logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arena Media w niestandardowo z marką Str8 i Pezetem

  PR 14.08.2019, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka

Dziś rozpoczęła się nietypowa kampania promocyjna STR8. Pezet, polski artysta i raper, który po 7 latach wraca na scenę muzyczną z nową płytą, nagrał piosenkę we współpracy z marką kosmetyków dla mężczyzn. Za współpracę i koncept kreatywny odpowiada agencja mediowa Arena Media, należąca do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arena-media-w-niestandardowo-z-marka-str8-i-pezetem,383594,artykul.html

We wrześniu ukaże się pierwsza od 7 lat studyjna płyta artysty pt. „Muzyka Nowoczesna”, na której znajdzie się m.in. piosenka wyprodukowana we współpracy z marką STR8. Produkt jest lokowany w otwierającym płytę kawałku zatytułowanym Intro, w którym artysta inspiruje się hasłem marki STR8 „Go for Great”.

– Jestem ogromnie dumna z tego projektu, ponieważ wraz z całym zespołem Arena Media pracowaliśmy nad każdym etapem tego procesu, od pierwszych koncepcji aż po finalną egzekucję. Ta współpraca pokazuje, że nie jesteśmy już tylko domem mediowym, który kupuje powierzchnię reklamową dla klientów, a agencją mediową z pełnym zapleczem kreatywnym, strategicznym oraz badaniami. To one stanowią nieodzowny element każdej naszej strategii, a współpraca marki STR8 z Pezetem  to bezpośredni efekt analizy brandu i konsumenta w duchu filozofii Meaningful Brands – komentuje Joanna Bosakirska, Business Unit Managing Partner w Arena Media.

Za koncept kreatywny, całą współpracę między artystą a marką STR8 oraz zakup mediów odpowiada zespół agencji mediowej Arena Media. W ramach kampanii, teledysk będzie promowany w serwisie YouTube oraz w kanałach social media – Facebook oraz Instagram marki oraz Pezeta. Ponadto, w sieci pojawią się krótkie formaty video – bumpery, nawiązujące do teledysku i promujące produkt.

Źródło: Arena Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną...
Canon: Spotkajmy się na Remadays
Na lutowych Targach Reklamy i Druku RemaDays zaprezentujemy najszybsze na rynku drukarki oraz urządzenie z atrakcyjną funkcją matowego lub błyszczącego wykończenia – zapowiada Canon Polska. W Strefie Canon nie zabraknie także interesujących pokazów i możliwości spotkania z ekspertami marki.
LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764