logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Art of Packaging 2006: Perły zostały znalezione

   16.03.2007, przeczytano 1734 razy
ilustracjastrzałka
Zwycięzcą ART OF PACKAGING 2006 – Debiuty został Paweł Zawiślak z Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu za „Serię opakowań - papierowy księżyc”

26 lutego br. w Teatrze Nowym w Poznaniu podczas wielkiej Gali Finałowej odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników konkursu ART OF PACKAGING 2006. W atmosferę tego długo oczekiwanego wieczoru wprowadził gości Zbigniew Grochal - wybitny aktor od wielu lat związany z poznańskim Teatrem Nowym im. Tadeusza Łomnickiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/art-of-packaging-2006%3A-perly-zostaly-znalezione,5272,artykul.html

Na scenie, w feerii świateł i dźwięków muzyki, zaprezentowano nominowane opakowania, a w efekcie końcowym - zwycięzców poszczególnych kategorii oraz w finale - zwycięzców Konkursu.

Zwycięzcą części komercyjnej konkursu ART OF PACKAGING 2006 zostało opakowanie - album pokonkursowy „Kanon twórców – Digital Edition“ stworzony dla firmy Canon Polska Sp. z o. o. Właścicielem opakowania i zgłaszającym jest Media Touch Sp. z o. o. z Warszawy, która stała się zarazem posiadaczem statuetki – Perła wśród opakowań. Za projekt i wykonanie zwycięskiego opakowania odpowiedzialna jest firma Matrix Drukarnia – Introligatornia z Nowej Iwicznej.

Zwycięzcą ART OF PACKAGING 2006 – Debiuty został Paweł Zawiślak
z Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu za „Serię opakowań - papierowy księżyc”.

Nagrodę Specjalną w postaci notebooka ufundowaną przez Studio Opakowań Art-Pack z Krakowa dla najlepszego prototypu opakowania wykonanego z płaskiego arkusza zdobyła Magdalena Serafin z Akademii Sztuk Pięknych z Poznania za projekt pod nazwą: „Klekle – futerał na kwiatek“.

Organizatorzy konkursu uroczyście ogłosili jego drugą edycję, zapraszając jednocześnie do wzięcia udziału w ART OF PACKAGING 2007!

Perły znowu zostały rzucone!

Źródło: European Media Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764