logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arbointeractive zdobywa Impactora

   06.03.2011, przeczytano 4029 razy
ilustracjastrzałka
Marta Dzikiewicz i Beata Banaś podczas gali wręczenia Impactorów

Grupa ARBOinteractive odebrała statuetkę Impactora 2010 w kategorii ''Projekt roku - Event roku'' za zorganizowanie konferencji Facebook Now inaugurującej współpracę ARBOinteractive z serwisem Facebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arbointeractive-zdobywa-impactora,12112,artykul.html

Nagroda Impactora przyznana została ARBOinteractive za ''właściwą formę doskonale dostosowaną do odbiorcy, promowanie Facebooka jako skutecznego medium dla działań marketingowych oraz za stworzenie bardzo potrzebnego polskiej branży marketingowej eventu''.

Nagrodzona konferencja Facebook Now odbyła się w styczniu 2010 r. Zamierzeniem projektu było powiadomienie branży internetowej o rozpoczęciu współpracy, a także promocja reklamy społecznościowej i samego serwisu Facebook w Polsce. Event zainaugurował cykl spotkań pod tym samym tytułem Facebook Now - warsztaty, które dedykowane były poszczególnym branżom. Do chwili obecnej odbyły się trzy takie spotkania, zaś w lutym tego roku zorganizowana została konferencja rocznicowa.

Impactor odbywa się od 1998 roku. Impactory Roku są nagrodami o charakterze wizerunkowym. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z laureatów wszystkich minionych edycji. Wybór odbywa się metodą głosowania, pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Impactory dla Firm otrzymują te podmioty w branży marketingowej, które swoimi działaniami wzbudziły szczególny podziw i szacunek. 

Źródło: ARBOinteractive

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764