logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Tiktok już na Samsung Smart TV w Polsce

  PR 10.11.2022, przeczytano 306 razy
ilustracja

Użytkownicy telewizorów Samsung Smart TV w Polsce mogą już pobrać aplikację TikTok i przeglądać ulubione treści na dużym ekranie. Aplikacja, stworzona do oglądania krótkich materiałów wideo, dostępna jest na modele z roczników 2018 – 2022*, a także na Samsung Smart Monitor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-tiktok-juz-na-samsung-smart-tv-w-polsce,397925,artykul.html

Aplikacja przenosi mobilne doświadczenia na duży ekran. Można ją pobrać ze sklepu z aplikacjami na Samsung Smart TV z roczników 2018-2022, w tym modele QLED, Neo QLED, OLED z technologią QD OLED i Smart Monitor – dostępna jest w polskiej wersji językowej.

Treści podzielone są na 12 kategorii, w tym komedia, muzyka, jedzenie czy moda i uroda. W nawigacji i przełączaniu kolejnych filmów pomaga pilot, a obsługa jest szybka i intuicyjna. Sposób wyświetlania został zoptymalizowany pod ekrany telewizorów. Wideo prezentowane jest na środku, po lewej stronie widać autora i opis filmu, a w prawym dolnym rogu szczegóły dot. muzyki. Treści można przeglądać jako gość, lub powiązać swoje konto z tym na urządzeniu mobilnym – tu wystarczy zeskanować wyświetlony na ekranie TV QR kod.

Pojawienie się aplikacji TikTok to dobra wiadomość dla użytkowników telewizora The Sero. W ten sposób zabawne czy edukacyjne filmy można będzie przeglądać w formacie, w jakim zostały stworzone, czyli w pionie**. W tym roku The Sero otrzymał Matową Powłokę Ekranu, która ogranicza odbicia, zwiększając komfort oglądania.

Dzięki wykorzystywanym w telewizorach Samsung technologiom jakość wideo jest możliwie najlepsza. O wrażenia dbają m.in. mocne i wydajne procesory, takie jak na przykład Procesor AI Neo Quantum 4K*** w modelu Neo QLED QN91B. Poprawia oglądane wideo w czasie rzeczywistym – w oparciu o sztuczną inteligencję i inteligentne skalowanie – zapewniając rozdzielczość, jak najbardziej zbliżoną do 4K. Dzięki temu widzowie mogą liczyć na optymalne wrażenia niezależnie od jakości wideo i wielkości ekranu.

Źródło: Samsung Polska

www.samsung.com

Dodatkowe informacje:

* Dostępność aplikacji może być różna w zależności od modelu telewizora.
** The Sero jest kompatybilny z wybranymi urządzeniami mobilnymi, posiadającymi system operacyjny Android lub iOS. Funkcja Automatycznego Obracania jest dostępna dla urządzeń Samsung Galaxy z wersją Android 10 i wyższą. Funkcja Airplay 2 aktualnie obsługuje tylko poziome odzwierciedlanie ekranu.
*** Jakość wyświetlanej treści może się różnić w zależności od rodzaju treści i formatu. Skalowanie AI (dzięki sztucznej inteligencji) do jakości zbliżonej do 4K może nie mieć zastosowania do połączenia z komputerem oraz Trybu Gry.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764