logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikacje samochodowe od A do Z – trwają zapisy na majowe warsztaty

  PR 18.05.2017, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

25 maja 2017 będą miały miejsce 23 warsztaty teoretyczno-praktyczne p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikacje-samochodowe-od-a-do-z-%E2%80%93-trwaja-zapisy-na-majowe-warsztaty,32530,artykul.html

Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos już od dekady prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu”. Co kilka miesięcy przyjeżdża do Opola kilkadziesiąt osób. Łącznie w ostatnich latach w podstawowym szkoleniu „Aplikacje samochodowe od A do Z” wzięło udział ponad tysiąc uczestników. Jest to stałe wydarzenie w kalendarzu producenta i dystrybutora folii, odbywające się z początkiem wiosennego i jesiennego sezonu aplikacyjnego.

- Mamy za sobą już 22 spotkania z cyklu Aplikacje Samochodowe od A do Z. W tym czasie przeszkoliliśmy ponad tysiąc osób, rozpoczynających a często i już posiadających doświadczenie w zakresie car wrappingu. Szkolenia prowadzone są przez dystrybutora folii Ikonos oraz zawodowego aplikatora, vicemistrza Polski w aplikacjach. Ma ono na celu postawienie pierwszych kroków w pracy z folia wylewaną. - mówi prowadzący szkolenie, Jakub Soluch z Atrium. - Od kilku lat nie zmieniamy programu tego podstawowego szkolenia. Kierujemy je do nowicjuszy. Ale także do firm, które chciały by rozszerzyć portfolio swoich usług. Trzecią grupą docelową są „oklejacze” posiadający już pewną praktykę, którzy kilka pojazdów już „zrobili” i chcieli by poznać kilka nowych „trików”. Ogromna dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczy nawet bardziej doświadczonych aplikatorów. - kontynuuje Soluch.

Warsztaty przeprowadzone będą przez jednego z czołowych polskich aplikatorów z firmy Media Target. Użyta zostanie folia wylewana i laminat wylewany IKONOS. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania i dedykowany jest zarówno dla początkujących jak i profesjonalistów. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi aż 30-45 minut. Inna zaleta tego systemu to możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, czyli tzw. „pełnym trójwymiarze”.

Podczas prezentacji i warsztatów, specjalista wyjaśni wszelkie niuanse, które towarzyszą oklejaniu. Każdy z uczestników będzie miał możliwość pod okiem mistrza wykonać próbne, podstawowe aplikacje.

- Wiemy, że po takim szkoleniu, którego koszt porównywalny jest z zaledwie kilkoma metrami folii wylewanej, uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i zawodowców można tę drogę skrócić. Przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu. - przekonuje organizator.

Cześć merytoryczna spotkania będzie miała na celu ma przekazanie niezbędnych informacji o procesie produkcji. Omówione zostaną cechy folii kalandrowanych i wylewanych, jak i sposoby ich dobierania w zależności od aplikacji.

Druga prezentacja w tej części spotkania to omówienie procesu oklejania pojazdów, które podzielone jest na kilka rozdziałów. Zaczynając od wyboru folii, przez przygotowanie projektu i przystosowanie projektu na dany samochód. Dalsze etapy to zatwierdzenie projektu, drukowanie i laminowanie. Ważnym etapem jest przygotowanie samochodu do samej aplikacji.

Najważniejszym punktem szkolenia będzie oczywiście proces naklejania folii a także sposób jej zdejmowania. Ostatnie etapy zaprezentowane zostaną we wspomnianej części pokazowej i warsztatowej.

Uczestnicy po szkoleniu otrzymują nagrzewnicę, certyfikat oraz rabaty na folie wylewane marki IKONOS.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764