logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Armatis Polska wybiera PR Solutions

  PR 20.07.2021, przeczytano 558 razy

Firma Armatis, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dot. wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku czy innych rozwiązań B2C i B2B, powierzyła agencji PR Solutions prowadzenie działań w obszarze public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/armatis-polska-wybiera-pr-solutions,392336,artykul.html

Celem współpracy jest zwiększenie rozpoznawalności marki Armatis w Polsce, a także pomoc w generowaniu leadów sprzedażowych. W ramach obsługi PR Solutions zapewni Armatis Polska m.in. wsparcie dot. relacji z mediami, komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych oraz optymalizacji SEO firmowej strony www.

Armatis Polska i PR Solutions nawiązały współpracę w wyniku rekomendacji ze strony brytyjskiej agencji PR Red Lorry Yellow Lorry, która obsługuje Armatis na rynku francuskim. Zarówno Red Lorry Yellow Lorry, jak i PR Solutions należą do tej samej sieci niezależnych agencji PR wyspecjalizowanych w obsłudze firm technologicznych Convoy.

Źródło: PR Solutions

www.prsolutions.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764