logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Arskom Sport Brokers z obsługą komunikacyjną platformy Razem Dla Sportu

  PR 07.01.2021, przeczytano 341 razy

Agencja Arskom Sport Brokers rozpoczęła szeroko zakrojoną współpracę ze sportową platformą crowdfundingową razemdlasportu.com. Działania agencji obejmują m.in. prowadzenie biura prasowego, doradztwo strategiczne, działania PR czy influencer marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/arskom-sport-brokers-z-obsluga-komunikacyjna-platformy-razem-dla-sportu,389757,artykul.html

Współpraca agencji ASB z Razem Dla Sportu rozpoczęła się w październiku zeszłego roku i obejmowała doradztwo strategiczne, a także działania contentowe, przygotowujące debiut projektu na rynku. Platforma rozpoczęła działanie z początkiem stycznia i od tego momentu Arskom Sport Brokers zajmuje się pełną obsługą komunikacyjną projektu, w tym prowadzeniem biura prasowego, media relations, PR, influencer marketingiem, współpracą przy działaniach w social mediach, a także doradztwem w zakresie innych działań. Obsługą projektu zajmują się Account Executive Marcin Bratkowski oraz Social Media Strategist Aleksandra Witkowska.

– Jesteśmy przekonani, że współpraca z Arskom Sport Brokers pomoże nam w dotarciu do kibiców i sportowców. Przy wyborze agencji najbardziej zależało nam na połączeniu wiedzy marketingowej z doskonałą znajomością środowiska sportowego. Dlatego zgłosiliśmy się do ASB. Projekt #RazemDlaSportu to nie tylko zbiórki pieniędzy, zależy nam także na dzieleniu się z zaangażowanymi sportowcami marketingowym know-how, które krótkoterminowo pomoże im w skutecznym prowadzeniu zbiórek, a w dłuższej perspektywie da im do ręki bardzo przydatne we współczesnym świecie narzędzia. W tym również bardzo pomocna będzie wiedza przedstawicieli Arskom Sport Brokers – podkreśla Jarosław Czerniak, współtwórca platformy razemdlasportu.com.

– Jako agencja specjalizująca się w działaniach w obszarze sportu bardzo cieszymy się z pozyskania kolejnego klienta działającego w tym segmencie. Rok 2021 będzie obfitował w ważne imprezy sportowe, więc wierzymy, że to dobry czas na rozpoczęcie takiego projektu. Crowdfunding zyskał dużą popularność na świecie, ma także potencjał do zmiany naszej rzeczywistości sportowej – mówi Mateusz Brzeźniak, Senior Account Manager w Arskom Sport Brokers.

Dla Razem Dla Sportu jest to pierwsza współpraca z agencją. Strony nie ujawniają długości trwania umowy.

Źródło: Arskom Sport Brokers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764