logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arbomedia promuje Green-Up – nowy napój energetyczny firmy Herbapol-Lublin SA.

  PR 16.08.2009, przeczytano 4834 razy
ilustracjastrzałka

W dniu 24 lipca br. ARBOmedia rozpoczęła ogólnopolską akcję samplingową nowego napoju energetycznego Green-Up. Poprzez sampling pełnowartościowych opakowań z napojem Herbapol-Lublin, producent znany z naturalnych produktów typu herbaty owocowe, zielone i ziołowe, czy syropy owocowe, zamierza zbudować świadomość oraz wizerunek nowego produktu ze swojego portfolio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arbomedia-promuje-green-up--nowy-napoj-energetyczny-firmy-herbapol-lublin-sa.,9366,artykul.html

Działania promocyjne z udziałem hostess będą prowadzone na stacjach benzynowych, parkingach, w zagłębiach biurowych i na uczelnianych kampusach, potrwają do połowy października.

Celem realizowanej przez ARBOmedia akcji jest dotarcie do grona osób sięgających po dotychczas obecne na rynku napoje energetyczne, ale też do osób stroniących od tego typu produktów w obawie przed ich niekorzystnym oddziaływaniem na zdrowie, bądź z uwagi na ich specyficzny, „landrynkowy” smak. Dlatego też zadaniem hostess, poza zachęcaniem do spróbowania nowego napoju, jest informowanie o różnicach Green-Up w stosunku do innych napojów energetycznych. Chodzi głównie o podkreślenie faktu, iż Green-Up został stworzony na bazie naturalnych składników, siła jego działania bierze się z wysokiej zawartości naturalnej kofeiny z guarany, a produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników. Elementem różnicującym są również 3 owocowe, orzeźwiające smaki w jakich produkt jest dostępny (żurawina, granat, tropikalny).

Koordynowana przez ARBOmedia akcja samplingowa będzie przebiegała krocząco w kolejnych kanałach komunikacji. W pierwszym etapie, czyli na stacjach benzynowych Lukoil i na ogólnodostępnych parkingach grupę docelową stanowią osoby podróżujące na wakacje bądź wracające z wypoczynku. Stąd też do akcji wytypowane zostały lokalizacje mieszczące się na trasach przelotowych nad morze i w góry. We wrześniu i październiku działania obejmą zaś 7 miast (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Katowice, Lublin), docierając do pracowników biurowych i studentów.

Napój Green-Up jest już w sprzedaży regularnej w większości sieci hipermarketów, w handlu detalicznym oraz na wybranych stacjach benzynowych. Więcej informacji o produkcie można znaleźć na stronie www.green-up.com.pl

Kampania na zlecenie Herbapol-Lublin zaplanowana została kompleksowo przez ARBOmedia Polska, która odpowiada też za realizację i koordynację działań.

Źródło: ARBOmedia Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764