logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AR MARTIS na Konferencji Unia Europejska - Rosja

  PR 13.11.2006, przeczytano 661 razy

13. listopada br. na Konferencji Unia Europejska – Rosja, dot. Problematyki Narkomanii, Agencja Reklamowa MARTIS zaprezentuje zrealizowane przez siebie w latach 2005 i 2006 kampanie społeczne dotyczące tej problematyki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ar-martis-na-konferencji-unia-europejska---rosja,4744,artykul.html

Temat wykładu to: Kampania „Bliżej siebie – dalej od narkotyków” 2005/2006

Agencja Reklamowa MARTIS, na zlecenie Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii, już od 2 lat prowadzi na terenie Polski kampanię informacyjną, skierowaną do młodych i starszych.

Inspiracją założeń strategicznych kampanii były badania dotyczące relacji rodzice –dzieci. Badania dowiodły, że pomimo wspólnie spędzanego czasu, rodzice rozmawiają z dziećmi średnio 5 - 7 minut dziennie. Celem kampanii było uświadomienie rodzicom, jak kluczowa jest ich rola w uchronieniu młodzieży przed narkotykami.

Dotychczas, we wszystkich województwach i większych miastach kraju, rozdysponowano ponad 1mln 200 tys. materiałów, ukazało się blisko 2000 spotów telewizyjnych, kinowych i radiowych, setki tysięcy broszur oraz innych materiałów informacyjnych.

Źródło: AR MARTIS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764