logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apptension wzmacnia swój Dział Kreatywny

  PR 09.10.2019, przeczytano 1817 razy

Jakub Duks, Art Director, Digital designer, Motion designer dołącza do Działu Kreatywnego Apptension – software house’u współpracującego z inwestorami, startupami i agencjami. Jakub obejmie stanowisko Art Directora i będzie pracował bezpośrednio z Michałem Gutkowskim, który stoi na czele Działu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apptension-wzmacnia-swoj-dzial-kreatywny,384268,artykul.html

Jakub Duks z branżą marketingu związany jest od ponad 15 lat. Swoje kompetencje rozwijał w działach kreatywnych takich agencji jak Interactive-Solutions, Saatchi & Saatchi IS, oraz Spacecamp, pracując między innymi nad globalnymi kampaniami dla brandów z portfolio P&G: Blend-a-med, OldSpice, Head&Shoulders oraz lokalnych marek Heyah, Era, WBK.

- Kuba jest nieszablonowym designerem stale poszukującym nowych dróg i technologii dla realizacji zadań, które są przed nim stawiane. Jego zainteresowania związane z motion designem oraz projektowaniem 3D idealnie wpisują się w koncept kreatywnego zespołu, który w najbliższym czasie będzie skupiać się nad technologiami VR i AR. Jestem przekonany, że idealnie sprawdzi się na stanowisku Art Directora działu R&D w Apptension – komentuje Michał Gutkowski, Creative Director w Apptension.

- Tylko bliska współpraca designera i developera jest fundamentem innowacyjnych i skutecznych narzędzi marketingowych. Przejście do R&D w Apptension to dla mnie naturalny kierunek rozwoju, dający możliwość tworzenia projektów opartych na prawdziwych interakcjach – dodaje Jakub Duks, Art Director.

Apptension Dział Kreatywny w swoich strukturach uruchomił we wrześniu. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed którymi stoją klienci agencji oraz globalna społeczność. Celem jest także dbanie o jak najlepszą użyteczność i estetykę tworzonych produktów. Filarami działu są doświadczeni stratedzy, graficy oraz concept designerzy.

Software house stawia na holistyczne i zrównoważone podejście do biznesu, dzięki czemu jest nie tylko dostawcą konkretnych usług, ale przede wszystkim partnerem biznesowym, oferującym koncepcyjnie spójne rozwiązania.

- Wyrośliśmy na współpracy z największymi agencjami kreatywnymi na świecie. Nauczyło nas to patrzeć nieszablonowo na powierzane zadania oraz myśleć o internecie i technologii tak jak myślą o nich najwięksi globalni gracze. Chcemy przenieść to doświadczenie na naszą codzienną pracę, tak by móc proponować klientom rozwiązania, które z jednej strony są oparte na kreatywnej idei i solidnej strategii, a z drugiej u swej podstawy posiadają   znakomitą warstwę wizualną i zaawansowaną technologię – komentuje Michał Gutkowski, Creative Director w Apptension.

Oprócz współpracy z agencjami, globalnymi markami, czy też inwestorami, Apptension tworzy także własne produkty. Jednym z nich jest Flairs – bazujące na sztucznej inteligencji narzędzie mające wspierać rozwój zawodowy developerów. Potencjał platformy dostrzegł Dawid Urban, jeden z najbardziej znanych aniołów biznesu w Polsce, który zainwestował w platformę stworzoną przez firmę. Wśród innych produktów Apptension wymienić można aplikację Teamdeck, która umożliwia kompleksowe zarządzanie czasem całego zespołu.

- Jesteśmy firmą technologiczną, ale tylko z mocnym teamem kreatywnym będziemy w stanie kompleksowo przeprowadzać naszych klientów przez proces technologicznej transformacji, na bieżąco rozwiązując pojawiające się problemy oraz szukając optymalnych sposobów na rozwój produktów i usług. Cieszę się, że Kuba dołączy do naszego zespołu – mówi Zbigniew Czarnecki, CEO Apptension.

Źródło: Apptension

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764