logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arboradio: bezpłatny podcast o marketingu online

  PR 06.03.2012, przeczytano 1004 razy
ilustracjastrzałka
Marcin Woźniak

ARBOradio to nowa inicjatywa ARBOinteractive. Podcasty mają na celu dostarczenie słuchaczom opinii i komentarzy na bieżące tematy związane z branżą internetową. Do każdego z nich zaproszeni są goście specjalni – przedstawiciele największych firm w branży, liderzy opinii, eksperci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arboradio%3A-bezplatny-podcast-o-marketingu-online,14851,artykul.html

Gośćmi ARBOradio byli już Tomasz Rzepniewski, Interaction Director w MEC oraz Jacek Kołtonik, Partner w firmie HMG. Najnowszy podcast ARBOradio udostępniony został 29 lutego. Gościnnie wystąpił w nim Jarosław Sobolewski – Dyrektor generalny IAB Polska. Uczestniczył on między innymi w procesie opiniowania ACTA, która była jednym z tematów ARBOradio #3. Ponadto w trzeciej audycji posłuchać można dyskusji na temat działań Google’a, a konkretnie zmiany polityki prywatności oraz usunięcia porównywarek cen z wyników wyszukiwania. Uczestnicy komentują także najświeższe wiadomości z rynku takie jak kryzys Wedla w social media czy reklamę Old Spice’a. W poprzednich odcinkach ARBOradio możemy posłuchać między innymi o trendach rozwoju social media w Polsce, technologii RTB czy geolokalizacji.

„ARBOradio to ciekawa inicjatywa. Zwykle dzielimy się opiniami z szerszą publicznością na konferencjach lub panelach dyskusyjnych, a w ARBOradiu mamy okazję spotkać się i podyskutować w bardziej nieformalnej atmosferze. Myślę, że formuła podcastu jest bardzo atrakcyjna i przyciągnie wielu słuchaczy. Jednocześnie mocno dopinguje do przyszłej ewolucji w videocast.” – komentuje Jacek Kołtonik.

„Jestem fanem podcastów od momentu gdy stałem się posiadaczem pierwszego iPhone’a. Wzorem i inspiracją jest i zawsze był podcast bloga Polygamia, stworzonego przez Piotra Gnypa. W sferze biznesowej oprócz „Mała Wielka Firma”, prowadzengo przez Jankowskiego oraz Tkaczyka nie znalazłem nic interesującego. Postanowiliśmy tę lukę wypełnić - mam nadzieję, że z powodzeniem” – mówi Bartosz Drozdowski, pomysłodawca i moderator ARBOradio oraz członek zarządu ARBOmedia Polska.

ARBOradio to spotkanie ekspertów z zakresu reklamy, internetu oraz nowych mediów przed mikrofonami. Audycja pozwala osobom z branży reklamowej pozostawać na bieżąco z informacjami z rynku, a osobom dopiero wkraczającym w świat reklamy poznać kolejne interesujące zagadnienia oraz różne punkty widzenia.

Podcasty ARBOradio dostępne są na iTunes na profilu ARBOradio by ARBOinteractive pod adresem http://itunes.apple.com/pl/podcast/arboradio/id450762725. Linki do pobrania audycji, jak również informacje na temat ARBOradia znajdują się w zakładce poświęconej radiu na blogu firmowym ARBOinteractive – http://arboblog.pl/category/arboradio/ lub www.ARBOradio.pl.

Źródło: ARBOinteractive

www.ARBOradio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764