logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Armatis Polska wybiera PR Solutions

  PR 20.07.2021, przeczytano 407 razy

Firma Armatis, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dot. wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku czy innych rozwiązań B2C i B2B, powierzyła agencji PR Solutions prowadzenie działań w obszarze public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/armatis-polska-wybiera-pr-solutions,392336,artykul.html

Celem współpracy jest zwiększenie rozpoznawalności marki Armatis w Polsce, a także pomoc w generowaniu leadów sprzedażowych. W ramach obsługi PR Solutions zapewni Armatis Polska m.in. wsparcie dot. relacji z mediami, komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych oraz optymalizacji SEO firmowej strony www.

Armatis Polska i PR Solutions nawiązały współpracę w wyniku rekomendacji ze strony brytyjskiej agencji PR Red Lorry Yellow Lorry, która obsługuje Armatis na rynku francuskim. Zarówno Red Lorry Yellow Lorry, jak i PR Solutions należą do tej samej sieci niezależnych agencji PR wyspecjalizowanych w obsłudze firm technologicznych Convoy.

Źródło: PR Solutions

www.prsolutions.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764