logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aram wdrożył system ERP easyJob

   05.10.2010, przeczytano 844 razy
ilustracjastrzałka

Aram Multimedia to pierwsza firma w Polsce, która wdrożyła dedykowany branży ''event engineering'' system easyJob 4.0 do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aram-wdrozyl-system-erp-easyjob,11390,artykul.html

easyJob 4.0 to system ERP dla branży event engineering stworzony przez niemiecką firmę Protonic. Używa go wiele światowych firm zajmujących się dostarczaniem najnowszych technologii audiowizualnych i oświetleniowych na eventy, festiwale i programy telewizyjne.

System umożliwiać ma pełną kontrolę począwszy od ofertowania, przez obsługę klientów, magazyn, serwis, wydawanie i powrót sprzętu do magazynu aż po przypisywanie i rozliczanie zasobów ludzkich i transportu a kończąc na fakturowaniu.

Źródło: Aram

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764