logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacja Żabka Jush partnerem programów Meczyki.pl

  PR 27.09.2022, przeczytano 656 razy
ilustracja

Aplikacja Żabka Jush, umożliwiająca ekspresowe zakupy online nawiązała współpracę z portalem Meczyki.pl. Wspólne działania zaczęły się przy okazji meczu Polska - Holandia w Lidze Narodów i potrwają do końca Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze (20 listopada – 18 grudnia). Marka będzie obecna między innymi w programach na żywo, które będą nadawane prosto z Kataru.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacja-zabka-jush-partnerem-programow-meczyki.pl,397381,artykul.html

W ramach współpracy z portalem Meczyki.pl aplikacja Żabka Jush będzie widoczna we flagowych programach portalu na kanale YouTube, w tym m.in.: „Pogadajmy o piłce”, „Sportowy poranek”, a także w „Raportach z Kataru”, które będą prowadzone na żywo prosto ze studia w Katarze. W ten sposób marka chce dotrzeć do potencjalnych użytkowników usługi, której główną zaletą jest ekspresowy czas dostawy. Cały proces realizacji zakupów – od momentu złożenia zamówienia do przybycia kuriera z potrzebnymi produktami – zajmuje nawet 15 minut, czyli dokładnie tyle, ile trwa przerwa w meczu piłki nożnej. 

Na początku programów prowadzący zapowiedzą, że partnerem danego odcinka jest Żabka Jush. Dodatkowo informacja o współpracy pojawi się  na specjalnych planszach i grafikach w trakcie transmisji oraz na ekranie w studiu. Ponadto marka będzie promowana w serwisach społecznościowych portalu. Przewidziane są również aktywacje, które mają zachęcić widzów kanału do przetestowania aplikacji.

- Meczyki.pl to dzisiaj jeden z ważniejszych portali stricte sportowych w Polsce. Każdego dnia dostarcza swoim widzom najważniejsze informacje z piłkarskiego świata. Polacy żyją piłką nożną i namiętnie ją komentują. Dlatego perspektywa zbliżającego się mundialu to znakomita okazja do zaprezentowania naszej usługi. Chcemy pokazać, że nikt nie musi tracić sportowych emocji, żeby zaopatrzyć się w potrzebne do kibicowania produkty. Wystarczy aplikacja Żabka Jush, kilka kliknięć i kurier z zamówieniem pojawi się nawet w 15 minut – mówi Kamil Bąkowski, marketing & eCommerce director w Lite e-Commerce.

Meczyki.pl to jeden z portali sportowych w Polsce. Każdego miesiąca serwis odwiedza średnio 5-6 milionów unikalnych użytkowników, którzy generują ponad 65 milionów odsłon. Portal pod koniec marca br. zadebiutował na YouTube. Od tego czasu kanał zasubskrybowało 86 tys. użytkowników, a udostępnione materiały zostały obejrzane ponad 13,5 mln razy. Trzon redakcji stanowią Tomasz Włodarczyk, jeden z najpopularniejszych newsmanów w kraju oraz legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Janusz Basałaj. Na stałe z portalem współpracuje również szereg uznanych ekspertów, w tym znani z kanału „Foot Truck” Łukasz Wiśniowski i Kuba Polkowski.

Zakupy „na jush” w sześciu miastach

Aplikacja Żabka Jush, stworzona przez Lite e-Commerce, działa w sześciu miastach w Polsce. Usługa debiutowała niecały rok temu w Warszawie, a od tego czasu rozszerzyła zasięg swojej działalności o Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań i Piaseczno. Klienci Żabki Jush mogą wybierać z ponad 1500 różnych produktów – od artykułów spożywczych, w tym świeżych owoców i warzyw oraz pieczywa, poprzez chemię gospodarczą i kosmetyki. Zabiegane osoby na pewno docenią szeroki wybór dań gotowych, również w wersji wegetariańskiej.

Jesienna promocja Żabka Jush

Każdy użytkownik Żabki Jush może zaoszczędzić pieniądze dzięki akcji promocyjnej Więcej pakujesz, więcej zyskujesz. W jej ramach osoba, która zrobi zakupy poprzez aplikację za określoną kwotę, dostanie rabat. Jest on zależny od wartości koszyka. Im większa jest jego wartość, tym większą zniżkę dostaniemy. W obecnej promocji są trzy pułapy cenowe, a w każdym z nich na klientów czeka po pięć kuponów:

  • za zakupy za min. 40 zł użytkownik dostanie 10 zł rabatu;
  • za zakupy za min. 55 zł użytkownik dostanie 15 zł rabatu;
  • za zakupy za min. 70 zł użytkownik dostanie 20 zł rabatu;

Źródło: Lite e-Commerce Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Balans” – nowy format wideo Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska zaprezentowała swój nowy format na platformie YouTube. Ruszył kanał „Balans” - miejsce skierowane do osób urodzonych w latach 80. i 90., w którym znajdą się rozmowy z ciekawymi gośćmi i ekspertami dotyczące najważniejszych i najbardziej interesujących tematów dla millenialsów.
Portale i wydarzenia Grupy PTWP umacniają się na rynku zdrowia
Segment zdrowia umacnia się w Grupie PTWP, czego dowodem jest rosnąca popularność i ranga organizowanych wydarzeń. IX Kongres Wyzwań Zdrowotnych zgromadził kluczowych przedstawicieli świata medycyny, administracji państwowej, samorządowej oraz organizacji pozarządowych. Łącznie odbyło się ponad 50 sesji i debat, w których uczestniczyło ponad 300 ekspertów, natomiast w całym...
Polscy seniorzy w ogonie UE pod względem umiejętności cyfrowych
W Polsce jest blisko 10 mln osób w wieku 60+. Według danych Eurostatu tylko niewielki procent tej grupy ma podstawowe umiejętności cyfrowe, a z badań Fundacji Digital Poland wynika, że 37 proc. polskich seniorów uznaje korzystanie z technologii cyfrowych i internetu za zbyt skomplikowane. – Mamy dużo do nadrobienia – podkreśla...
Ponad 90 oscarowych filmów w Polsat Box Go
Za nami 96. gala rozdania Oscarów. Amerykańska Akademia Sztuki i Wiedzy Filmowej przyznała statuetki w 23 kategoriach. Zanim najnowsze, nagrodzone produkcje trafią do streamingu w Polsat Box Go można oglądać ponad 90 filmowych dzieł, które otrzymały lub były nominowane do Oscara. Są to m.in. nagrodzony siedmioma Oscarami nieprzewidywalny film akcji z elementami sci-fi „Wszystko...
Start wiosennej ramówki Telewizji Polskiej
Ponad 2 mln! Tylu widzów obejrzało pierwszy odcinek serialu kostiumowego TVP1 „Matylda”. W ścisłej czołówce najchętniej oglądanych programów minionego weekendu znalazła się również kolejna premiera Telewizji Polskiej – najnowsza odsłona 6. sezonu programu „Sanatorium Miłości”. Wiosnę na antenach TVP widzowie poczuli...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764