logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arena Media kontynuuje współpracę z Carrefour i rozszerza ją na kolejne rynki

  PR 11.10.2018, przeczytano 161 razy

Arena Media, agencja mediowa należąca do grupy Havas, kontynuuje swoją dotychczasową współpracę z Carrefour, rozszerzając działania w zakresie planowania i zakupu mediów na cztery nowe rynki w Europie. Od stycznia 2019 r. agencja będzie obsługiwać Carrefour także w Belgii, Hiszpanii, Włoszech i Rumunii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arena-media-kontynuuje-wspolprace-z-carrefour-i-rozszerza-ja-na-kolejne-rynki,379697,artykul.html

Francuski odział agencji mediowej Arena Media zdobył cztery nowe, istotne dla działalności grupy Carrefour rynki: Belgię, Hiszpanię, Włochy i Rumunię. Tym samym agencja wzmacnia swoją pozycję i zacieśnia współpracę z francuskim klientem, ponieważ długofalowo już obsługuje Carrefour w zakresie planowania i zakupu mediów w Polsce i Niemczech.

Współpraca rozpocznie się od stycznia 2019 r. na rynkach, na których grupa Carrefour aktywnie działa jako detalista. Rozszerzenie współpracy z Arena Media na Belgię, Hiszpanię, Włochy i Rumunię wzmocni synergię i koordynację komunikacji w całej grupie Carrefour.

Do zadań agencji mediowej będą należeć doradztwo strategiczne i medialne, planowanie i zakup mediów oraz niestandardowe działania dla wszystkich podmiotów działających w ramach grupy (Hypermarché Carrefour, Carrefour Market, Carrefour Contact, Carrefour City, Carrefour Express, Carrefour Bio, Rue du Commerce, etc.). Co ważne, współpraca między agencją a grupą w Polsce sięga już 18 lat, a jej rozszerzenie o kolejne rynki dowodzi dużego zaufania, jakim Carrefour obdarza Arenę Media jako doświadczonego partnera.

– Nasza długoletnia współpraca z Arena Media jest najlepszym potwierdzeniem jakości obsługi mediowej, którą od lat zapewnia nam zespół agencji. Wysoką efektywność prowadzonych wspólnie działań potwierdzają i wyniki, i zdobyte nagrody: dwie wygrane w Mixx Awards w 2016, złote Effie w 2017 czy kolejne nominacje, które dostaliśmy w tegorocznej edycji Effie – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska.

– Z marką Carrefour pracujemy już naprawdę długo, a nasze wzajemne zrozumienie w kwestii strategii, planowania i zakupu mediów potwierdzają przede wszystkim efekty prowadzonych kampanii. Bardzo doceniamy zaufanie, którym obdarza nas Carrefour, a przede wszystkim otwartość na nowe rozwiązania, narzędzia i kanały, dzięki czemu możemy zaoferować i realizować komunikację marketingową na najwyższym poziomie. Taką, która wnosi realną wartość w życie konsumentów i jest po prostu meaningful  – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Arena Media, CEO Havas Media Group.

Źródło: Arena Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złoty Medal dla drukarki tekstylnej Mutoh Valuejet 1938TX
Mutoh ValueJet 1938 TX z atramentami polimerowymi UltraVision TX to kompletna technologia do druku bezpośredniego na tkaninach naturalnych, sztucznych i tapetach, która podczas targów RemaDays 2019 Złoty Medal "The Prize for Innovations".
Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. wyróżnione nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia produktów, łączących w sobie korzyści...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764