logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apture Spotlight w ofercie Foxfoto

  PR 22.04.2020, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka

Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - ma przyjemność poinformować o nowym produkcie Aputure Spotlight.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apture-spotlight-w-ofercie-foxfoto,386683,artykul.html

Strumienica Aputure Spotlight to wysokiej klasy narzędzie optyczne, pozwalające na precyzyjną i kreatywną pracę ze światłem na planie filmowym. Soczewki skupiają wiązkę, zapewniając wyraźnie ostre krawędzie oraz mocny strumień światła. Dodatkową kontrolę oraz możliwości modyfikacji umożliwią cztery zastawki oraz holder na filtry gobo. Spotlight został wyposażony w standardowe mocowanie Bowens, pasujące m.in. do lamp Aputure Light Storm LS C120 d, C300 d i innych. Modyfikator świetnie sprawdzi się jako kreatywne uzupełnianie zestawu oświetlenia scenicznego.

Główne cechy produktu:

  • precyzyjna kontrola światła
  • wzmocnienie natężenia światła
  • soczewki o kącie skupienia 26° oraz wysokiej rozdzielczości 2K
  • możliwość nabycia dodatkowych soczewek o kącie skupienia 19° oraz 36°
  • wewnętrzne zastawki umożliwiające precyzyjne "docięcie" światła
  • 3 kreatywne filtry gobo w zestawie
  • holder na filtry kolorystyczne
  • mocowanie systemu Bowens
  • wytrzymała obudowa ze stopu aluminium
  • ochronna walizka podróżna

ilustracjastrzałka

Strumienica Aputure Spotlight - 26° - 2699 zł

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grafmasz dystrybutorem ploterów tnących Sinajet
Firma Grafmasz została polskim dystrybutorem producenta ploterów tnących Sinajet, jednej z największych fabryk tego typu urządzeń w Chinach.  W ofercie znajduje się szeroka gama zautomatyzowanych urządzeń aż do formatu 330 x 210 cm.
Platige Image prezentuje trailer drugiego sezonu gry Ubisoftu
Animacja jest drugą przygotowana przez Platige Image produkcją osadzoną w uniwersum gry studia Ubisoft. Dwuminutowy odcinek przedstawia wydarzenia mające miejsce w trakcie rozpoczęcia drugiego sezonu rozgrywek - opowiada o poważnej awarii, która doprowadza do wyłączenia całego wirtualnego świata.
Adform, Gazeta.pl, Grupa Żywiec, Yieldbird i Starcom z pierwszą skuteczną kampanią reklamową wykorzystującą 1st party cookies
Współpraca Adforma, Gazeta.pl, Grupy Żywiec, Yieldbirda i Starcomu, przeciera szlaki w tworzeniu rozwiązania kluczowego obecnie problemu w cyfrowym marketingu – zmian w przeglądarkach polegających na eliminacji ciasteczek 3rd party. Partnerzy przeprowadzili w październiku 2020 r. pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych w Europie skuteczną kampanię wykorzystującą do...
Trotec przedstawia nowe oprogramowanie laserowe „Trotec Ruby”
Dzięki „Ruby” praca z laserem jest prostsza i szybsza. Nowe oprogramowanie laserowe jest uruchamiane w przeglądarce internetowej i umożliwia w pełni cyfrową pracę. Trotec Ruby zostało zapropogramowane całkowicie od podstaw i oparte jest na nowoczesnej, sieciowej architekturze.
Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764