logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Archirama.pl – portal o architekturze i dizajnie

  PR 07.07.2011, przeczytano 2743 razy
ilustracja

MURATOR S.A. uruchomiła nowy portal – Archirama.pl, popularny serwis poświęcony architekturze i wszelkim dziedzinom z nią związanym: dizajnowi, modzie, technice, stylowi życia. Archirama.pl budowana w oparciu o zasoby miesięcznika „Architektura-murator” popularyzuje architekturę (wiedza), ale w lekki i przystępny sposób (rozrywka). Ma wartość informacyjną – podaje najświeższe wiadomości architektoniczne z Polski i ze świata (news). Daje też użytkownikom możliwość istotnego współtworzenia serwisu (interaktywność).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/archirama.pl--portal-o-architekturze-i-dizajnie,12888,artykul.html

„Po raz pierwszy w polskim internecie, portal dotyczący architektury wychodzi szeroko poza ramy tej dziedziny. Dotyka także pokrewnych dyscyplin, takich jak szeroko pojęta sztuka: malarstwo, fotografia, rzeźba, video, teatr; moda, technika czy ekologia” – mówi Tomasz Malkowski, redaktor prowadzący serwisu archirama.pl, dziennikarz, z wykształcenia architekt.

Archirama.pl budowana jest przez profesjonalny zespół miesięcznika „Architektura-murator” oraz młodych specjalistów z różnych dziedzin. Przedsięwzięcie zrealizował Dział Projektów Internetowych MURATOR S.A., a prace programistyczne wykonał zespół programistów spółki.

Archirama.pl – najszersza w polskim internecie panorama świata architektury składa się z 11 działów: Panorama, Showroom, Ikony, Futurama, Retrorama, Archigramy, TVrama, Archikracja, Architour, Archikrator, Portfolia.

Portal oddaje swoim użytkownikom najbardziej zaawansowane narzędzie do budowy portfolii, jakie jest dostępne w polskim internecie. W dziale Portfolia, odznaczającym się nowoczesną grafiką i przyjaznym panelem administracyjnym, każdy może prezentować swoje prace, niezależnie od ich rodzaju (zdjęcia, muzyka, filmy) oraz wielkości (oddane za darmo olbrzymie przestrzenie na serwerach MURATORA).

Dział aAchitour to jedyne miejsce w polskim internecie, gdzie wycieczki i podróże po świecie opisane są pod kątem architektury i wzornictwa. Najciekawsze budynki, dzieła najlepszych architektów tworzą trasy wycieczek, które mogą zachęcić do architektury nawet osoby na co dzień od niej stroniące. W budowie tego działu pomagają redaktorzy miesięcznika „Podróże”.

W dziale Showroom prezentowane są najciekawsze wydarzenia i rzeczy ze świata mody, motoryzacji, sztuki i dizajnu. Ciekawostki, osobowości świata sztuki, wielkie pokazy mody, ciekawe wnętrza, futurystyczne samochody, intrygujące stylizacje, street fashion – czyli to wszystko co składa się na styl współczesnych ludzi.

Za każdym budynkiem, za każdym krzesłem, za każdą sukienką – stoi ich twórca. Dział Archikrator pokazuje wielkich kreatorów naszego świata – architektów, dizajnerów, projektantów mody. Przedstawia sylwetki uznanych twórców, ale i młodych pracowni, debiutujących projektantów.

Uruchomieniu portalu Archirama.pl towarzyszy promocja w magazynach i serwisach internetowych MURATORA, tematycznie związanych z serwisem. Są to m.in. miesięczniki „Architektura – murator”, „Podróże”, „Dobre Wnętrze”, serwisy Architektura.muratorplus.pl, Muratordom.pl, Podroze.pl, Urzadzamy.pl Przygotował ją Dział Marketingu MURATOR S.A.

Źródło: MURATOR S.A.

www.archirama.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764