logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arena Media dla Easy Payment Services OOD

  PR 06.06.2022, przeczytano 899 razy
ilustracja

Agencja Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Easy Payment Services OOD i startuje z kampanią promującą AXI CARD. Kampania będzie realizowana w TV oraz kanałach digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arena-media-dla-easy-payment-services-ood,396155,artykul.html

W przetargu firmy Easy Payment Services, wzięły udział cztery domy mediowe. Zwyciężyła Arena Media, należąca do Havas Media Group, która z początkiem maja rozpoczęła obsługę mediową EPS. To firma z siedzibą w Bułgarii, która ma swój oddział w Polsce, działający na licencji kreacji e-pieniądza wydanej przez Narodowy Bank Bułgarii (EU). EPS jest częścią Management Financial Group, działającej na rynku od ponad 15 lat, która rozpoczynała działalność w Bułgarii oferując pożyczki door-to-door.

– AXI Card jest międzynarodową kartą płatniczą Mastercard z odnawialnym limitem kredytowym wynoszący nawet 6000 zł (dla nowych klientów 4000 zł). Wyróżnia ją wysoka dostępność, gdyż wymagane do jej uzyskania formalności są naprawdę minimalne: wystarczy wypełnić wniosek online na stronie www.axi-card.pl. AXI Card oferuje darmowe wypłaty z bankomatów w Europie i w Polsce, a kiedy nie korzysta się z karty, nie generuje ona żadnych dodatkowych opłat. Od 6 czerwca startujemy ze spotem reklamowym, którego bohaterem jest Dżin - AXI. Jest to bardzo ciekawa postać, która przedstawia wszystkie najważniejsze zalety naszej karty. Kampania ma na celu podniesienie świadomości marki i produktu. Wierzymy, że nasza reklama zwróci uwagę na nowoczesne, pozabankowe produkty finansowe, dostępne dla osób o słabszej zdolności i historii kredytowej, oferowane w cenach kilkukrotnie niższych niż pożyczki krótkoterminowe – komentuje Marcin Szporka – Dyrektor Marketingu i Sprzedaży z Easy Payment Services OOD.

W ramach nawiązanej współpracy dziś wystartowała pierwsza kampania promująca AXI CARD – kartę z limitem kredytowym, wydawaną przez pozabankową instytucję finansową. Główne cele kampanii to nie tylko zbudowanie świadomości produktu i marki wśród konsumentów, ale również cele marketingowe m.in. zwiększenie konwersji z ruchu w sklepie na złożone wnioski i podpisane umowy czy zwiększenie udziału w rynku pozabankowych produktów finansowych (karty, pożyczki krótkoterminowe i ratalne).

Kampania, będzie prowadzona w TV oraz w kanałach digital. Za planowanie, optymalizację oraz zakup mediów odpowiada Arena Media (Havas Media Group), za koncept kreatywny odpowiada agencja Ludojady, za produkcję – FilmVision, a reżyserem spotu reklamowego jest Adrian Chudek.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764