13. listopada br. na Konferencji Unia Europejska – Rosja, dot. Problematyki Narkomanii, Agencja Reklamowa MARTIS zaprezentuje zrealizowane przez siebie w latach 2005 i 2006 kampanie społeczne dotyczące tej problematyki.
Temat wykładu to: Kampania „Bliżej siebie – dalej od narkotyków” 2005/2006
Agencja Reklamowa MARTIS, na zlecenie Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii, już od 2 lat prowadzi na terenie Polski kampanię informacyjną, skierowaną do młodych i starszych.
Inspiracją założeń strategicznych kampanii były badania dotyczące relacji rodzice –dzieci. Badania dowiodły, że pomimo wspólnie spędzanego czasu, rodzice rozmawiają z dziećmi średnio 5 - 7 minut dziennie. Celem kampanii było uświadomienie rodzicom, jak kluczowa jest ich rola w uchronieniu młodzieży przed narkotykami.
Dotychczas, we wszystkich województwach i większych miastach kraju, rozdysponowano ponad 1mln 200 tys. materiałów, ukazało się blisko 2000 spotów telewizyjnych, kinowych i radiowych, setki tysięcy broszur oraz innych materiałów informacyjnych.
Źródło: AR MARTIS