logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apptension buduje własny Dział Kreatywny

  PR 13.09.2019, przeczytano 1268 razy
Michał Gutkowski

Apptension – software house, współpracujący z inwestorami, startupami i agencjami –  od początku września uruchomił w swoich strukturach Dział Kreatywny. Na jego czele stanął Michał Gutkowski, związany z firmą od 2014 roku. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed którymi stoją klienci agencji oraz globalna społeczność. Celem jest także dbanie o jak najlepszą użyteczność i estetykę tworzonych produktów. Filarami działu są doświadczeni stratedzy, graficy oraz concept designerzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apptension-buduje-wlasny-dzial-kreatywny,383969,artykul.html

Apptension to spółka stawiająca na holistyczne i zrównoważone podejście do biznesu, dzięki czemu jest nie tylko dostawcą konkretnych usług, ale przede wszystkim partnerem biznesowym, oferującym koncepcyjnie spójne rozwiązania. Poznański software house przez lata tworzył innowacyjne produkty webowe dla największych agencji digitalowych, doskonaląc tym samym swoje kompetencje technologiczne, kreatywne i marketingowe. Decyzja o zbudowaniu własnego zespołu kreatywnego jest więc naturalnym etapem rozwoju spółki.

- Wyrośliśmy na współpracy z największymi agencjami kreatywnymi na świecie. Nauczyło nas to  patrzeć nieszablonowo na powierzane zadania oraz myśleć o internecie i technologii tak jak myślą o nich najwięksi globalni gracze. Chcemy przenieść to doświadczenie na naszą codzienną pracę, tak by móc proponować klientom rozwiązania, które  z jednej strony są oparte na kreatywnej idei i solidnej strategii, a z drugiej u swej podstawy posiadają   znakomitą warstwę wizualną i zaawansowaną technologię – komentuje Michał Gutkowski, Creative Director w Apptension.

Oprócz współpracy z agencjami, globalnymi markami, czy też inwestorami, Apptension tworzy także własne produkty. Jednym z nich jest Flairs – bazujące na sztucznej inteligencji narzędzie mające wspierać rozwój zawodowy developerów. Potencjał platformy dostrzegł Dawid Urban, jeden z najbardziej znanych aniołów biznesu w Polsce, który zainwestował w platformę stworzoną przez firmę. Wśród innych produktów Apptension wymienić można aplikację Teamdeck, która umożliwia kompleksowe zarządzanie czasem całego zespołu.

- Jako firma technologiczna, chcąca wspierać klientów w transformacjach technologicznych oraz tworzeniu nowych produktów, musimy położyć bardzo duży nacisk na zbudowanie silnego zespołu kreatywnego. Jestem przekonany, że Michał Gutkowski idealnie sprosta temu zadaniu. To doświadczony strateg, potrafiący doskonale rozwiązywać problemy oraz sugerować nowe drogi rozwoju produktów lub technologii internetowych. Nie mam wątpliwości, że dokładnie w ten sam sposób będzie pracował stworzony przez niego zespół - mówi Zbigniew Czarnecki, CEO Apptension.

Źródło: Apptension

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764