logo
WIADOMOŚCI

Aplikacje samochodowe od A do Z – trwają zapisy na majowe warsztaty

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2017, przeczytano 390 razy
ilustracjastrzałka

25 maja 2017 będą miały miejsce 23 warsztaty teoretyczno-praktyczne p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacje-samochodowe-od-a-do-z-–-trwaja-zapisy-na-majowe-warsztaty,32530,artykul.html

Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos już od dekady prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu”. Co kilka miesięcy przyjeżdża do Opola kilkadziesiąt osób. Łącznie w ostatnich latach w podstawowym szkoleniu „Aplikacje samochodowe od A do Z” wzięło udział ponad tysiąc uczestników. Jest to stałe wydarzenie w kalendarzu producenta i dystrybutora folii, odbywające się z początkiem wiosennego i jesiennego sezonu aplikacyjnego.

- Mamy za sobą już 22 spotkania z cyklu Aplikacje Samochodowe od A do Z. W tym czasie przeszkoliliśmy ponad tysiąc osób, rozpoczynających a często i już posiadających doświadczenie w zakresie car wrappingu. Szkolenia prowadzone są przez dystrybutora folii Ikonos oraz zawodowego aplikatora, vicemistrza Polski w aplikacjach. Ma ono na celu postawienie pierwszych kroków w pracy z folia wylewaną. - mówi prowadzący szkolenie, Jakub Soluch z Atrium. - Od kilku lat nie zmieniamy programu tego podstawowego szkolenia. Kierujemy je do nowicjuszy. Ale także do firm, które chciały by rozszerzyć portfolio swoich usług. Trzecią grupą docelową są „oklejacze” posiadający już pewną praktykę, którzy kilka pojazdów już „zrobili” i chcieli by poznać kilka nowych „trików”. Ogromna dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczy nawet bardziej doświadczonych aplikatorów. - kontynuuje Soluch.

Warsztaty przeprowadzone będą przez jednego z czołowych polskich aplikatorów z firmy Media Target. Użyta zostanie folia wylewana i laminat wylewany IKONOS. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania i dedykowany jest zarówno dla początkujących jak i profesjonalistów. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi aż 30-45 minut. Inna zaleta tego systemu to możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, czyli tzw. „pełnym trójwymiarze”.

Podczas prezentacji i warsztatów, specjalista wyjaśni wszelkie niuanse, które towarzyszą oklejaniu. Każdy z uczestników będzie miał możliwość pod okiem mistrza wykonać próbne, podstawowe aplikacje.

- Wiemy, że po takim szkoleniu, którego koszt porównywalny jest z zaledwie kilkoma metrami folii wylewanej, uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i zawodowców można tę drogę skrócić. Przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu. - przekonuje organizator.

Cześć merytoryczna spotkania będzie miała na celu ma przekazanie niezbędnych informacji o procesie produkcji. Omówione zostaną cechy folii kalandrowanych i wylewanych, jak i sposoby ich dobierania w zależności od aplikacji.

Druga prezentacja w tej części spotkania to omówienie procesu oklejania pojazdów, które podzielone jest na kilka rozdziałów. Zaczynając od wyboru folii, przez przygotowanie projektu i przystosowanie projektu na dany samochód. Dalsze etapy to zatwierdzenie projektu, drukowanie i laminowanie. Ważnym etapem jest przygotowanie samochodu do samej aplikacji.

Najważniejszym punktem szkolenia będzie oczywiście proces naklejania folii a także sposób jej zdejmowania. Ostatnie etapy zaprezentowane zostaną we wspomnianej części pokazowej i warsztatowej.

Uczestnicy po szkoleniu otrzymują nagrzewnicę, certyfikat oraz rabaty na folie wylewane marki IKONOS.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 65 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone