logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Shareit umacnia się w Azji Południowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie

  PR 02.04.2021, przeczytano 197 razy

SHAREit, aplikacja do przesyłania plików, gier i streamingu ponownie zdobyła pierwszą pozycję wśród najszybciej rozwijających się aplikacji do publikowania materiałów multimedialnych w Azji Południowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie w drugim półroczu 2020 r. zgodnie z danymi pochodzącymi z najnowszego rankingu Performance Index (Wskaźnik Wyników) opublikowanego przez AppsFlyers. AppsFlyers umieściła również SHAREit w swoim rankingu Growth Index (Wskaźnik wzrostu) najlepszych aplikacji do publikowania materiałów multimedialnych nie tylko na wschodzących rynkach, takich jak Afryka (2. miejsce), lecz również na rynkach rozwiniętych, takich jak Europa Zachodnia (3. miejsce), Europa Wschodnia (4. miejsce), Ameryka Południowa (5. miejsce). Wskaźnik Wyników opracowany przez AppsFlyers jest narzędziem, które pozwala sprzedawcom aplikacji na sprawdzenie rankingu wyników źródeł mediów mobilnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-shareit-umacnia-sie-w-azji-poludniowo-wschodniej-i-na-bliskim-wschodzie,390884,artykul.html

Sukces ten poprzedziły nadzwyczajne wyniki SHAREit, które zyskały uznanie w XI wydaniu rankingu Performance Index (obejmującego pierwsze półrocze 2020 r.), zgodnie z którym aplikacja ta zajęła pierwsze miejsce w regionie Bliskiego Wschodu i Azji Południowo-Wschodniej, z imponującym tempem wzrostu liczby instalacji aplikacji, który osiągnął poziom 160%. Rankingi podkreślają unikatową ofertę SHAREit i szeroki wachlarz funkcji, które nie tylko przyczyniają się do popularności aplikacji wśród klientów, lecz również są niezastąpionym źródłem informacji dla marketingowców.

Karam Malhotra, wspólnik i wiceprezes na świat w SHAREit powiedział: - Głos użytkowników nigdy nie był jeszcze tak dobitny i klarowny jak dzisiaj, a ci chcą wyboru, elastyczności i nieograniczonego dostępu do spersonalizowanych treści cyfrowych na ich telefonach komórkowych. Nasza holistyczna platforma oferuje inteligentną i niepowtarzalną mieszankę odkrywania treści cyfrowych, konsumpcji, gier i przesyłania plików zgodnie z wysoko postawionymi wymaganiami klientów, przy czym dążymy do doskonalenia wrażeń płynących z SHAREit, w celu poprawy przydatności, wygody i bezproblemowego korzystania z aplikacji. Cieszymy się z tytułu najszybciej rozwijającej się aplikacji do publikowani materiałów multimedialnych na Bliskim Wschodzie i w Azji Południowo-Wschodniej - jest to dowodem na zaangażowanie zespołu SHAREit w zapewnienie elastyczności, niezależności i przydatności dla naszych klientów, przy jednoczesnym wsparciu reklamodawców w rozwijaniu swojej działalności wśród wykorzystując w tym celu społeczność SHAREit.

Główną funkcjonalnością SHAREit jest przesyłanie plików w ramach sieci peer to peer, pozwalające na dzielenie się, m.in., zdjęciami czy muzyką z innymi urządzeniami bez aktywnego połączenia z internetem czy Bluetooth. Jako pierwszy partner sprzedaży pośredniej Google Play, SHAREit zapewnia również bezpieczne przesyłanie aplikacji za pośrednictwem Peer-to-Peer Offline App Sharing (przesyłanie aplikacji offline w ramach sieci peer to peer), dodając je do biblioteki aplikacji Play użytkownika i zarządzając aktualizacjami aplikacji w momencie, kiedy urządzenie ponownie łączy się z Internetem.

SHAREit również umocnił swoją pozycję jako platforma treści cyfrowych, zapewniając użytkownikom usługi gamingowe, usługi odkrywania treści i usługi konsumpcyjne. SHAREit ma dedykowane centrum gier w ramach aplikacji, które oferuje gry HTML5, materiały wideo z gier i opcję pobierania popularnych gier. Dzięki grom we wszystkich gatunkach SHAREit posiada jeden z największych katalogów gier mobilnych od twórców z całego świata.

Dzięki konsekwentnemu postępowi w zakresie treści SHAREit z powodzeniem wykorzystał popularność lokalnych treści, aby stać się centrum krótkich materiałów wideo, dzięki czemu jego baza użytkowników wzrosła na całym świecie wraz z rosnącym poziomem zaangażowania. SHAREit może się poszczycić gronem ponad 1,8 miliarda użytkowników na całym świecie w około 200 krajach i regionach. Aplikacja ma obecnie ponad 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.

Źródło: SHAREit

www.ushareit.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok wiodąca platforma krótkich filmów wideo, wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego....
Aż 10 tys. zł mogą wygrać słuchacze Radia Złote Przeboje w nowym konkursie antenowym "Dycha po ósmej". Zabawa, w której można wziąć udział od dziś - środy, 14 kwietnia 2021 r., rozgrywana jest w porannej audycji "Złote Przeboje na dzień dobry". Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy...
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764