logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arbomedia Polska nr 1 pod względem zasięgu w polskim Internecie

  PR 10.04.2007, przeczytano 1124 razy
ilustracjastrzałka
Liczba użytkowników (real users) biur reklamy internetowej (Megapanel PBI/ Gemius, 2006.11 – 2007.01)

Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius za miesiąc styczeń sieć ARBOmedia Polska uplasowała się ze względu na zasięg na pierwszym miejscu wśród sieci i biur reklamy internetowej. ARBOmedia dotarła w styczniu do 11,15 mln osób, co stanowi 84,82% polskich internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arbomedia-polska-nr-1-pod-wzgledem-zasiegu-w-polskim-internecie,5388,artykul.html

„Największy zasięg spośród wszystkich sieci i biur reklamy internetowej to niewątpliwy sukces ARBOmedia Polska, stanowiący ukoronowanie przedsięwzięć sieci podejmowanych przez ostatnie kilka lat. W efekcie selektywnego doboru witryn udało nam się stworzyć atrakcyjne portfolio odpowiadające potrzebom reklamodawców. Już w marcu 2006 liczba użytkowników ARBOmedia przekroczyła 10 mln, w grudniu zaś osiągnęliśmy miliard odsłon. Wraz z rozwojem portfolio w parze idzie rozwój działu sprzedaży, który obecnie przekroczył 20 osób” – mówi Marcin Woźniak, dyrektor zarządzający domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska. „Nie zamierzamy spocząć na laurach. W marcu ruszyliśmy z nową ofertą dotyczącą Internetu. Mamy nadzieje, że dzięki zdobytej przez nas pozycji lidera stanie się ona jeszcze bardziej atrakcyjna. Osiągnięty sukces motywuje nas do dalszej ciężkiej pracy na rzecz reprezentowanych przez nas witryn” – dodaje Marcin Woźniak.

Sieć reklamowa ARBOmedia to obecnie jedyny podmiot docierający do ponad 11 milionów Internautów. Posiada również największa liczbę dużych witryn (10 witryn powyżej 1 mln użytkowników i 120 witryn powyżej 100 tys. użytkowników).

Rosnąca liczba użytkowników ARBOmedia stanowi rezultat przede wszystkim stale rozbudowywanego portfolio. W ciągu 2006 roku sieć pozyskała wiele popularnych witryn, m. in. Maxior.pl (1 962 844), Gry.pl (1 641 804 użytkowników), Jeja.pl (1 050 453), PoSzkole.pl (986 803), Cvr.pl (525 163 użytkowników w styczniu – Megapanel PBI/Gemius, 2007.01) Oglądalność witryn zrzeszonych w ARBOmedia rośnie także dzięki sukcesywnemu rozwojowi ich zawartości i funkcjonalności. W ciągu zeszłego roku strona Ceneo.pl odnotowała 649% wzrost oglądalności, Szybko.pl 632%, Pobieralnia.pl 581% (Megapanel PBI/ Gemius, 2006.01-2007.01). Witryny ARBOmedia generują także coraz wyższą liczbę odsłon. W styczniu sieć odnotowała ponad 1,2 miliarda odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2007.01).

Wzrost zainteresowania internautów mniejszymi witrynami kosztem portali ogólnotematycznych stanowi trend światowy. Użytkownicy preferują witryny profilowane, które prowadzone i odwiedzane są przez prawdziwych pasjonatów danego tematu. Od blisko roku zasięgi trzech największych sieci reklamowych przewyższają 10 mln użytkowników. Żaden z polskich portali natomiast nie osiągnął dotąd miesięcznej oglądalności na tym poziomie.

Źródło: ARBOmedia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764