logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Polomarket w finale Mobile Trends Awards 2020

  PR 10.03.2020, przeczytano 836 razy
ilustracjastrzałka

W ciągu niespełna pół roku od uruchomienia aplikacja POLOmarket zyskała kilkaset tysięcy nowych użytkowników i znalazła się wśród 6 najlepszych aplikacji commerce/m-commerce w tegorocznym konkursie Mobile Trends Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-polomarket-w-finale-mobile-trends-awards-2020,386006,artykul.html

- Aplikacja mobilna POLOmarket to kamień milowy w procesie digitalizowania naszej komunikacji. Nie tylko pozwoliła nam ona rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem, ale i zintegrować wiele naszych działań, w sposób wygodny dla klienta – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Użytkownicy aplikacji mobilnej POLOmarket mogą korzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” oraz daje możliwość ocenienia zakupów zrobionych w POLOmarkecie. Ponadto do aplikacji wprowadzone zostały jednorazowe, indywidualne kupony promocyjne na wybrane produkty oraz możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych.

POLOmarket został wyróżniony w katagorii commerce/m-commerce w konkursie Mobile Trends Awards, nazywanym Oscarami branży mobilnej w Polsce, i tym samym dołączył do grona marek, które tworzą projekty mobilne na najwyższym poziomie. Zwycięzcy plebiscytu zostaną ogłoszeni 12 marca 2020 r. podczas uroczystej gali w Krakowie.

Źródło: Grupa POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nagrody dla kampanii Resideo „Make the home a safer place”
Resideo, firma działająca w obszarze inteligentnego i bezpiecznego domu, kończy rok z sukcesem, zdobywając trzy prestiżowe nagrody w międzynarodowych konkursach: dwie platyny w MarCom Awards oraz brąz w Stevie Awards za inicjatywę edukacyjną „Make the home a safer place” dotyczącą tlenku węgla. Dodatkowo, Natalia Długosz, manager ds. marketingu i komunikacji w regionie...
Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764