodnia na tydzień zyskują na popularności i cieszą się rosnącym zainteresowaniem ze strony widzów oraz partnerów biznesowych. TVN Warner Bros. Discovery”, lokalny lider w temacie, nie zwalnia tempa i regularnie inwestuje w poszerzenie swojego digitalowego portfolio. 18 września bibliotekę Playera wzbogaciły trzy nowe pozycje...
16 studentów rozpoczęło zajęcia na Radio Akademii
Na tegoroczny semestr zajęć w Radio Akademii – projekcie szkoleniowym Grupy ZPR Media dla przyszłych radiowców – zostało przyjętych 16 osób. Zajęcia rozpoczęły się w miniony weekend i potrwają blisko 3 miesiące.
Kuba Wojewódzki liderem pasma we wszystkich grupach
Wraz ze startem jesiennej ramówki, Kuba Wojewódzki powrócił z premierą kolejnego sezonu swojego autorskiego programu. I ponownie udowodnił, że nie ma sobie równych, pozostawiając konkurencję daleko w tyle. Największą widownią, jak do tej pory, cieszył się odcinek 3., który zapewnił stacji TVN 9,57% udziału w grupie ogólnej. Show Kuby...
RMF FM i RMF MAXX przeciwko wielkiej wodzie
Rano, 18 września, dziennikarze RMF FM i RMF MAXX wyruszą w dwudniową trasę na Opolszczyznę i Dolny Śląsk z tysiącami szczotek i łopat do sprzątania zalanych domów, garaży, ulic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764