logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arlon Graphics uruchamia polską stronę

  PR 18.06.2019, przeczytano 319 razy
ilustracjastrzałka

Dla dalszego wsparcia polskich klientów Arlon uruchamia polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach,  aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arlon-graphics-uruchamia-polska-strone,382936,artykul.html

Arlon Graphics LLC jest producentem folii wylewanych w biznesie, który tworzy innowacyjne materiały dla wizualnej ekspresji, i który od kilku lat jest obecny w Polsce poprzez sieć ogólnokrajowych dystrybutorów. Dla dalszego wsparcia polskich klientów, Arlon uruchomił polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach, aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi i podekscytowani mogąc wesprzeć polski rynek folii graficznych naszą nową stroną internetową w języku polskim. – Jaroslaw Kozlowski, Arlon Graphics Business Development Manager

Źródło: Arlon Graphics

www.arlon.com/eu_pl

Dodatkowe informacje:

Kim jest Arlon Graphics?
Arlon Graphics, LLC, produkuje i dystrybuuje pełną paletę wysokiej jakości samoprzylepnych folii ploterowych, elastycznych podłoży, oraz folii do druku dla branży cyfrowej wizualizacji, oznakowań, sitodruku oraz grafiki na pojazdach. Centrala Arlon jest zlokalizowana w pobliżu Los Angeles w Kalifornii i w celu realizacji obsługi klientów na całym świecie posiada strategicznie usytuowane centra dystrybucyjne w Australii, Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w Wielkiej Brytanii.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764