logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arlon Graphics uruchamia polską stronę

  PR 18.06.2019, przeczytano 425 razy
ilustracjastrzałka

Dla dalszego wsparcia polskich klientów Arlon uruchamia polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach,  aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arlon-graphics-uruchamia-polska-strone,382936,artykul.html

Arlon Graphics LLC jest producentem folii wylewanych w biznesie, który tworzy innowacyjne materiały dla wizualnej ekspresji, i który od kilku lat jest obecny w Polsce poprzez sieć ogólnokrajowych dystrybutorów. Dla dalszego wsparcia polskich klientów, Arlon uruchomił polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach, aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi i podekscytowani mogąc wesprzeć polski rynek folii graficznych naszą nową stroną internetową w języku polskim. – Jaroslaw Kozlowski, Arlon Graphics Business Development Manager

Źródło: Arlon Graphics

www.arlon.com/eu_pl

Dodatkowe informacje:

Kim jest Arlon Graphics?
Arlon Graphics, LLC, produkuje i dystrybuuje pełną paletę wysokiej jakości samoprzylepnych folii ploterowych, elastycznych podłoży, oraz folii do druku dla branży cyfrowej wizualizacji, oznakowań, sitodruku oraz grafiki na pojazdach. Centrala Arlon jest zlokalizowana w pobliżu Los Angeles w Kalifornii i w celu realizacji obsługi klientów na całym świecie posiada strategicznie usytuowane centra dystrybucyjne w Australii, Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w Wielkiej Brytanii.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Szelecki dyrektorem operacyjnym R4S Consulting
Do agencji R4S Consulting od sierpnia dołączył Łukasz Szelecki. Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego. Szelecki będzie m.in. zarządzać pracą zespołów Public Relations i Public Affairs oraz nadzorować tworzenie planów komunikacyjnych oraz strategii dla klientów agencji.
Ekrany digital OOH wsparciem dla publicznej służby krwi
Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których  celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz  zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tysięcy ekranów digital OOH...
W ramach kampanii #Otwarcijaknigdy Coca-Cola rozdaje butelki kultowego napoju
Marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. Od poniedziałku 10.08 startuje akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której 1 000 000 darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 000 lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.
Marka Elementy dołącza do grona klientów Big Picture
ELEMENTY, czyli jedna z najbardziej trendsetterskich młodych marek modowych w Polsce, znana ze swojej transparentności cenowej oraz etycznej produkcji , nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz koordynację całościowej strategii działań PR, w tym za realizację działań z zakresu media i influencer relations.
Polska Izba Przemysłu Targowego zwraca się do Jadwigi Emilewicz – wicepremier i minister rozwoju, aby planowaną pomocą sektorową objęła również 2 kategorie przedsiębiorstw pracujących dla targów branżowych. Chodzi o podmioty projektujące i wykonujące stoiska targowe, a także o transportowe i zajmujące się spedycją targową. Z relacji uczestników...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764