logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aplikowali z Ikonosem już 25 raz

  PR 09.04.2018, przeczytano 1056 razy
ilustracjastrzałka

W ciągu 10 lat, Atrium i Ikonos zorganizowali 25 edycji warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Na początku kwietnia wzięło udział 25 uczestników, łącznie w całym cyklu ponad tysiąc!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aplikowali-z-ikonosem-juz-25-raz,36092,artykul.html

- 3 x 25 można powiedzieć: 25 uczestników podczas 25 edycji warsztatów, na 25 lecie naszej firmy. Cieszymy się, że przez ten długi okres czasu, nasze spotkania aplikacyjne cieszą się niesłabnącą popularnością. Co więcej, główny nośnik, któremu poświęcone jest to szkolenie – folia wylewana – jest cały czas ten sam. Tak samo jak program naszego szkolenia. W myśl starej zasady, nie zmienia się tego co jest dobre i działa. - mówi Paweł Stania z Atrium.
   
Atrium Centrum Ploterowe i IKONOS od 10 lat prowadzą cykl szkoleń z „car wrappingu”. Co kilka miesięcy przyjeżdża do Opola kilkadziesiąt osób. Łącznie w ostatnich latach w podstawowym szkoleniu „Aplikacje samochodowe od A do Z” wzięło udział ponad tysiąc uczestników. Jest to stałe wydarzenie w kalendarzu producenta i dystrybutora folii, odbywające się z początkiem wiosennego i jesiennego sezonu aplikacyjnego.

- Mamy za sobą już 25 spotkania z cyklu Aplikacje Samochodowe od A do Z. W tym czasie przeszkoliliśmy ponad tysiąc osób, rozpoczynających a często i już posiadających doświadczenie w zakresie car wrappingu. Szkolenia prowadzone są przez dystrybutora folii Ikonos oraz zawodowego aplikatora, vicemistrza Polski w aplikacjach. Ma ono na celu postawienie pierwszych kroków w pracy z folia wylewaną. - mówi prowadzący szkolenie, Jakub Soluch z Atrium. - To podstawowe szkolenie kierujemy do nowicjuszy. Ale także do firm, które chciały by rozszerzyć portfolio swoich usług o oklejanie. Trzecią grupą docelową są „oklejacze” posiadający już pewną praktykę, którzy kilka pojazdów już „zrobili” i chcieli by poznać kilka nowych „trików”. Ogromna dawka wiedzy praktycznej podczas części prezentacyjnej zaskoczy nawet bardziej doświadczonych aplikatorów.  - kontynuuje Soluch.

ilustracjastrzałka

Warsztaty przeprowadzone zostały przez jednego z czołowych polskich aplikatorów z firmy Media Target. Użyta została folia wylewana i laminat wylewany IKONOS / GRAFITYP. Zestaw ten jest ceniony rynku, za długi czas pozycjonowania i dedykowany jest zarówno dla początkujących jak i profesjonalistów. Jego charakterystyka obejmująca wielokrotne przyklejanie i odklejanie wynosi aż 30-45 minut. Inna zaleta tego systemu to możliwość aplikacji w głębokich przetłoczeniach, czyli tzw. „pełnym trójwymiarze”.

Podczas prezentacji i warsztatów, specjalista wyjaśnił wszelkie niuanse, które towarzyszą oklejaniu. Każdy z uczestników miał możliwość pod okiem mistrza wykonać próbne, podstawowe aplikacje, sprawdzić charakterystykę folii, nauczyć się prawidłowej pracy z nagrzewnicą, folią i raklą.

- Wiemy, że po takim szkoleniu, uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i zawodowców można tę drogę skrócić. Przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu. - przekonuje organizator.

Poprzedzająca cześć merytoryczna spotkania miała na celu ma przekazanie niezbędnych informacji o procesie produkcji różnego rodzaju folii. Omówione zostały cechy folii kalandrowanych i wylewanych, jak i sposoby ich dobierania w zależności od aplikacji.

ilustracjastrzałka

Teoretyczna część spotkania to także omówienie procesu oklejania pojazdów, które podzielone jest na kilka etapów. Zaczynając od wyboru folii, przez przygotowanie projektu i przystosowanie go na dany samochód. Dalsze etapy to zatwierdzenie projektu, drukowanie i laminowanie. Ważnym etapem jest przygotowanie samochodu do samej aplikacji.

Najważniejszym punktem szkolenia był oczywiście proces naklejania folii a także sposób jej zdejmowania. Ostatnie etapy zaprezentowane zostały we wspomnianej części pokazowej i warsztatowej.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764