logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Shareit umacnia się w Azji Południowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie

  PR 02.04.2021, przeczytano 683 razy

SHAREit, aplikacja do przesyłania plików, gier i streamingu ponownie zdobyła pierwszą pozycję wśród najszybciej rozwijających się aplikacji do publikowania materiałów multimedialnych w Azji Południowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie w drugim półroczu 2020 r. zgodnie z danymi pochodzącymi z najnowszego rankingu Performance Index (Wskaźnik Wyników) opublikowanego przez AppsFlyers. AppsFlyers umieściła również SHAREit w swoim rankingu Growth Index (Wskaźnik wzrostu) najlepszych aplikacji do publikowania materiałów multimedialnych nie tylko na wschodzących rynkach, takich jak Afryka (2. miejsce), lecz również na rynkach rozwiniętych, takich jak Europa Zachodnia (3. miejsce), Europa Wschodnia (4. miejsce), Ameryka Południowa (5. miejsce). Wskaźnik Wyników opracowany przez AppsFlyers jest narzędziem, które pozwala sprzedawcom aplikacji na sprawdzenie rankingu wyników źródeł mediów mobilnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-shareit-umacnia-sie-w-azji-poludniowo-wschodniej-i-na-bliskim-wschodzie,390884,artykul.html

Sukces ten poprzedziły nadzwyczajne wyniki SHAREit, które zyskały uznanie w XI wydaniu rankingu Performance Index (obejmującego pierwsze półrocze 2020 r.), zgodnie z którym aplikacja ta zajęła pierwsze miejsce w regionie Bliskiego Wschodu i Azji Południowo-Wschodniej, z imponującym tempem wzrostu liczby instalacji aplikacji, który osiągnął poziom 160%. Rankingi podkreślają unikatową ofertę SHAREit i szeroki wachlarz funkcji, które nie tylko przyczyniają się do popularności aplikacji wśród klientów, lecz również są niezastąpionym źródłem informacji dla marketingowców.

Karam Malhotra, wspólnik i wiceprezes na świat w SHAREit powiedział: - Głos użytkowników nigdy nie był jeszcze tak dobitny i klarowny jak dzisiaj, a ci chcą wyboru, elastyczności i nieograniczonego dostępu do spersonalizowanych treści cyfrowych na ich telefonach komórkowych. Nasza holistyczna platforma oferuje inteligentną i niepowtarzalną mieszankę odkrywania treści cyfrowych, konsumpcji, gier i przesyłania plików zgodnie z wysoko postawionymi wymaganiami klientów, przy czym dążymy do doskonalenia wrażeń płynących z SHAREit, w celu poprawy przydatności, wygody i bezproblemowego korzystania z aplikacji. Cieszymy się z tytułu najszybciej rozwijającej się aplikacji do publikowani materiałów multimedialnych na Bliskim Wschodzie i w Azji Południowo-Wschodniej - jest to dowodem na zaangażowanie zespołu SHAREit w zapewnienie elastyczności, niezależności i przydatności dla naszych klientów, przy jednoczesnym wsparciu reklamodawców w rozwijaniu swojej działalności wśród wykorzystując w tym celu społeczność SHAREit.

Główną funkcjonalnością SHAREit jest przesyłanie plików w ramach sieci peer to peer, pozwalające na dzielenie się, m.in., zdjęciami czy muzyką z innymi urządzeniami bez aktywnego połączenia z internetem czy Bluetooth. Jako pierwszy partner sprzedaży pośredniej Google Play, SHAREit zapewnia również bezpieczne przesyłanie aplikacji za pośrednictwem Peer-to-Peer Offline App Sharing (przesyłanie aplikacji offline w ramach sieci peer to peer), dodając je do biblioteki aplikacji Play użytkownika i zarządzając aktualizacjami aplikacji w momencie, kiedy urządzenie ponownie łączy się z Internetem.

SHAREit również umocnił swoją pozycję jako platforma treści cyfrowych, zapewniając użytkownikom usługi gamingowe, usługi odkrywania treści i usługi konsumpcyjne. SHAREit ma dedykowane centrum gier w ramach aplikacji, które oferuje gry HTML5, materiały wideo z gier i opcję pobierania popularnych gier. Dzięki grom we wszystkich gatunkach SHAREit posiada jeden z największych katalogów gier mobilnych od twórców z całego świata.

Dzięki konsekwentnemu postępowi w zakresie treści SHAREit z powodzeniem wykorzystał popularność lokalnych treści, aby stać się centrum krótkich materiałów wideo, dzięki czemu jego baza użytkowników wzrosła na całym świecie wraz z rosnącym poziomem zaangażowania. SHAREit może się poszczycić gronem ponad 1,8 miliarda użytkowników na całym świecie w około 200 krajach i regionach. Aplikacja ma obecnie ponad 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.

Źródło: SHAREit

www.ushareit.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764