logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Apture Spotlight w ofercie Foxfoto

  PR 22.04.2020, przeczytano 923 razy
ilustracjastrzałka

Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - ma przyjemność poinformować o nowym produkcie Aputure Spotlight.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/apture-spotlight-w-ofercie-foxfoto,386683,artykul.html

Strumienica Aputure Spotlight to wysokiej klasy narzędzie optyczne, pozwalające na precyzyjną i kreatywną pracę ze światłem na planie filmowym. Soczewki skupiają wiązkę, zapewniając wyraźnie ostre krawędzie oraz mocny strumień światła. Dodatkową kontrolę oraz możliwości modyfikacji umożliwią cztery zastawki oraz holder na filtry gobo. Spotlight został wyposażony w standardowe mocowanie Bowens, pasujące m.in. do lamp Aputure Light Storm LS C120 d, C300 d i innych. Modyfikator świetnie sprawdzi się jako kreatywne uzupełnianie zestawu oświetlenia scenicznego.

Główne cechy produktu:

  • precyzyjna kontrola światła
  • wzmocnienie natężenia światła
  • soczewki o kącie skupienia 26° oraz wysokiej rozdzielczości 2K
  • możliwość nabycia dodatkowych soczewek o kącie skupienia 19° oraz 36°
  • wewnętrzne zastawki umożliwiające precyzyjne "docięcie" światła
  • 3 kreatywne filtry gobo w zestawie
  • holder na filtry kolorystyczne
  • mocowanie systemu Bowens
  • wytrzymała obudowa ze stopu aluminium
  • ochronna walizka podróżna

ilustracjastrzałka

Strumienica Aputure Spotlight - 26° - 2699 zł

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764