logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arcydzieła impresjonistów pokazane na nowo dzięki projektorom Panasonic

  PR 21.10.2021, przeczytano 679 razy
ilustracjastrzałka

Na wystawie artystycznej w Forum w czeskiej Pradze Bylo nebylo - Van Gogh, Monet, Renoir  projektory Panasonic będą wyświetlać dzieła największych impresjonistów w rozdzielczości 4K, generując obrazy o niespotykanym poziomie odwzorowania kolorów i szczegółów. Dzięki zastosowaniu 28 urządzeń Panasonic dzieła sztuki zapełnią cztery wysokie ściany holu, dwa ogromne bloki pośrodku przestrzeni wystawowej, a nawet podłogę pod stopami odwiedzających. Atmosfery dopełni muzyka z epoki twórców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arcydziela-impresjonistow-pokazane-na-nowo-dzieki-projektorom-panasonic,393466,artykul.html

Wyzwaniem dla organizatorów było zaprojektowanie na powierzchni ponad 2,000 m2 ekonomicznego i elastycznego rozwiązania, które dostarczyłoby odwiedzającym niezapomnianych wrażeń. Firma AV Media Events wybrała projektory Panasonic ze względu na duże natężenie światła i wysoką rozdzielczość. Żeby wygenerować obraz tych rozmiarów przy zachowaniu wymaganego poziomu szczegółowości, rozwiązanie techniczne synchronizuje obrazy z różnych projektorów o rozdzielczości od WUXGA do ponad 4K i jasności od 10,000 do 30,000 lumenów.

ilustracjastrzałka

- Wybraliśmy projektory Panasonic z 3-chipowym procesorem DLP, ponieważ zależało nam na idealnym odwzorowaniu kolorów. Chcieliśmy, żeby dzieła artystów ożyły na naszej wystawie. Te urządzenia o dużej jasności są też najlepsze, jeśli chodzi o łączenie krawędzi i generowanie jednorodnego obrazu na dużym ekranie, a rewelacyjna oferta obiektywów obejmująca różne modele ultrakrótkoogniskowe pozwoliła nam całkowicie wyeliminować z projekcji cienie od podłogi aż do samego sufitu - ocenia Jan Kubinec, dyrektor generalny AV Media Events.

ilustracjastrzałka

- Sprzęt firmy Panasonic działa cicho i nie nagrzewa się, więc nie odwraca uwagi widzów od dzieł. Dzięki temu udało nam się stworzyć niesamowite środowisko, idealne do zorganizowania wizualnego show na najwyższym poziomie, a przede wszystkim umożliwiające zaprezentowanie wystawy także w innych krajach - powiedział Serge Grimaux, producent imprezy.

ilustracjastrzałka

Wystawę można przygotować lub zdemontować w ciągu zaledwie 3-4 godzin, co znacznie ułatwi organizatorom osiągnięcie ambitnego celu, jakim jest jej pokazywanie jej na całym świecie. Panasonic ma w swojej ofercie również szeroką gamę projektorów z 1-chipowym procesorem DLP i projektorów LCD, które doskonale sprawdzają się w przypadku bardziej stacjonarnych wystaw.

ilustracjastrzałka

Wykorzystane projektory Panasonic:

  • 18 projektorów laserowych Panasonic PT-RZ21K  z 3-chipowym procesorem DLP,
  • 2 projektory laserowe Panasonic PT-RQ32K  z 3-chipowym procesorem DLP,
  • 4 projektory Panasonic PT-DZ13 z 3-chipowym procesorem DLP,
  • 4 projektory laserowe Panasonic PT-RZ970 z 1-chipowym procesorem DLP.

Źródło: Panasonic Connect Europe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764