logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Armstrong w nowej odsłonie on-line

  PR 15.01.2018, przeczytano 526 razy
ilustracjastrzałka

Producent akustycznych sufitów podwieszanych odświeżył stronę www. Nowa strona zawiera jeszcze więcej galerii z inspiracjami ciekawych wnętrz, ale także wszystkie opisy i dane techniczne dotyczące całej oferty sufitów i systemów zawieszeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/armstrong-w-nowej-odslonie-on-line,35111,artykul.html

Nowa strona wypełniona jest wiedzą merytoryczną, ale też pokazaniem jak w praktyce wygląda wiele kwestii poprzez bogatą bazę zdjęć i filmów – wyjaśnia Sylwia Rudnicka z działu marketingu firmy Armstrong. Jakie filmy można znaleźć na nowej stronie firmowej producenta? M.in. materiały instruktarzowe dotyczące montażu konstrukcji sufitowych i składania poszczególnych elementów.

Techniczna baza wiedzy

Armstrong jako jedyny producent sufitów w Polsce posiada tak szeroką ofertę – od sufitów mineralnych (miękkich i twardych) po metalowe – dostępnych jako płyty, sufity wyspowe czy pionowe Baffles. Dodatkowo firma posiada bardzo rozbudowany system rusztów do wszystkich typów sufitów. Dlatego obie kategorie produktowe – sufity i systemy zawiesi na nowej stronie posiadają oddzielne działy. Każdy architekt lub wykonawca techniczny znajdzie wszelkie, nawet najbardziej szczegółowe opisy, specyfikacje, Deklaracje Właściwości Użytkowych, wskazówki dotyczące montażu sufitów, detale rysunków, gwarancje. Strona wzbogacona jest o bibliotekę wszystkich broszur i katalogów produktów. Wszystkie informacje dają dużą samodzielność architektom przy wyborze materiałów.

Wygodnym narzędziem dla projektantów i wykonawców jest też podział budynków i przestrzeni na miejsca zastosowań, gdyż inne sufity planuje się do biur, a inne np. do szpitali czy obiektów sportowych – wyjaśnia Sylwia Rudnicka. Na nowej stronie podział na funkcje jest taką mini ściągawką produktów i przykładów wybranych realizacji.

Dużo miejsca na nowej stronie www poświęcono ekologii – kwestie zrównoważonego budownictwa to od początków istnienia firmy Armstrong w USA i Europie jeden z głównych kierunków działalności. Na firmowej witrynie znaleźć można nie tylko specyfikacje dotyczące tego jak produkty Armstrong podnoszą poziom ekologii w budynku, ale też m.in. o tym jak działa program recyklingu sufitów – tu na przykładzie kalkulatora zobaczyć można na konkretnych liczbach, jak oddanie starych sufitów do ponownego przetworzenia pozytywnie wpływa na środowisko
https://www.armstrongceilings.com/commercial/pl-pl/performance/sustainable-building-design/ceiling-environmental-impact-calculator.html

Galeria inspiracji dla architektów

Nowa strona internetowa to nie tylko merytoryka, ale też źródło designerskich inspiracji. Galerie setek realizacji z Polski i zagranicy dostępne są w każdej niemal zakładce strony, także przy poszczególnych rodzajach sufitów – co znacznie ułatwia pracę na linii architekt-inwestor, gdyż pomaga projektantom przedstawić właścicielowi budynku jak konkretnie będzie prezentował się projektowany sufit.

Źródło: Armstrong

www.armstrongsufity.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764