ARBOradio to nowa inicjatywa ARBOinteractive. Podcasty mają na celu dostarczenie słuchaczom opinii i komentarzy na bieżące tematy związane z branżą internetową. Do każdego z nich zaproszeni są goście specjalni – przedstawiciele największych firm w branży, liderzy opinii, eksperci.
Gośćmi ARBOradio byli już Tomasz Rzepniewski, Interaction Director w MEC oraz Jacek Kołtonik, Partner w firmie HMG. Najnowszy podcast ARBOradio udostępniony został 29 lutego. Gościnnie wystąpił w nim Jarosław Sobolewski – Dyrektor generalny IAB Polska. Uczestniczył on między innymi w procesie opiniowania ACTA, która była jednym z tematów ARBOradio #3. Ponadto w trzeciej audycji posłuchać można dyskusji na temat działań Google’a, a konkretnie zmiany polityki prywatności oraz usunięcia porównywarek cen z wyników wyszukiwania. Uczestnicy komentują także najświeższe wiadomości z rynku takie jak kryzys Wedla w social media czy reklamę Old Spice’a. W poprzednich odcinkach ARBOradio możemy posłuchać między innymi o trendach rozwoju social media w Polsce, technologii RTB czy geolokalizacji.
„ARBOradio to ciekawa inicjatywa. Zwykle dzielimy się opiniami z szerszą publicznością na konferencjach lub panelach dyskusyjnych, a w ARBOradiu mamy okazję spotkać się i podyskutować w bardziej nieformalnej atmosferze. Myślę, że formuła podcastu jest bardzo atrakcyjna i przyciągnie wielu słuchaczy. Jednocześnie mocno dopinguje do przyszłej ewolucji w videocast.” – komentuje Jacek Kołtonik.
„Jestem fanem podcastów od momentu gdy stałem się posiadaczem pierwszego iPhone’a. Wzorem i inspiracją jest i zawsze był podcast bloga Polygamia, stworzonego przez Piotra Gnypa. W sferze biznesowej oprócz „Mała Wielka Firma”, prowadzengo przez Jankowskiego oraz Tkaczyka nie znalazłem nic interesującego. Postanowiliśmy tę lukę wypełnić - mam nadzieję, że z powodzeniem” – mówi Bartosz Drozdowski, pomysłodawca i moderator ARBOradio oraz członek zarządu ARBOmedia Polska.
ARBOradio to spotkanie ekspertów z zakresu reklamy, internetu oraz nowych mediów przed mikrofonami. Audycja pozwala osobom z branży reklamowej pozostawać na bieżąco z informacjami z rynku, a osobom dopiero wkraczającym w świat reklamy poznać kolejne interesujące zagadnienia oraz różne punkty widzenia.
Podcasty ARBOradio dostępne są na iTunes na profilu ARBOradio by ARBOinteractive pod adresem http://itunes.apple.com/pl/podcast/arboradio/id450762725. Linki do pobrania audycji, jak również informacje na temat ARBOradia znajdują się w zakładce poświęconej radiu na blogu firmowym ARBOinteractive – http://arboblog.pl/category/arboradio/ lub www.ARBOradio.pl.
Źródło: ARBOinteractive