logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apogee StoreFront 2.1: nowe funkcje w zakresie analizy biznesowej i korekty pliku

  PR 10.03.2014, przeczytano 695 razy

Agfa Graphics poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej wersji oprogramowania do tworzenia sklepów internetowych – Apogee StoreFront 2.1. Jest ono skierowane do dostawców usług poligraficznych, zainteresowanych wykorzystaniem technologii web-to-print, zaoferowaniem swoim klientom nowego rodzaju rozwiązań oraz wejściem na rynki B2B. W kolejnej odsłonie StoreFront oferuje nowe funkcje, bazujące na dotychczasowych doświadczeniach jego użytkowników – przede wszystkim klientów drukarń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apogee-storefront-2.1%3A-nowe-funkcje-w-zakresie-analizy-biznesowej-i-korekty-pliku,21056,artykul.html

Jedną z najważniejszych nowych funkcji jest wsparcie dla personalizowanych sklepów internetowych. Apogee StoreFront pozwala obecnie na takie skonstruowanie sklepu, by indywidualni jego klienci widzieli wyłącznie te produkty i kategorie, które mieszczą się w sferze ich zainteresowań. Jest to niezwykle przydatne narzędzie np. przy zakładaniu e-sklepów, działających w ramach sieci dealerskiej bądź franczyzowej. Korzystać z niego mogą również duże korporacje działające w różnych krajach i na różnych rynkach.

W wersji 2.1 portal StoreFront jest kompatybilny z Google Analytics, umożliwiając dostawcom usług poligraficznych udoskonalanie swoich sklepów internetowych. Wszystko dzięki monitorowaniu zachowań klientów i współczynników konwersji dla danego sklepu, jak też efektywności kampanii promocyjnych prowadzonych na stronach internetowych, w portalach społecznościowych bądź w publikacjach drukowanych. Z myślą o zleceniodawcach wprowadzono funkcję wyszukiwania historii zamówień, która usprawni proces realizacji powtarzalnych zleceń, ich korekty i personalizacji.

Wprowadzone przez nas zmiany, bazujące na doświadczeniach końcowych użytkowników, wykraczają poza udoskonaloną kontrolę i łatwiejszy proces zamawiania realizowanych już wcześniej zleceń. Widzimy bowiem, że ponad połowa wyrobów kupowanych w sklepach internetowych to produkty personalizowane przez samych klientów – mówi Andy Grant, szef działu oprogramowania w firmie Agfa Graphics. – Zdarza się, że tego rodzaju indywidualnie tworzone prace jak wizytówki czy plakaty, mogą zawierać literówki i inne błędy wymagające niewielkich poprawek. Apogee StoreFront 2.1 pozwala na łatwą korektę pliku nawet w ostatniej chwili i jego automatyczną wysyłkę do produkcyjnego systemu workflow. Tego rodzaju oszczędności czasu, wpływające na finalną wydajność produkcji, są kluczowe na współczesnym, niezwykle wymagającym rynku”.

Wszystkie nowe funkcje Apogee StoreFront 2.1 (który został niedawno uznany „najlepszym rozwiązaniem web-to-print” przez stowarzyszenie European Digital Press Association, zrzeszające magazyny dedykowane technologiom cyfrowym) dostępne są także w oprogramowaniu Asanti StoreFront 2.1. To ostatnie, skierowane na rynek druku wielkoformatowego, umożliwia producentom systemów oznaczeń czy displejów korzystanie z tych samych narzędzi interfejsowych typu web-to-print, które dotychczas były dostępne wyłącznie dla użytkowników systemu Apogee. Jako rozwiązania działające „w chmurze”, zarówno Apogee StoreFront jak i Asanti StoreFront zapewniają szybkie i ekonomicznie wejście na rynek web-to-print. Ich pełna integracja z systemami workflow – odpowiednio: Apogee Prepress i Asanti – pozwala dostawcom usług poligraficznych zaoszczędzić czas i uniknąć ponownego wprowadzania danych produkcyjnych.

Źródło: Agfa Graphics

www.apogeestorefront.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764