logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arena Media w niestandardowo z marką Str8 i Pezetem

  PR 14.08.2019, przeczytano 299 razy
ilustracjastrzałka

Dziś rozpoczęła się nietypowa kampania promocyjna STR8. Pezet, polski artysta i raper, który po 7 latach wraca na scenę muzyczną z nową płytą, nagrał piosenkę we współpracy z marką kosmetyków dla mężczyzn. Za współpracę i koncept kreatywny odpowiada agencja mediowa Arena Media, należąca do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arena-media-w-niestandardowo-z-marka-str8-i-pezetem,383594,artykul.html

We wrześniu ukaże się pierwsza od 7 lat studyjna płyta artysty pt. „Muzyka Nowoczesna”, na której znajdzie się m.in. piosenka wyprodukowana we współpracy z marką STR8. Produkt jest lokowany w otwierającym płytę kawałku zatytułowanym Intro, w którym artysta inspiruje się hasłem marki STR8 „Go for Great”.

– Jestem ogromnie dumna z tego projektu, ponieważ wraz z całym zespołem Arena Media pracowaliśmy nad każdym etapem tego procesu, od pierwszych koncepcji aż po finalną egzekucję. Ta współpraca pokazuje, że nie jesteśmy już tylko domem mediowym, który kupuje powierzchnię reklamową dla klientów, a agencją mediową z pełnym zapleczem kreatywnym, strategicznym oraz badaniami. To one stanowią nieodzowny element każdej naszej strategii, a współpraca marki STR8 z Pezetem  to bezpośredni efekt analizy brandu i konsumenta w duchu filozofii Meaningful Brands – komentuje Joanna Bosakirska, Business Unit Managing Partner w Arena Media.

Za koncept kreatywny, całą współpracę między artystą a marką STR8 oraz zakup mediów odpowiada zespół agencji mediowej Arena Media. W ramach kampanii, teledysk będzie promowany w serwisie YouTube oraz w kanałach social media – Facebook oraz Instagram marki oraz Pezeta. Ponadto, w sieci pojawią się krótkie formaty video – bumpery, nawiązujące do teledysku i promujące produkt.

Źródło: Arena Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do korzystania z ich rozwiązań do zarządzania własnym sprzętem i oprogramowaniem przyznał się ostatnio sam Apple. Amerykański Jamf, największy na świecie dostawca oprogramowania do zarządzania sprzętem giganta z Cupertino zorganizuje swoje globalne spotkanie po raz pierwszy poza USA, w Katowicach. Za jego komunikację w Polsce odpowiada Icon Strategies.
Ikons Super Baner – super mocny, super lekki, super eko
Problemy z reklamacjami dotyczącymi porwanych banerów, problemy z utylizacją składów zużytych wydruków, problemy z dźwiganiem ciężkich nawojów jak i samych wydruków podczas instalacji. Wszyscy „reklamiarze” znają te bolączki. Ale jest rozwiązanie…
White Paper Agency dla marki Mysimba
White Paper Agency rozpoczyna działania marketingowe dla firmy farmaceutycznej Bausch Health promującej na polskim rynku lek na receptę Mysimba. Substancja przeznaczona jest dla osób dorosłych (>18 roku życia) z nadwagą lub chorujących na otyłość. Agencja wdroży komunikację podnoszącą świadomość Polaków na temat narastającego problemu otyłości, jej powikłań zdrowotnych...
Katarzyna Smoleń-Drzazga dołącza do Intellect na stanowisko UX Designer
Agencja Intellect wzmacnia dział UX, do którego dołącza Katarzyna Smoleń-Drzazga na stanowisko UX Designer.
Agencja S4 rozwija dział New Business
Do zespołu krakowskiej Agencji Reklamowej S4 dołączyła Karolina Kałuża, która objęła stanowisko New Business Representative.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764