logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Tiktok już na Samsung Smart TV w Polsce

  PR 10.11.2022, przeczytano 310 razy
ilustracja

Użytkownicy telewizorów Samsung Smart TV w Polsce mogą już pobrać aplikację TikTok i przeglądać ulubione treści na dużym ekranie. Aplikacja, stworzona do oglądania krótkich materiałów wideo, dostępna jest na modele z roczników 2018 – 2022*, a także na Samsung Smart Monitor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-tiktok-juz-na-samsung-smart-tv-w-polsce,397925,artykul.html

Aplikacja przenosi mobilne doświadczenia na duży ekran. Można ją pobrać ze sklepu z aplikacjami na Samsung Smart TV z roczników 2018-2022, w tym modele QLED, Neo QLED, OLED z technologią QD OLED i Smart Monitor – dostępna jest w polskiej wersji językowej.

Treści podzielone są na 12 kategorii, w tym komedia, muzyka, jedzenie czy moda i uroda. W nawigacji i przełączaniu kolejnych filmów pomaga pilot, a obsługa jest szybka i intuicyjna. Sposób wyświetlania został zoptymalizowany pod ekrany telewizorów. Wideo prezentowane jest na środku, po lewej stronie widać autora i opis filmu, a w prawym dolnym rogu szczegóły dot. muzyki. Treści można przeglądać jako gość, lub powiązać swoje konto z tym na urządzeniu mobilnym – tu wystarczy zeskanować wyświetlony na ekranie TV QR kod.

Pojawienie się aplikacji TikTok to dobra wiadomość dla użytkowników telewizora The Sero. W ten sposób zabawne czy edukacyjne filmy można będzie przeglądać w formacie, w jakim zostały stworzone, czyli w pionie**. W tym roku The Sero otrzymał Matową Powłokę Ekranu, która ogranicza odbicia, zwiększając komfort oglądania.

Dzięki wykorzystywanym w telewizorach Samsung technologiom jakość wideo jest możliwie najlepsza. O wrażenia dbają m.in. mocne i wydajne procesory, takie jak na przykład Procesor AI Neo Quantum 4K*** w modelu Neo QLED QN91B. Poprawia oglądane wideo w czasie rzeczywistym – w oparciu o sztuczną inteligencję i inteligentne skalowanie – zapewniając rozdzielczość, jak najbardziej zbliżoną do 4K. Dzięki temu widzowie mogą liczyć na optymalne wrażenia niezależnie od jakości wideo i wielkości ekranu.

Źródło: Samsung Polska

www.samsung.com

Dodatkowe informacje:

* Dostępność aplikacji może być różna w zależności od modelu telewizora.
** The Sero jest kompatybilny z wybranymi urządzeniami mobilnymi, posiadającymi system operacyjny Android lub iOS. Funkcja Automatycznego Obracania jest dostępna dla urządzeń Samsung Galaxy z wersją Android 10 i wyższą. Funkcja Airplay 2 aktualnie obsługuje tylko poziome odzwierciedlanie ekranu.
*** Jakość wyświetlanej treści może się różnić w zależności od rodzaju treści i formatu. Skalowanie AI (dzięki sztucznej inteligencji) do jakości zbliżonej do 4K może nie mieć zastosowania do połączenia z komputerem oraz Trybu Gry.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Strategiczne partnerstwo Alteox i MediaSpurs
Alteox, luksemburska spółka specjalizująca się w Hotel TV, nadawaniu i dystrybucji treści wideo, kompleksowych usługach VoD oraz rozwoju aplikacji SmartTV, z radością ogłasza nawiązanie współpracy z MediaSpurs, w celu ekspansji na polski rynek.
Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty,...
FM Scam: nowe oszustwo związane z reklamami audio
Laboratorium DoubleVerify Fraud Lab odkryło, że oszuści stojący za tym nowym schematem fraudowym (który nazwano „FM Scam”) podszyli się pod ponad 500 000 urządzeń, w tym telefony komórkowe, tablety, urządzenia Connected TV (CTV), odtwarzacze audio czy smartwatche. Po raz pierwszy oszuści zastosowali fraud na inteligentnych głośnikach audio.
Radio ZET z udziałem ponad 15 proc.
W ostatniej fali badania Radio Track (II-IV 2024) Radio ZET przebiło granicę 15 proc. udziału w czasie słuchania, uzyskując 15,1 proc.. To najlepszy wynik od fali VI-VIII 2014 roku.
Roszczenia przeciwko TVP za emisje z lat 2016-2023: niemal 10 milionów zł
Niemal 10 milionów złotych – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764