logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apptension wzmacnia swój Dział Kreatywny

  PR 09.10.2019, przeczytano 179 razy

Jakub Duks, Art Director, Digital designer, Motion designer dołącza do Działu Kreatywnego Apptension – software house’u współpracującego z inwestorami, startupami i agencjami. Jakub obejmie stanowisko Art Directora i będzie pracował bezpośrednio z Michałem Gutkowskim, który stoi na czele Działu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apptension-wzmacnia-swoj-dzial-kreatywny,384268,artykul.html

Jakub Duks z branżą marketingu związany jest od ponad 15 lat. Swoje kompetencje rozwijał w działach kreatywnych takich agencji jak Interactive-Solutions, Saatchi & Saatchi IS, oraz Spacecamp, pracując między innymi nad globalnymi kampaniami dla brandów z portfolio P&G: Blend-a-med, OldSpice, Head&Shoulders oraz lokalnych marek Heyah, Era, WBK.

- Kuba jest nieszablonowym designerem stale poszukującym nowych dróg i technologii dla realizacji zadań, które są przed nim stawiane. Jego zainteresowania związane z motion designem oraz projektowaniem 3D idealnie wpisują się w koncept kreatywnego zespołu, który w najbliższym czasie będzie skupiać się nad technologiami VR i AR. Jestem przekonany, że idealnie sprawdzi się na stanowisku Art Directora działu R&D w Apptension – komentuje Michał Gutkowski, Creative Director w Apptension.

- Tylko bliska współpraca designera i developera jest fundamentem innowacyjnych i skutecznych narzędzi marketingowych. Przejście do R&D w Apptension to dla mnie naturalny kierunek rozwoju, dający możliwość tworzenia projektów opartych na prawdziwych interakcjach – dodaje Jakub Duks, Art Director.

Apptension Dział Kreatywny w swoich strukturach uruchomił we wrześniu. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed którymi stoją klienci agencji oraz globalna społeczność. Celem jest także dbanie o jak najlepszą użyteczność i estetykę tworzonych produktów. Filarami działu są doświadczeni stratedzy, graficy oraz concept designerzy.

Software house stawia na holistyczne i zrównoważone podejście do biznesu, dzięki czemu jest nie tylko dostawcą konkretnych usług, ale przede wszystkim partnerem biznesowym, oferującym koncepcyjnie spójne rozwiązania.

- Wyrośliśmy na współpracy z największymi agencjami kreatywnymi na świecie. Nauczyło nas to patrzeć nieszablonowo na powierzane zadania oraz myśleć o internecie i technologii tak jak myślą o nich najwięksi globalni gracze. Chcemy przenieść to doświadczenie na naszą codzienną pracę, tak by móc proponować klientom rozwiązania, które z jednej strony są oparte na kreatywnej idei i solidnej strategii, a z drugiej u swej podstawy posiadają   znakomitą warstwę wizualną i zaawansowaną technologię – komentuje Michał Gutkowski, Creative Director w Apptension.

Oprócz współpracy z agencjami, globalnymi markami, czy też inwestorami, Apptension tworzy także własne produkty. Jednym z nich jest Flairs – bazujące na sztucznej inteligencji narzędzie mające wspierać rozwój zawodowy developerów. Potencjał platformy dostrzegł Dawid Urban, jeden z najbardziej znanych aniołów biznesu w Polsce, który zainwestował w platformę stworzoną przez firmę. Wśród innych produktów Apptension wymienić można aplikację Teamdeck, która umożliwia kompleksowe zarządzanie czasem całego zespołu.

- Jesteśmy firmą technologiczną, ale tylko z mocnym teamem kreatywnym będziemy w stanie kompleksowo przeprowadzać naszych klientów przez proces technologicznej transformacji, na bieżąco rozwiązując pojawiające się problemy oraz szukając optymalnych sposobów na rozwój produktów i usług. Cieszę się, że Kuba dołączy do naszego zespołu – mówi Zbigniew Czarnecki, CEO Apptension.

Źródło: Apptension

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem
HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
Pegasus Axis to stołowa drukarka UV, która oferuje szerokie możliwości druku przy zachowaniu fotograficznej jakości realizacji i wydajności produkcji. Małe rozmiary maszyny sprawiają, że jest to drukarka dostępna dla każdego – zarówno małej agencji, jak i wielkoformatowej drukarni.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764