logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ars Thanea realizuje kampanię wizerunkową marki Vox

  PR 25.08.2015, przeczytano 915 razy

24 sierpnia rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki VOX, przygotowana przez agencję reklamową Ars Thanea. VOX to nie tylko meble, ale także rozwiązania do aranżacji wnętrz - drzwi, podłogi, profile, panele ścienne, artykuły dekoracyjne, materiały wykończeniowe. Głównym celem kampanii jest zbudowanie wizerunku marki VOX jako eksperta od tworzenia i aranżacji przestrzeni wg własnych potrzeb.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ars-thanea-realizuje-kampanie-wizerunkowa-marki-vox,25762,artykul.html

Kampania prowadzona jest pod hasłem “Wolność zaczyna się w domu” i jest przygotowana w oparciu o obietnicę składaną przez markę mówiącą o wnętrzu “w którym można pozostać sobą”. „To jacy jesteśmy wynika z tego jacy byliśmy, jak nas wychowywano, co mogliśmy robić a czego nie, natomiast wolność jest esencją marki VOX. W tym kontekście pomysł, by pokazać rodzinny dom jako źródło poczucia wolności i osobistego spełnienia, wydał nam się szczególnie trafny” — podkreśla Roman Łoziński, strategy director w Ars Thanea.

Do występu w spotach zaproszono postaci znane ze swoich znakomitych osiągnięć muzycznych oraz sportowych. Są to: Szymon Urbanowicz, genialny, 6-letni perkusista, Eryk Kulm znany perkusista jazzowy nagrodzony przez Ministra Kultury odznaczeniem "Zasłużony dla Kultury” oraz Emilia Biała, wicemistrzyni świata i ośmiokrotna rekordzistka narodowa we freedivingu. Wszyscy bohaterowie swoje kariery rozpoczynali już w najmłodszych latach, dzięki temu doskonale wpasowują się w stylistykę kampanii. Zdjęcia do filmów odbyły się w Warszawie oraz w Chorwacji.

Ars Thanea odpowiada za strategię oraz kreację kampanii. Filmy wyprodukował dom produkcyjny GraffitiFilms. Lunapark zajął się postprodukcją. Media zaplanował i wykupił dom mediowy ZenithOptimedia. Za zdjęcia oraz reżyserię odpowiada duet - Maria i Kazimierz Zbąscy.

Projekt był możliwy dzięki unikalnemu podejściu klienta, który zdecydował się na odważną strategię marki i jej komunikacji opierając się na wartościach i emocjach.
Pierwsza część kampanii zaplanowana jest na 2 tygodnie, kolejna odsłona niebawem. Kampania jest realizowana w następstwie wygranego w lutym 2015 przetargu.

Filmy:
VOX Wolność zaczyna się w domu (perkusista): https://vimeo.com/136484468
VOX Wolność zaczyna się w domu (nurek): https://vimeo.com/136484576
Hasło:  Ars_123 (filmy publiczne od poniedziałku 24 sierpnia)

Źródło: Ars Thanea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764