logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Samsung Mobile Print: bezprzewodowe drukowanie i skanowanie

  PR 19.10.2012, przeczytano 1559 razy
ilustracjastrzałka

Rozwiązania do druku oferowane przez firmę Samsung, to nie tylko wydajne drukarki laserowe, urządzenia wielofunkcyjne i tonery, ale także ułatwiające codzienną pracę oprogramowanie. Jednym z takich udogodnień jest darmowa aplikacja Samsung Mobile Print, dzięki której użytkownicy mogą bezprzewodowo drukować i skanować na kompatybilnych urządzeniach Samsung, bezpośrednio z tabletu lub smartfona z systemem Android lub iOS. Badanie przeprowadzone na zlecenie firmy Samsung pokazało, że drukowanie przez WiFi jest postrzegane jako atrakcyjna funkcjonalność przez blisko 86 proc. badanych. Możliwość druku bezprzewodowego jest również funkcjonalnością, którą w nowej drukarce chciałoby posiadać ponad 72 proc. ankietowanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-samsung-mobile-print%3A-bezprzewodowe-drukowanie-i-skanowanie,16988,artykul.html

Samsung Mobile Print jest darmową aplikacją, która poprzez wykorzystanie możliwości druku bezprzewodowego pozwala uwolnić komputer od zbędnego okablowania. Aplikacja ta współpracuje z kompatybilnymi urządzeniami Samsung, tj. drukarkami i wielofunkcyjnymi urządzeniami sieciowymi oraz drukarkami wyposażonymi w moduł łączności bezprzewodowej WiFi. Samsung Mobile Print umożliwia wygodne drukowanie i skanowanie bezpośrednio z poziomu tabletu lub smartfona z systemem Android lub iOS, bez potrzeby włączania komputera PC. Użytkownicy mogą drukować obrazy, pliki PDF, strony internetowe i różne dokumenty biurowe, nawigując palcem po ekranie dotykowym swojego ulubionego urządzenia mobilnego.

Funkcję druku bezprzewodowego za pośrednictwem aplikacji Samsung Mobile Print obsługują wybrane modele drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, np. SCX-3205W, ML-3710DW, ML-1865W, CLX-3185FW.

Aplikację Samsung Mobile Print można pobrać bezpłatnie w sklepie Google play na smartfon lub tablet z zainstalowanym systemem Android, a także w App Store dla urządzeń mobilnych z systemem iOS.

Zalety aplikacji doceniło znane laboratorium testowe Buyers Laboratory LLC (BLI), które w lipcu 2012 roku przyznało Samsung Mobile Print nagrodę „Pick” – „Outstanding Mobile Print App”.

Drukowanie w standardzie DLNA

Wybrane urządzenia firmy Samsung pozwalają także na zdalne drukowanie przy wykorzystaniu standardu bezprzewodowej komunikacji DLNA (Digital Living Network Alliance). Technologia ta eliminuje potrzebę stosowania programu interpretującego i umożliwia przesyłanie plików do drukarki bezpośrednio z telewizora, sprzętu audio, komputera lub telefonu komórkowego, bez konieczności instalacji dodatkowych sterowników lub wtyczek programowych.

Respondenci o druku bezprzewodowym i mobilnym

Z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie firmy Samsung wynika, że ponad 72 proc. ankietowanych słyszało o możliwości druku przez WiFi, czyli bez potrzeby korzystania z kabla łączącego komputer z drukarką. Blisko 30 proc. respondentów zadeklarowało, że już korzysta z opcji drukowania bezprzewodowego. Niemal 69 proc. badanych słyszało o możliwości drukowania zdjęć bezpośrednio ze smartfona lub tabletu, natomiast korzystanie z tej opcji zadeklarowało 16,5 proc. ankietowanych. Drukowanie przez WiFi jest postrzegane jako atrakcyjna funkcjonalność przez blisko 86 proc. badanych*. Możliwość druku bezprzewodowego jest również funkcjonalnością, którą w nowej drukarce chciałoby mieć ponad 72 proc. ankietowanych**. Bezprzewodowe drukowanie zdjęć bezpośrednio z telefonu lub tabletu zostało ocenione jako atrakcyjna funkcjonalność przez 69 proc. badanych*. Dla ponad 53 proc. respondentów dostępność opcji druku mobilnego jest istotnym czynnikiem w przypadku wyboru nowej drukarki**.

Źródło: Samsung

Dodatkowe informacje:

* Uwzględnione łącznie odpowiedzi respondentów: „zdecydowanie atrakcyjna” i „raczej atrakcyjna”.
** Uwzględnione łącznie odpowiedzi respondentów: „zdecydowanie tak” i „raczej tak”.

Informacje o badaniu:
Badanie ilościowe zrealizowano metodą CAWI (wywiady online) wśród uczestników / członków panelu internetowego epanel.pl. Badanie zostało zrealizowane w dniach 14-19 marca 2012 roku na 806-osobowej próbie reprezentatywnej ze względu na wiek, płeć wielkość miejscowości zamieszkania oraz region. Uzyskane wyniki zostały zważone przez dochody. Badanie przeprowadziła firma ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o. na zlecenie Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764