logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arena Media z kampanią radiową dla Xella

  PR 10.04.2024, przeczytano 347 razy
ilustracja

W ramach wygranego przetargu agencja Arena Media odpowiada za przeprowadzenie kampanii reklamowej dla marki Ytong, której właścicielem jest firma Xella . Nawiązana współpraca obejmuje działania mediowe w ogólnopolskich stacjach radiowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arena-media-z-kampania-radiowa-dla-xella,403788,artykul.html

G rupa Xella to jeden ze światowych liderów w dziedzinie materiałów budowlanych i izolacyjnych – należy do największych na świecie producentów betonu komórkowego i silikatów. Wczoraj rozpoczęła się najnowsza kampania mediowa marki, której celem jest zbudowanie wśród profesjonalistów branży budowalnej, takich jak deweloperzy czy duże firmy wykonawcze, świadomości nowego produktu – Ściany Jednowarstwowej Ytong Panel.SWE.

Zaplanowane działania mediowe obejmują dwutygodniową emisję 30” spotów radiowych w największych polskich rozgłośniach. Za realizację spotu odpowiada studio produkcyjne Audiorepublica Filip Kuncewicz.

Źródło: Havas Media

www.havas.pl

Dodatkowe informacje:

Arena Media to agencja mediowa, działająca w Polsce od 2010 r. w ramach Havas Media Network, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m.in.: Carrefour Polska, Viatris, Grupa Tikkurila, Swarovski, Uniqa czy Unibail-Rodamco-Westfield . Agencja ma na swoim koncie takie nagrody jak Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow oraz wyróżnienie „Wzrost Roku” w raporcie Panorama Reklamy 2020 magazynu Press.

Havas Media Network
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764