logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arcus i Kyocera Document Solutions tworzą strefę bezpłatnego drukowania

  PR 30.08.2014, przeczytano 1982 razy

ARCUS SA i Kyocera Document Solutions zapraszają do specjalnej Strefy Druku ARCUS KYOCERA MDS podczas XXIV Forum Ekonomicznego w Krynicy. Strefa ulokowana będzie na terenie Biura Prasowego. Będzie to w pełni wyposażone centrum komunikacyjne, przeznaczone dla wszystkich dziennikarzy i gości jednego z największych wydarzeń polityczno-ekonomicznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Do dyspozycji mediów oraz wszystkich uczestników Forum będzie 30 zestawów komputerowych z szybkim łączem Internetowym (wi-fi), drukarki Kyocera, urządzenia wielofunkcyjne Kyocera i inne.  Przygotowana przez ARCUS Strefa Druku wyposażona będzie  w najnowocześniejszy sprzęt, pozwalający łatwo drukować, kopiować i skanować niezbędne dokumenty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arcus-i-kyocera-document-solutions-tworza-strefe-bezplatnego-drukowania,22468,artykul.html


„Oprócz tego że, każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z doskonałych urządzeń, będzie mógł także bez żadnych kosztów poznać zasady oszczędnego drukowania i dowiedzieć się, że sposobem na obniżenie kosztów firmach i instytucjach nie jest wyłącznie „tania drukarka do biura”.  Specjaliści ARCUS KYOCERA MDS podpowiedzą, jak zaoszczędzić nawet do 50% kosztów druku. Miłym dodatkiem będzie także konkurs. Spośród wszystkich uczestników Forum Ekonomicznego, którzy odwiedzą Strefę Druku i poprawnie odpowiedzą na pytania konkursowe, rozlosujemy codziennie atrakcyjne nagrody, m.in.: drukarkę Kyocera FS-1061DN oraz noże ceramiczne Kyocera”
powiedział Michał Gembal, Dyrektor Marketingu ARCUS S.A..

Do dyspozycji gości Forum Ekonomicznego będą m.in: jedna z najoszczędniejszych drukarek monochromatycznych na rynku Kyocera FS-2100 DN,  kolorowe urządzenie wielofunkcyjne MFP Kyocera Taskalfa 3050 ci z funkcją skanowania, kopiowania i druku, także w formacie A3 oraz monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne Kyocera (MFP Taskalfa) z funkcją skanowania, kopiowania i druku, także w formacie A3. 

Więcej: http://www.forum-ekonomiczne.pl/dla-mediow/biuro-prasowe/

Zainteresowanych optymalizacją kosztów zarządzania dokumentem zapraszamy do odwiedzenia stron www.kosztydruku.pl lub www.outsourcingdruku.pl.

Źródło: ARCUS SA i Kyocera Document Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764