Jakub Duks, Art Director, Digital designer, Motion designer dołącza do Działu Kreatywnego Apptension – software house’u współpracującego z inwestorami, startupami i agencjami. Jakub obejmie stanowisko Art Directora i będzie pracował bezpośrednio z Michałem Gutkowskim, który stoi na czele Działu.
Jakub Duks z branżą marketingu związany jest od ponad 15 lat. Swoje kompetencje rozwijał w działach kreatywnych takich agencji jak Interactive-Solutions, Saatchi & Saatchi IS, oraz Spacecamp, pracując między innymi nad globalnymi kampaniami dla brandów z portfolio P&G: Blend-a-med, OldSpice, Head&Shoulders oraz lokalnych marek Heyah, Era, WBK.
- Kuba jest nieszablonowym designerem stale poszukującym nowych dróg i technologii dla realizacji zadań, które są przed nim stawiane. Jego zainteresowania związane z motion designem oraz projektowaniem 3D idealnie wpisują się w koncept kreatywnego zespołu, który w najbliższym czasie będzie skupiać się nad technologiami VR i AR. Jestem przekonany, że idealnie sprawdzi się na stanowisku Art Directora działu R&D w Apptension – komentuje Michał Gutkowski, Creative Director w Apptension.
- Tylko bliska współpraca designera i developera jest fundamentem innowacyjnych i skutecznych narzędzi marketingowych. Przejście do R&D w Apptension to dla mnie naturalny kierunek rozwoju, dający możliwość tworzenia projektów opartych na prawdziwych interakcjach – dodaje Jakub Duks, Art Director.
Apptension Dział Kreatywny w swoich strukturach uruchomił we wrześniu. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed którymi stoją klienci agencji oraz globalna społeczność. Celem jest także dbanie o jak najlepszą użyteczność i estetykę tworzonych produktów. Filarami działu są doświadczeni stratedzy, graficy oraz concept designerzy.
Software house stawia na holistyczne i zrównoważone podejście do biznesu, dzięki czemu jest nie tylko dostawcą konkretnych usług, ale przede wszystkim partnerem biznesowym, oferującym koncepcyjnie spójne rozwiązania.
- Wyrośliśmy na współpracy z największymi agencjami kreatywnymi na świecie. Nauczyło nas to patrzeć nieszablonowo na powierzane zadania oraz myśleć o internecie i technologii tak jak myślą o nich najwięksi globalni gracze. Chcemy przenieść to doświadczenie na naszą codzienną pracę, tak by móc proponować klientom rozwiązania, które z jednej strony są oparte na kreatywnej idei i solidnej strategii, a z drugiej u swej podstawy posiadają znakomitą warstwę wizualną i zaawansowaną technologię – komentuje Michał Gutkowski, Creative Director w Apptension.
Oprócz współpracy z agencjami, globalnymi markami, czy też inwestorami, Apptension tworzy także własne produkty. Jednym z nich jest Flairs – bazujące na sztucznej inteligencji narzędzie mające wspierać rozwój zawodowy developerów. Potencjał platformy dostrzegł Dawid Urban, jeden z najbardziej znanych aniołów biznesu w Polsce, który zainwestował w platformę stworzoną przez firmę. Wśród innych produktów Apptension wymienić można aplikację Teamdeck, która umożliwia kompleksowe zarządzanie czasem całego zespołu.
- Jesteśmy firmą technologiczną, ale tylko z mocnym teamem kreatywnym będziemy w stanie kompleksowo przeprowadzać naszych klientów przez proces technologicznej transformacji, na bieżąco rozwiązując pojawiające się problemy oraz szukając optymalnych sposobów na rozwój produktów i usług. Cieszę się, że Kuba dołączy do naszego zespołu – mówi Zbigniew Czarnecki, CEO Apptension.
Źródło: Apptension