logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arena Media wygrywa przetarg Dr. Oetker Polska

  PR 24.10.2019, przeczytano 485 razy

Dom mediowy Arena Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki Dr. Oetker w Polsce. Współpraca rozpocznie się od listopada 2019 r. i obejmie kompleksowe planowanie oraz zakup mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arena-media-wygrywa-przetarg-dr.-oetker-polska,384457,artykul.html

Arena Media, jeden z trzech niezależnych domów mediowych w Havas Media Group, zwyciężyła w przetargu na całościową obsługę mediową marek z portfolio firmy Dr. Oetker. Dotychczas, przez ponad 20 lat, obsługę mediów prowadziło Media Direction OMD. Zespół Arena Media, na czele którego stoi Joanna Bosakirska, będzie obsługiwać Klienta kompleksowo i zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii offline i od II kw. 2020 także online. Dotychczasowe kampanie reklamowe Dr. Oetkera dla takich brandów jak: Pizza Guseppe, Pizza Feliciana, Słodka Chwila, Ze Świata Natury, Babeczki czy Kopiec Kreta na stałe utrwaliły się już w świadomości konsumentów.

– Strategia komunikacji Arena Media najbliżej odpowiadała założeniom briefu. Zaproponowane podczas przetargu rozwiązania są spójne, zgodne z naszymi oczekiwaniami, zarówno w kwestiach wizerunkowych, jak i celach biznesowych. Innowacyjne podejście to to, czego szukaliśmy i na czym chcemy budować komunikację z naszymi konsumentami – powiedział Piotr Bobrycki, Executive Marketing – R&D Manager Dr. Oetker Polska.

– To dla nas wielka radość i zaszczyt mieć w swoim portfolio taki brand jak Dr. Oetker. Wygrana jest efektem ogromnej pracy sztabu ludzi, dzięki czemu przetarg był naprawdę perfekcyjnie dopięty, począwszy od bardzo dobrego briefu, a w efekcie skończywszy na świetnej strategii komunikacyjnej. Dzięki zapleczu komunikacyjnemu Vivendi mogliśmy ponadto zaproponować niestandardowe rozwiązania z obszaru muzyki. Zaproponowana strategia nie tylko czerpie z kluczowych dla kategorii insightów z naszego badania i metodologii Meaningful Brands, ale również wykorzystuje innowacyjne narzędzia komunikacyjne – komentuje Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764