logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arlon Graphics uruchamia polską stronę

  PR 18.06.2019, przeczytano 723 razy
ilustracjastrzałka

Dla dalszego wsparcia polskich klientów Arlon uruchamia polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach,  aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arlon-graphics-uruchamia-polska-strone,382936,artykul.html

Arlon Graphics LLC jest producentem folii wylewanych w biznesie, który tworzy innowacyjne materiały dla wizualnej ekspresji, i który od kilku lat jest obecny w Polsce poprzez sieć ogólnokrajowych dystrybutorów. Dla dalszego wsparcia polskich klientów, Arlon uruchomił polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach, aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi i podekscytowani mogąc wesprzeć polski rynek folii graficznych naszą nową stroną internetową w języku polskim. – Jaroslaw Kozlowski, Arlon Graphics Business Development Manager

Źródło: Arlon Graphics

www.arlon.com/eu_pl

Dodatkowe informacje:

Kim jest Arlon Graphics?
Arlon Graphics, LLC, produkuje i dystrybuuje pełną paletę wysokiej jakości samoprzylepnych folii ploterowych, elastycznych podłoży, oraz folii do druku dla branży cyfrowej wizualizacji, oznakowań, sitodruku oraz grafiki na pojazdach. Centrala Arlon jest zlokalizowana w pobliżu Los Angeles w Kalifornii i w celu realizacji obsługi klientów na całym świecie posiada strategicznie usytuowane centra dystrybucyjne w Australii, Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w Wielkiej Brytanii.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764