logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apptension wzmacnia swój Dział Kreatywny

  PR 09.10.2019, przeczytano 1266 razy

Jakub Duks, Art Director, Digital designer, Motion designer dołącza do Działu Kreatywnego Apptension – software house’u współpracującego z inwestorami, startupami i agencjami. Jakub obejmie stanowisko Art Directora i będzie pracował bezpośrednio z Michałem Gutkowskim, który stoi na czele Działu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apptension-wzmacnia-swoj-dzial-kreatywny,384268,artykul.html

Jakub Duks z branżą marketingu związany jest od ponad 15 lat. Swoje kompetencje rozwijał w działach kreatywnych takich agencji jak Interactive-Solutions, Saatchi & Saatchi IS, oraz Spacecamp, pracując między innymi nad globalnymi kampaniami dla brandów z portfolio P&G: Blend-a-med, OldSpice, Head&Shoulders oraz lokalnych marek Heyah, Era, WBK.

- Kuba jest nieszablonowym designerem stale poszukującym nowych dróg i technologii dla realizacji zadań, które są przed nim stawiane. Jego zainteresowania związane z motion designem oraz projektowaniem 3D idealnie wpisują się w koncept kreatywnego zespołu, który w najbliższym czasie będzie skupiać się nad technologiami VR i AR. Jestem przekonany, że idealnie sprawdzi się na stanowisku Art Directora działu R&D w Apptension – komentuje Michał Gutkowski, Creative Director w Apptension.

- Tylko bliska współpraca designera i developera jest fundamentem innowacyjnych i skutecznych narzędzi marketingowych. Przejście do R&D w Apptension to dla mnie naturalny kierunek rozwoju, dający możliwość tworzenia projektów opartych na prawdziwych interakcjach – dodaje Jakub Duks, Art Director.

Apptension Dział Kreatywny w swoich strukturach uruchomił we wrześniu. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed którymi stoją klienci agencji oraz globalna społeczność. Celem jest także dbanie o jak najlepszą użyteczność i estetykę tworzonych produktów. Filarami działu są doświadczeni stratedzy, graficy oraz concept designerzy.

Software house stawia na holistyczne i zrównoważone podejście do biznesu, dzięki czemu jest nie tylko dostawcą konkretnych usług, ale przede wszystkim partnerem biznesowym, oferującym koncepcyjnie spójne rozwiązania.

- Wyrośliśmy na współpracy z największymi agencjami kreatywnymi na świecie. Nauczyło nas to patrzeć nieszablonowo na powierzane zadania oraz myśleć o internecie i technologii tak jak myślą o nich najwięksi globalni gracze. Chcemy przenieść to doświadczenie na naszą codzienną pracę, tak by móc proponować klientom rozwiązania, które z jednej strony są oparte na kreatywnej idei i solidnej strategii, a z drugiej u swej podstawy posiadają   znakomitą warstwę wizualną i zaawansowaną technologię – komentuje Michał Gutkowski, Creative Director w Apptension.

Oprócz współpracy z agencjami, globalnymi markami, czy też inwestorami, Apptension tworzy także własne produkty. Jednym z nich jest Flairs – bazujące na sztucznej inteligencji narzędzie mające wspierać rozwój zawodowy developerów. Potencjał platformy dostrzegł Dawid Urban, jeden z najbardziej znanych aniołów biznesu w Polsce, który zainwestował w platformę stworzoną przez firmę. Wśród innych produktów Apptension wymienić można aplikację Teamdeck, która umożliwia kompleksowe zarządzanie czasem całego zespołu.

- Jesteśmy firmą technologiczną, ale tylko z mocnym teamem kreatywnym będziemy w stanie kompleksowo przeprowadzać naszych klientów przez proces technologicznej transformacji, na bieżąco rozwiązując pojawiające się problemy oraz szukając optymalnych sposobów na rozwój produktów i usług. Cieszę się, że Kuba dołączy do naszego zespołu – mówi Zbigniew Czarnecki, CEO Apptension.

Źródło: Apptension

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Xylodex gasi katar - kampania Polpharmy od Opus B
Wystartowała kolejna kampania telewizyjna Polpharmy przygotowana przez Opus B.
Aktualizacje oprogramowania Nikon Z 7, Nikon Z 6 oraz Z 50 formatu DX
Firma Nikon ogłosiła publikację wersji 3.00 oprogramowania pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6 oraz wersji 1.10 oprogramowania aparatu bezlusterkowego Z 50 formatu DX. Uaktualnienia oprogramowania wprowadzają szereg udoskonaleń dotychczasowych funkcji, poszerzając możliwości aparatów bezlusterkowych z serii Z.
Konferencja Autodesk Media & Entertainment Day - gry, filmy, reklama
Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day.
Aleksandra Monczak stanęła na czele grupy biznesowej
Aleksandra Monczak, account director w VMLY&R, zarządza teraz nową grupę biznesową. Do jej obowiązków należy obecnie kierowanie pracą zespołu accountów oraz koordynowanie projektów dla klientów z branży technologicznej (Samsung i T-Mobile) oraz lidera rynku żywności dla niemowląt i dzieci - firmy Nutricia.
Enel-med stomatologia uruchamia kampanię reklamową „Coś nie gra w Twoim uśmiechu?”
Marka enel-med stomatologia ruszyła z ogólnopolską kampanią reklamową usług implantologicznych i protetycznych. Za koncepcję i opracowanie kampanii odpowiada Lotna.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764