logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apptension buduje własny Dział Kreatywny

  PR 13.09.2019, przeczytano 268 razy
Michał Gutkowski

Apptension – software house, współpracujący z inwestorami, startupami i agencjami –  od początku września uruchomił w swoich strukturach Dział Kreatywny. Na jego czele stanął Michał Gutkowski, związany z firmą od 2014 roku. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed którymi stoją klienci agencji oraz globalna społeczność. Celem jest także dbanie o jak najlepszą użyteczność i estetykę tworzonych produktów. Filarami działu są doświadczeni stratedzy, graficy oraz concept designerzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apptension-buduje-wlasny-dzial-kreatywny,383969,artykul.html

Apptension to spółka stawiająca na holistyczne i zrównoważone podejście do biznesu, dzięki czemu jest nie tylko dostawcą konkretnych usług, ale przede wszystkim partnerem biznesowym, oferującym koncepcyjnie spójne rozwiązania. Poznański software house przez lata tworzył innowacyjne produkty webowe dla największych agencji digitalowych, doskonaląc tym samym swoje kompetencje technologiczne, kreatywne i marketingowe. Decyzja o zbudowaniu własnego zespołu kreatywnego jest więc naturalnym etapem rozwoju spółki.

- Wyrośliśmy na współpracy z największymi agencjami kreatywnymi na świecie. Nauczyło nas to  patrzeć nieszablonowo na powierzane zadania oraz myśleć o internecie i technologii tak jak myślą o nich najwięksi globalni gracze. Chcemy przenieść to doświadczenie na naszą codzienną pracę, tak by móc proponować klientom rozwiązania, które  z jednej strony są oparte na kreatywnej idei i solidnej strategii, a z drugiej u swej podstawy posiadają   znakomitą warstwę wizualną i zaawansowaną technologię – komentuje Michał Gutkowski, Creative Director w Apptension.

Oprócz współpracy z agencjami, globalnymi markami, czy też inwestorami, Apptension tworzy także własne produkty. Jednym z nich jest Flairs – bazujące na sztucznej inteligencji narzędzie mające wspierać rozwój zawodowy developerów. Potencjał platformy dostrzegł Dawid Urban, jeden z najbardziej znanych aniołów biznesu w Polsce, który zainwestował w platformę stworzoną przez firmę. Wśród innych produktów Apptension wymienić można aplikację Teamdeck, która umożliwia kompleksowe zarządzanie czasem całego zespołu.

- Jako firma technologiczna, chcąca wspierać klientów w transformacjach technologicznych oraz tworzeniu nowych produktów, musimy położyć bardzo duży nacisk na zbudowanie silnego zespołu kreatywnego. Jestem przekonany, że Michał Gutkowski idealnie sprosta temu zadaniu. To doświadczony strateg, potrafiący doskonale rozwiązywać problemy oraz sugerować nowe drogi rozwoju produktów lub technologii internetowych. Nie mam wątpliwości, że dokładnie w ten sam sposób będzie pracował stworzony przez niego zespół - mówi Zbigniew Czarnecki, CEO Apptension.

Źródło: Apptension

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764