Fikol, 2021-01-29 07:40
Nie rób z nas debili.
Klienta może trochę poniosły nerwy w swoich wypowiedziach, ale to nie on powinien przepraszać, tylko jego. Kupował w dobrej wierze i stara się wyegzekwować to co obiecane.
Zarobek na ploterze mizerny, strata wizerunkowa bezcenna. Strach myśleć o zakupie Efi.
Kto z kogo robi debila? Od początku dyskusji serwujesz tu plugawe kłamstwa pod naszym adresem sugerując, że redakcja angażuje się w rozstrzyganie tego sporu, podczas gdy zajmujemy stanowisko wyłącznie w sprawie tego "poniesienia przez nerwy" które narusza regulamin i polskie prawo.
To jakie normy etyczne reprezentujesz, jak rozumiesz uczciwość i profesjonalizm biznesowy pokazałeś - ale nie ma to najmniejszego znaczenia dla problemu który poruszyliśmy, a który tacy jak Ty krzykacze usiłują rozdmuchać przypisując nam oceny i próby rozstrzygania tego sporu. Nie zajmujemy się tym, nigdy nie wypowiadaliśmy się próbując oceniać kto jest winien, a kto powinien przepraszać. To wyłącznie Twoje fantasmagorie, które w swoim zadufaniu i arogancji traktujesz jak rzeczywistość, aby potem rozliczać z tych swoich wymysłów innych ludzi.
My - podobnie jak Ty - nie znamy tej sprawy, nie byliśmy na miejscu. Między relacjami stron, a faktami mogą być lata świetlne odległości, podobnie jak między stwierdzeniem, że robota została wykonana niesatysfakcjonująco, a oskarżeniem o oszustwo.
Może doszło do oszustwa. Może za sytuację odpowiada tysiąc innych powodów? Może było tak, że któryś z autorów tych skarg usiłuje wykorzystać nasz serwis po to by coś na dostawcy wymusić? To wbrew pozorom częsty przypadek, znacznie częstszy niż sporne sytuacje, za którymi stoi prawdziwe oszustwo. Nie wiemy tego - a skoro nie wiemy, nie próbujemy wydawać wyroków obsmarowując kogoś zarzutami i rozwodząc się tu nad ewentualnością takiego scenariusza tylko dlatego, że mamy takie czy inne obawy. Gdybyśmy to zrobili, zapewne już mieszałbyś nas z błotem dowodząc, że takie niepoparte twardymi dowodami dywagacje to zwykłe SKURWYSYŃSTWO. I miałbyś rację. Po raz pierwszy w tym wątku.
-----------------
Redakcja Signs.pl