logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arskom Sport Brokers stawia na własne produkty

  PR 22.04.2021, przeczytano 348 razy

Agencje marketingu sportowego Arskom i Sport Brokers sprecyzowały swoje cele na najbliższe lata, w których odbędą się przełożone przez pandemię piłkarskie Euro 2020 i mundial 2022 czy letnie igrzyska olimpijskie w Tokio i zimowe w Pekinie. Spółki rozpoczęły tworzenie własnych mediów, a do tego rozszerzają portfolio reprezentowanych produktów i stawiają na rozwój projektów specjalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arskom-sport-brokers-stawia-na-wlasne-produkty,391173,artykul.html

Przełożenie sportowych imprez przedefiniowało plany spółek w 2020 roku. Firmy wykorzystały czas pandemii na zbliżenie zespołów, wdrożenie nowych procesów i rozwój poszczególnych segmentów, a w czerwcu 2020 r. ogłosiły powstanie holdingu Arskom Sport Brokers przy zachowaniu odrębności obu brandów. Teraz zarząd wraz z radą nadzorczą podjął kroki do stworzenia projektów i produktów własnych.

– Chcemy płynnie przechodzić od brokera i podwykonawcy do kreatora i dostawcy. Już dziś zauważamy większy popyt niż podaż na zasięgowe i jakościowe produkty sportowe w internecie, zwłaszcza w kontekście dużych imprez sportowych. Naturalnym ruchem jest więc poszerzanie oferty o kolejne obszary, nie tylko dla marek chcących się komunikować poprzez sport. Dbamy o podstawy, reagujemy, kiedy rynek wymaga więcej – mówi Marek Buklarewicz, prezes Arskom Sport Brokers.

Drużyna ekspertów gotowa

Przełom roku agencje poświęciły na analizę tego, co w firmie działa i tego, co można zrobić inaczej. To skutkowało przydzieleniem pracownikom nowo utworzonych obszarów. Rozwojem nowych projektów i produktów własnych zajmują się senior account managerowie – Filip Cieśliński i Mateusz Brzeźniak wraz z Aleksandrą Witkowską, która na początku br. awansowała na stanowisko digital managera. Witkowska jest też odpowiedzialna za koordynację komunikacji zewnętrznej agencji.

Awans na stanowisko product managera otrzymała z kolei Klaudia Mękal, która wraz z Mają Matuszewską odpowiada za rozwój i obsługę portfolio ambasadorskiego agencji. W tym roku dołączą do niego twórcy z mediów takich jak YouTube czy TikTok, w celu poszerzenia zasięgu w młodszych grupach docelowych. Pod koniec 2020 r. pracę w Arskom Sport Brokers rozpoczął Maciej Sycewicz, który odpowiada za współpracę z kluczowymi mediami w portfolio agencji, w tym strategię sprzedaży powierzchni reklamowej flagowego produktu Sport Brokers – Kanału Sportowego. Sycewicz, wcześniej przez ponad 5 lat związany z Coca-Colą, przez ostatnie dwa lata realizował dla marek z portfolio firmy działania eventowe oraz experiential marketing w obszarach muzyka, sport, gaming i sponsoring.

W lutym br. do zespołu dołączył Konrad Cichosz, który wspiera agencje w zakresie sprzedaży ich usług jako sales specialist. Przed laty współtworzył Arskom Group, a w ostatnich latach niezależnie zajął się obsługą współprac sponsoringowych Karoliny Kowalkiewicz czy Kamila Grosickiego oraz odpowiadał za pozyskanie sponsorów AMP Futbol Polska.

– Budujemy zespół w sposób naturalny: aby skala jego kompetencji była jak najpełniejsza. Także oczywiste jest, że w pierwszej kolejności zawsze patrzę na kapitał własny. Tak było w przypadku Klaudii i Oli, których kompetencje najlepiej odpowiadały obecnym priorytetom firmy, a przy tym jestem pewny, że nikt nie wykorzysta naszego potencjału tak jak Filip i Mateusz, którzy znają ją na wylot. Maja i Maciek z kolei już dodali energii w kluczowych obszarach produktowych – mówi Buklarewicz. –  Naszym celem jest dawanie wartości i jakości w obsłudze, zwłaszcza w marketingu sportowym. Dlatego wychodząc poza rolę Arskomu jako tylko agencji marketingowej i Sport Brokers jedynie jako brokera, wdrażamy nowe projekty. Chcemy być centrum sportu w digitalu – podkreśla prezes Arskom Sport Brokers.

Inwestycje jeszcze w tym kwartale

Arskom i Sport Brokers w najbliższych miesiącach przedstawią trzy nowe projekty własne, które rozwijane będą także przy wsparciu Michała Pola, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich dziennikarzy i twórców sportowych, który został partnerem Sport Brokers we wrześniu 2019 r. Wśród nich pojawią się zarówno nowe media, jak i treści eksperckie czy szkoleniowe dla branży sportowej. Arskom Sport Brokers planuje także zaangażowanie w działania CSR-owe, głównie angażujące dzieci do aktywności sportowej.

Źródło: Arskom Sport Brokers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764