logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

archiDESK w Domotece. Kolejna edycja Spotkania na śniadanie

  PR 09.06.2024, przeczytano 181 razy
ilustracja

Spotkanie na śniadanie na archiDESK.pl to format łączący światy online i offline kierowany do architektów oraz architektów i projektantów wnętrz i krajobrazu, który od wielu lat cieszy się uznaniem w branży. Ostatnia edycja, zorganizowana w ramach Spotkania na śniadanie, odbyła się we wtorek 28 maja w warszawskiej Domotece. Partnerem głównym wydarzenia było Końskie Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/archidesk-w-domotece.-kolejna-edycja-spotkania-na-sniadanie,404540,artykul.html

Domoteka to miejsce szczególne na mapie warszawskiego designu. Przyjazna wszelkim inicjatywom promującym dobre wzornictwo i sztukę, miała przyjemność gościć u siebie przedstawicieli branży architektonicznej na 5. w tym roku edycji Spotkania na śniadanie, organizowanego w ramach archiDESK. Obfitujący w wydarzenia tematyczne dzień rozpoczęła poranna kawa z Redaktor Naczelną ELLE Decoration Polska - Anną Chwalińską, która niedawno objęła to prestiżowe stanowisko. Następnie Władysław Grochowski - Prezes Grupa ARCHE, który dosłownie dzień wcześniej odebrał Nagrodę Polskiej Rady Biznesu w kategorii Sukces, "na gorąco" opowiedział o tej ważnej w świecie biznesu nagrodzie na spotkaniu w Domotece. Z kolei o rewitalizacjach i readaptacjach architektury, które były głównym tematem spotkania, dyskutowali Natalia Paszkowska (pracownia WWAA), Piotr Kalinowski (MIXD), Marcin Garbacki (Projekt Praga) oraz Wojciech Januszczyk (Fundacja Krajobrazy). W tym temacie oscylowały także wystąpienia przedstawicieli zaproszonych do udziału w spotkaniu marek - Anny Leitgeber z MAPEI Polska, Władysława Pawłowskiego z Saint-Gobain oraz Petro Vladimirova z Fundacji BRDA. Całość wydarzenia zwieńczył wykład niezastąpionego Przemo Łukasika z Medusa Group pod wymownym tytułem "Quo vadis, architekturo?".

ilustracjastrzałka

Podczas spotkania temat przeszłości i przyszłości architektury wybrzmiał w szczególny sposób. A to za sprawą niezwykłego otoczenia, w jakim przebiegła 5. edycja Spotkania na śniadanie. Niedawno w Domotece powstała bowiem specjalna strefa Stare Mury, podkreślająca ważność i znaczenie dla przyszłych pokoleń nurtu rewitalizacji starych budynków i przywracania im nowej świetności.

"Całe clue naszego projektu, naszych spotkań w Starych Murach jest takie, żeby spotykać się i rozmawiać o tym czy warto rewitalizować, a jeżeli tak, to w jaki sposób to robić, żeby to robić dobrze - ekonomicznie, ekologicznie, z poszanowaniem dla architektury i natury. Tak by Stare Mury stały się bazą wiedzy o rewitalizacjach" - mówił Wojciech Kolęda, architekt współprowadzący blok tematyczny Perspektywy.

"Spotykamy się po to, żeby wytłumaczyć, na czym powinno polegać zjawisko rewitalizacji, jak jest ono realizowane, na czym te rewitalizacje obecnie w Polsce polegają i żebyśmy zaczęli tak szczerze jako architekci o tym rozmawiać" - dodał Piotr Grochowski z Grupy Arche w rozmowie Przemo Łukasikiem.

Zaproszeni na "backstage" goście, reprezentanci środowisk branżowych, mieli okazję do rozmów i wymiany doświadczeń podczas śniadania serwowanego przez Chefa Tomka Gąsiorka.

Strefa Stare Mury będzie obecna w Domotece do końca wakacji, gdzie zaplanowany jest szereg aktywności wspierających tę tendencję w architekturze, na które już dziś zapraszamy. Więcej informacji o wydarzeniach towarzyszących strefie można znaleźć na www.domoteka.pl

Źródło: archiDESK

archidesk.pl

Dodatkowe informacje:

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery - wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764