logo
WIADOMOŚCI

Arena Media kontynuuje współpracę z Carrefour i rozszerza ją na kolejne rynki

  PR 11.10.2018, przeczytano 126 razy

Arena Media, agencja mediowa należąca do grupy Havas, kontynuuje swoją dotychczasową współpracę z Carrefour, rozszerzając działania w zakresie planowania i zakupu mediów na cztery nowe rynki w Europie. Od stycznia 2019 r. agencja będzie obsługiwać Carrefour także w Belgii, Hiszpanii, Włoszech i Rumunii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arena-media-kontynuuje-wspolprace-z-carrefour-i-rozszerza-ja-na-kolejne-rynki,379697,artykul.html

Francuski odział agencji mediowej Arena Media zdobył cztery nowe, istotne dla działalności grupy Carrefour rynki: Belgię, Hiszpanię, Włochy i Rumunię. Tym samym agencja wzmacnia swoją pozycję i zacieśnia współpracę z francuskim klientem, ponieważ długofalowo już obsługuje Carrefour w zakresie planowania i zakupu mediów w Polsce i Niemczech.

Współpraca rozpocznie się od stycznia 2019 r. na rynkach, na których grupa Carrefour aktywnie działa jako detalista. Rozszerzenie współpracy z Arena Media na Belgię, Hiszpanię, Włochy i Rumunię wzmocni synergię i koordynację komunikacji w całej grupie Carrefour.

Do zadań agencji mediowej będą należeć doradztwo strategiczne i medialne, planowanie i zakup mediów oraz niestandardowe działania dla wszystkich podmiotów działających w ramach grupy (Hypermarché Carrefour, Carrefour Market, Carrefour Contact, Carrefour City, Carrefour Express, Carrefour Bio, Rue du Commerce, etc.). Co ważne, współpraca między agencją a grupą w Polsce sięga już 18 lat, a jej rozszerzenie o kolejne rynki dowodzi dużego zaufania, jakim Carrefour obdarza Arenę Media jako doświadczonego partnera.

– Nasza długoletnia współpraca z Arena Media jest najlepszym potwierdzeniem jakości obsługi mediowej, którą od lat zapewnia nam zespół agencji. Wysoką efektywność prowadzonych wspólnie działań potwierdzają i wyniki, i zdobyte nagrody: dwie wygrane w Mixx Awards w 2016, złote Effie w 2017 czy kolejne nominacje, które dostaliśmy w tegorocznej edycji Effie – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska.

– Z marką Carrefour pracujemy już naprawdę długo, a nasze wzajemne zrozumienie w kwestii strategii, planowania i zakupu mediów potwierdzają przede wszystkim efekty prowadzonych kampanii. Bardzo doceniamy zaufanie, którym obdarza nas Carrefour, a przede wszystkim otwartość na nowe rozwiązania, narzędzia i kanały, dzięki czemu możemy zaoferować i realizować komunikację marketingową na najwyższym poziomie. Taką, która wnosi realną wartość w życie konsumentów i jest po prostu meaningful  – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Arena Media, CEO Havas Media Group.

Źródło: Arena Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

JP2 o wolności: Projekt Sztuka w drodze
Na ulicach Warszawy pojawiły się billboardy i plakaty przystankowe z ilustracjami inspirowanymi nauczaniem Jana Pawła II o wolności. Prace przygotowali polscy artyści tworzący w nurcie urban artu. Akcja ma zachęcać do kontemplacji piękna w przestrzeni miasta oraz do zatrzymania się w codziennym biegu. Pomysłodawcą projektu „Sztuka...
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach w przyszłym tygodniu.
Influencer marketing w promocji turystyki, komunikacja z mediami z perspektywy samorządu, storytelling na przykładzie miasta – to tylko niektóre kwestie, które zostaną poruszone podczas zbliżającego się VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się już 25-26 październiku w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie.
Spotkanie w Idea Hub: Zakupy on-line w nowej rzeczywistości zamówień publicznych
Czekają nas duże zmiany w zamówieniach publicznych. Od stycznia 2020 roku wszystkie zamówienia sektora państwowego będą dokonywane jedynie on-line. Jak się do tego przygotować? Na czym dokładnie będą polegać zmiany? Już w najbliższy czwartek, 25 października w poznańskim Idea Hub podczas bezpłatnego spotkania networkingowego, Mateusz Bartosiewicz, trener i doradca ds....
Amica wśród sponsorów kampanii „Diagnostyka jajnika”
Grupa Amica od roku kampanie społeczne organizowane przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”. Ich celem jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród pań, profilaktyka najgroźniejszych chorób spośród tych potocznie zwanych kobiecymi – nowotworowych. 16 października rozpoczęła się kolejna kampania, pod hasłem...
Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone