logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arskom Sport Brokers stawia na własne produkty

  PR 22.04.2021, przeczytano 786 razy

Agencje marketingu sportowego Arskom i Sport Brokers sprecyzowały swoje cele na najbliższe lata, w których odbędą się przełożone przez pandemię piłkarskie Euro 2020 i mundial 2022 czy letnie igrzyska olimpijskie w Tokio i zimowe w Pekinie. Spółki rozpoczęły tworzenie własnych mediów, a do tego rozszerzają portfolio reprezentowanych produktów i stawiają na rozwój projektów specjalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arskom-sport-brokers-stawia-na-wlasne-produkty,391173,artykul.html

Przełożenie sportowych imprez przedefiniowało plany spółek w 2020 roku. Firmy wykorzystały czas pandemii na zbliżenie zespołów, wdrożenie nowych procesów i rozwój poszczególnych segmentów, a w czerwcu 2020 r. ogłosiły powstanie holdingu Arskom Sport Brokers przy zachowaniu odrębności obu brandów. Teraz zarząd wraz z radą nadzorczą podjął kroki do stworzenia projektów i produktów własnych.

– Chcemy płynnie przechodzić od brokera i podwykonawcy do kreatora i dostawcy. Już dziś zauważamy większy popyt niż podaż na zasięgowe i jakościowe produkty sportowe w internecie, zwłaszcza w kontekście dużych imprez sportowych. Naturalnym ruchem jest więc poszerzanie oferty o kolejne obszary, nie tylko dla marek chcących się komunikować poprzez sport. Dbamy o podstawy, reagujemy, kiedy rynek wymaga więcej – mówi Marek Buklarewicz, prezes Arskom Sport Brokers.

Drużyna ekspertów gotowa

Przełom roku agencje poświęciły na analizę tego, co w firmie działa i tego, co można zrobić inaczej. To skutkowało przydzieleniem pracownikom nowo utworzonych obszarów. Rozwojem nowych projektów i produktów własnych zajmują się senior account managerowie – Filip Cieśliński i Mateusz Brzeźniak wraz z Aleksandrą Witkowską, która na początku br. awansowała na stanowisko digital managera. Witkowska jest też odpowiedzialna za koordynację komunikacji zewnętrznej agencji.

Awans na stanowisko product managera otrzymała z kolei Klaudia Mękal, która wraz z Mają Matuszewską odpowiada za rozwój i obsługę portfolio ambasadorskiego agencji. W tym roku dołączą do niego twórcy z mediów takich jak YouTube czy TikTok, w celu poszerzenia zasięgu w młodszych grupach docelowych. Pod koniec 2020 r. pracę w Arskom Sport Brokers rozpoczął Maciej Sycewicz, który odpowiada za współpracę z kluczowymi mediami w portfolio agencji, w tym strategię sprzedaży powierzchni reklamowej flagowego produktu Sport Brokers – Kanału Sportowego. Sycewicz, wcześniej przez ponad 5 lat związany z Coca-Colą, przez ostatnie dwa lata realizował dla marek z portfolio firmy działania eventowe oraz experiential marketing w obszarach muzyka, sport, gaming i sponsoring.

W lutym br. do zespołu dołączył Konrad Cichosz, który wspiera agencje w zakresie sprzedaży ich usług jako sales specialist. Przed laty współtworzył Arskom Group, a w ostatnich latach niezależnie zajął się obsługą współprac sponsoringowych Karoliny Kowalkiewicz czy Kamila Grosickiego oraz odpowiadał za pozyskanie sponsorów AMP Futbol Polska.

– Budujemy zespół w sposób naturalny: aby skala jego kompetencji była jak najpełniejsza. Także oczywiste jest, że w pierwszej kolejności zawsze patrzę na kapitał własny. Tak było w przypadku Klaudii i Oli, których kompetencje najlepiej odpowiadały obecnym priorytetom firmy, a przy tym jestem pewny, że nikt nie wykorzysta naszego potencjału tak jak Filip i Mateusz, którzy znają ją na wylot. Maja i Maciek z kolei już dodali energii w kluczowych obszarach produktowych – mówi Buklarewicz. –  Naszym celem jest dawanie wartości i jakości w obsłudze, zwłaszcza w marketingu sportowym. Dlatego wychodząc poza rolę Arskomu jako tylko agencji marketingowej i Sport Brokers jedynie jako brokera, wdrażamy nowe projekty. Chcemy być centrum sportu w digitalu – podkreśla prezes Arskom Sport Brokers.

Inwestycje jeszcze w tym kwartale

Arskom i Sport Brokers w najbliższych miesiącach przedstawią trzy nowe projekty własne, które rozwijane będą także przy wsparciu Michała Pola, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich dziennikarzy i twórców sportowych, który został partnerem Sport Brokers we wrześniu 2019 r. Wśród nich pojawią się zarówno nowe media, jak i treści eksperckie czy szkoleniowe dla branży sportowej. Arskom Sport Brokers planuje także zaangażowanie w działania CSR-owe, głównie angażujące dzieci do aktywności sportowej.

Źródło: Arskom Sport Brokers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764