logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arlon Graphics uruchamia polską stronę

  PR 18.06.2019, przeczytano 357 razy
ilustracjastrzałka

Dla dalszego wsparcia polskich klientów Arlon uruchamia polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach,  aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arlon-graphics-uruchamia-polska-strone,382936,artykul.html

Arlon Graphics LLC jest producentem folii wylewanych w biznesie, który tworzy innowacyjne materiały dla wizualnej ekspresji, i który od kilku lat jest obecny w Polsce poprzez sieć ogólnokrajowych dystrybutorów. Dla dalszego wsparcia polskich klientów, Arlon uruchomił polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach, aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi i podekscytowani mogąc wesprzeć polski rynek folii graficznych naszą nową stroną internetową w języku polskim. – Jaroslaw Kozlowski, Arlon Graphics Business Development Manager

Źródło: Arlon Graphics

www.arlon.com/eu_pl

Dodatkowe informacje:

Kim jest Arlon Graphics?
Arlon Graphics, LLC, produkuje i dystrybuuje pełną paletę wysokiej jakości samoprzylepnych folii ploterowych, elastycznych podłoży, oraz folii do druku dla branży cyfrowej wizualizacji, oznakowań, sitodruku oraz grafiki na pojazdach. Centrala Arlon jest zlokalizowana w pobliżu Los Angeles w Kalifornii i w celu realizacji obsługi klientów na całym świecie posiada strategicznie usytuowane centra dystrybucyjne w Australii, Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w Wielkiej Brytanii.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PZU z nową kampanią wizerunkową
Jakie cechy powinien mieć dobry ubezpieczyciel? Zdaniem PZU są to pasja, empatia i życzliwość, z jaką pomagamy innym. – PZU jest wszędzie tam, gdzie nasi klienci. Jesteśmy zawsze gotowi nieść pomoc, ponieważ to człowiek jest najważniejszy. O tym właśnie jest nasza kampania – podkreśla Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.
Nowe lampy błyskowe Fomei Digitalis RF
W ofercie wyłącznego dystrybutora produktów FOMEI, Medikon Polska, pojawiły się nowe lampy błyskowe z serii Digitalis RF. Dostępne są dwa modele o energii błysku 400 i 600 Ws.
Czekolada z Wawelu Big Milk
Do portfolio Wawel dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to produkty, które powstały z idealnego połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach...
Palit prezentuje nową kartę z chłodzeniem pasywnym Geforce GTX1650 Kalmx
Pasywne chłodzenie i wykorzystanie architektury Turing  to doskonałe połączenie gwarantujące zachowanie idealnej ciszy i wystarczająca moc do rozrywki nawet w  wymagających tytułach w rozdzielczości 1080p przy 60 FPS.
Multiscreen Day 2020 pod patronatem Signs.pl
19 marca 2020 r. w Warszawie odbędzie się konferencja Multiscreen Day. To już piąta edycja konferencji organizowanej przez Media Marketing Polska. W tym roku będzie jeszcze ciekawiej, jeszcze bardziej interaktywnie, jeszcze bardziej nowocześnie niż w latach ubiegłych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764