W dniu 24 lipca br. ARBOmedia rozpoczęła ogólnopolską akcję samplingową nowego napoju energetycznego Green-Up. Poprzez sampling pełnowartościowych opakowań z napojem Herbapol-Lublin, producent znany z naturalnych produktów typu herbaty owocowe, zielone i ziołowe, czy syropy owocowe, zamierza zbudować świadomość oraz wizerunek nowego produktu ze swojego portfolio.
Działania promocyjne z udziałem hostess będą prowadzone na stacjach benzynowych, parkingach, w zagłębiach biurowych i na uczelnianych kampusach, potrwają do połowy października.
Celem realizowanej przez ARBOmedia akcji jest dotarcie do grona osób sięgających po dotychczas obecne na rynku napoje energetyczne, ale też do osób stroniących od tego typu produktów w obawie przed ich niekorzystnym oddziaływaniem na zdrowie, bądź z uwagi na ich specyficzny, „landrynkowy” smak. Dlatego też zadaniem hostess, poza zachęcaniem do spróbowania nowego napoju, jest informowanie o różnicach Green-Up w stosunku do innych napojów energetycznych. Chodzi głównie o podkreślenie faktu, iż Green-Up został stworzony na bazie naturalnych składników, siła jego działania bierze się z wysokiej zawartości naturalnej kofeiny z guarany, a produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników. Elementem różnicującym są również 3 owocowe, orzeźwiające smaki w jakich produkt jest dostępny (żurawina, granat, tropikalny).
Koordynowana przez ARBOmedia akcja samplingowa będzie przebiegała krocząco w kolejnych kanałach komunikacji. W pierwszym etapie, czyli na stacjach benzynowych Lukoil i na ogólnodostępnych parkingach grupę docelową stanowią osoby podróżujące na wakacje bądź wracające z wypoczynku. Stąd też do akcji wytypowane zostały lokalizacje mieszczące się na trasach przelotowych nad morze i w góry. We wrześniu i październiku działania obejmą zaś 7 miast (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Katowice, Lublin), docierając do pracowników biurowych i studentów.
Napój Green-Up jest już w sprzedaży regularnej w większości sieci hipermarketów, w handlu detalicznym oraz na wybranych stacjach benzynowych. Więcej informacji o produkcie można znaleźć na stronie www.green-up.com.pl
Kampania na zlecenie Herbapol-Lublin zaplanowana została kompleksowo przez ARBOmedia Polska, która odpowiada też za realizację i koordynację działań.
Źródło: ARBOmedia Polska