logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arek Siuda dyrektorem kreatywnym Altavia Polska

  PR 02.03.2021, przeczytano 478 razy

Altavia Polska wzmocniła się nowym transferem – do jej Działu Kreacji dołączył Arek Siuda, obejmując stanowisko Creative Director. Do Altavii przeszedł z agencji Generations Family & Young Marketing, gdzie również był Creative Directorem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arek-siuda-dyrektorem-kreatywnym-altavia-polska,390433,artykul.html

Arek Siuda ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Do Altavii przeszedł z agencji Generations Family&Young Marketing, w której od 2017 r. kierował Działem Kreacji. Wcześniej, przez 2 lata, był Senior Art Directorem i Creative Directorem w agencji Martis Communication&Strategy. W latach 2012-2015 pełnił rolę Creative Supervisora na rynki EMEA dla Oriflame Sweden, gdzie z Centrali w Warszawie nadzorował pracę  teamów kreatywnych dedykowanych poszczególnym krajom regionu. Przed 2012, w zespole agencji Banah Group, przez 6 lat na stanowiskach Senior Art Director oraz Creative Group Head zajmował się  tworzeniem kampanii ATL, BTL i Digital. Karierę w branży zaczynał w agencji Opus B Warsaw, gdzie pełnił funkcje Art Directora i Group Heada.

Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Prywatnie dumny tata dwóch córek. Uwielbia góry i śnieg, najlepiej w komplecie z deską i nartami. Lubi też rolki i astronomię.

- Na polskim rynku jesteśmy od 18 lat. Przez cały ten czas ewoluujemy i rozwijamy się tak by być dla naszych klientów najbardziej efektywnym partnerem biznesowym. Zaproszenie Arka do zespołu to integralna część tego procesu, to wzmocnienie naszego działu kreacji i poszerzenie naszych kompetencji w budowaniu strategii komunikacji dla naszych Klientów - mówi Dobrochna Janik, General Manager, Altavia Polska.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764