logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arena Media w specjalnej akcji dla Fundacji DMKS

  PR 23.06.2017, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

Havas Media Group, Fundacja DKMS, sklep Many Mornings oraz blogerki Siostry ADiHD przygotowali specjalną kampanię promującą znalezienie dawcy, czyli genetycznego bliźniaka osób cierpiących na białaczkę. W ramach akcji, powstała specjalna, limitowana linia skarpet, które w przewrotny sposób zwracają uwagę na nowotwory krwi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arena-media-w-specjalnej-akcji-dla-fundacji-dmks-,32895,artykul.html

Misją Fundacji DKMS jest znalezienie Dawcy, czyli osoby o identycznej zgodności tkankowej, dla podopiecznych fundacji, czyli wszystkich pacjentów na całym świecie potrzebujących przeszczepienia szpiku lub komórek macierzystych. Zespół Ecselis, czyli agencji performance marketingu w HMG wraz z domem mediowym Arena Media, zaplanował specjalną kampanię promującą ideę poszukiwania bliźniaka genetycznego. Akcja promująca misję fundacji polega na stworzeniu przez firmę Many Mornings dedykowanej linii skarpet, przedstawiającej na jednej skarpecie: kreskówkową postać lekarza, czerwone krwinki i kod genetyczny, a na drugiej: kombinację kodu genetycznego wraz z czerwonymi krwinkami.

Many Mornings w trakcie akcji będzie wspierać DKMS poprzez przekazanie 25 proc. ze sprzedaży tej linii skarpet na rzecz Fundacji oraz propagowanie akcji rejestracyjnej do bazy dawców szpiku. Materiały promujące akcje zostały przygotowane we współpracy z dwoma blogerkami, Siostrami ADiHD.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764