logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Art of Packaging 2007 - konkurs na najlepsze opakowanie

   31.01.2008, przeczytano 3917 razy

Miesięcznik Packaging Polska organizuje drugą edycję Konkursu ART OF PACKAGING - w ramach poszukiwań pereł wśród opakowań 2007 roku. Do 31 stycznia 2007 roku można zgłaszać swoje produkty i projekty. Rozstrzygnięcie obu Konkursów i wręczenie nagród odbędzie się podczas Wielkiej Gali Finałowej w Poznaniu, w poniedziałek 25 lutego br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/art-of-packaging-2007---konkurs-na-najlepsze-opakowanie,6724,artykul.html

Regulamin, formularz zgłoszenia oraz informacje o kategoriach, kryteriach i nagrodach dostępne są na stronie internetowej, pod adresem: www.artofpackaging.pl.

Poszukiwań pereł wśród opakowań nadszedł ciąg dalszy. W minionym roku wyłowiono dwie - wśród debiutantów zajmujących się projektowaniem opakowań i tworzeniem ich prototypów, które nie ujrzały jeszcze światła dziennego; oraz wśród profesjonalistów, których produkty na co dzień, na sklepowych półkach utożsamiają się z naszą rzeczywistością. „I pragniemy kontynuować dzieło, które rozpoczęliśmy, mając jednocześnie nadzieję, że na stałe zagości w naszym opakowaniowym świecie” – informuje Monika Mikołajczak, Redaktor Prowadzący miesięcznika Packaging Polska, organizatora Konkursu.

ART OF PACKAGING – DEBIUTY i ART OF PACKAGING – PROFESSIONAL.
To dwa Konkursu w ramach edycji ART OF PACKAGING 2007. Idea i cel są te same - prezentować i nagradzać ciekawie zaprojektowane, designerskie, funkcjonalne i trafnie dobrane opakowania. „Konkursowi skierowanemu dla sektora, który w poprzedniej edycji zdefiniowaliśmy jako część komercyjną postanowiliśmy nadać nazwę - Professional. Mamy nadzieję, że w pełni oddaje ona jego charakter” - dodaje M. Mikołajczak.

Konkurs ART OF PACKAGING – PROFESSIONAL jest całkowicie obiektywny,
stworzony z myślą o rodzimym rynku. Nagradzający twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie komercyjne istniejące już na rynku. W konkursie może wziąć udział właściciel, producent lub projektant opakowania. Oceniane jest opakowanie z zawartością będącą jego nieodłącznym elementem.

ART OF PACKAGING - DEBIUTY. To edycja dla debiutantów - nagradzająca twórców pomysłów na opakowanie, które jeszcze nie istnieje. W konkursie może wziąć udział
każda osoba, która w dniu zgłoszenia do konkursu nie ukończyła 30. roku życia i zaprojektowała oraz wykonała prototyp opakowania, nie wykorzystywanego w celach komercyjnych.

Do 31 stycznia 2007 roku można zgłaszać swoje produkty i projekty. Rozstrzygnięcie obu Konkursów i wręczenie nagród odbędzie się podczas Wielkiej Gali Finałowej w Poznaniu, 25 lutego, w wieczór po nocy oskarowej. Wtedy to jury ogłosi wyniki swoich obrad, a zwycięzcy otrzymają statuetki - za te najbardziej błyszczące perły wyłonione wśród opakowań.

Źródło: EUROPEAN MEDIA GROUP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764