logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aram wdrożył system ERP easyJob

   05.10.2010, przeczytano 911 razy
ilustracjastrzałka

Aram Multimedia to pierwsza firma w Polsce, która wdrożyła dedykowany branży ''event engineering'' system easyJob 4.0 do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aram-wdrozyl-system-erp-easyjob,11390,artykul.html

easyJob 4.0 to system ERP dla branży event engineering stworzony przez niemiecką firmę Protonic. Używa go wiele światowych firm zajmujących się dostarczaniem najnowszych technologii audiowizualnych i oświetleniowych na eventy, festiwale i programy telewizyjne.

System umożliwiać ma pełną kontrolę począwszy od ofertowania, przez obsługę klientów, magazyn, serwis, wydawanie i powrót sprzętu do magazynu aż po przypisywanie i rozliczanie zasobów ludzkich i transportu a kończąc na fakturowaniu.

Źródło: Aram

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland wybiera Ogilvy
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
Żubrówka - nowe etykiety, nowy slogan
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie 1 , pojawiła się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Dwa flagowe produkty, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała, zmieniły swoje etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764