logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arlon Graphics uruchamia polską stronę

  PR 18.06.2019, przeczytano 270 razy
ilustracjastrzałka

Dla dalszego wsparcia polskich klientów Arlon uruchamia polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach,  aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arlon-graphics-uruchamia-polska-strone,382936,artykul.html

Arlon Graphics LLC jest producentem folii wylewanych w biznesie, który tworzy innowacyjne materiały dla wizualnej ekspresji, i który od kilku lat jest obecny w Polsce poprzez sieć ogólnokrajowych dystrybutorów. Dla dalszego wsparcia polskich klientów, Arlon uruchomił polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach, aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi i podekscytowani mogąc wesprzeć polski rynek folii graficznych naszą nową stroną internetową w języku polskim. – Jaroslaw Kozlowski, Arlon Graphics Business Development Manager

Źródło: Arlon Graphics

www.arlon.com/eu_pl

Dodatkowe informacje:

Kim jest Arlon Graphics?
Arlon Graphics, LLC, produkuje i dystrybuuje pełną paletę wysokiej jakości samoprzylepnych folii ploterowych, elastycznych podłoży, oraz folii do druku dla branży cyfrowej wizualizacji, oznakowań, sitodruku oraz grafiki na pojazdach. Centrala Arlon jest zlokalizowana w pobliżu Los Angeles w Kalifornii i w celu realizacji obsługi klientów na całym świecie posiada strategicznie usytuowane centra dystrybucyjne w Australii, Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w Wielkiej Brytanii.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764