logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Artemis 1801 - opinie

Strona 21/24  1 ... 19 20 21 22 23 24

| 31.01.2021 16:01

@hopsa- podejrzewam że logika sobie a życie sobie . Jakiś powód dla tego wątku jest i wątpię by kupujący masochistycznie robił sobie na złość np odmawiając serwisantowi wejścia celem uruchomienia maszyny .

@aikon- sprzedawca może nawet do maszyny dopłacać. To nie jest przedmiotem sporu . Nie ma znaczenia że cena jest niższa niż innej maszyny . Wystarczy że jest wolniejsza i ma beznadziejny rip i już możemy się spodziewać o wiele niższej ceny .
Jeśli sprzedawca na umowie deklaruje że dostarcza maszynę z 8 spectrami 15pl drukująca 100mkw/min za loda i tego loda dostaje to ma dostarczyć i koniec . Wartość relatywna nie ma tu nic do rzeczy. Co innego kupować na alibabie a co innego od dużego krajowego dystrybutora sprzętu i mediów. Sam fakt że kupuje coś nie od randoma z olx tylko dużej firmy z fizyczną siedzibą dałby mi teoretycznie spokój ducha . W końcu kiedyś za konia trzeba było dać kilka wsi a teraz to kupisz za 3k,więc czemu plotery nie miałyby tanieć?

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + +

bielsko
wiadomości: 2075
w Signs.pl od 31.01.2008
IP: 46.204.0.XXX

| 31.01.2021 17:01

Kochani, może zamiast bujać w obłokach albo wysyłać Pana Mariusza do sądów zapytajmy go o kilka detali, które pozwoliłyby każdemu wyrobić sobie opinię, również na temat sytuacji prawnej. Pisze Pan, że zakup plotera był OKAZJĄ. Czy może Pan wyjaśnić na czym ta "okazja" polegała? Czy to była nowa maszyna? Jak wyglądała gwarancja? Czy po instalacji otrzymał Pan do podpisania i czy podpisał Pan protokół? Tych kilka szczegółów chyba wszystkim nam się należy zważywszy na to ile czasu i energii poświęcono tutaj tej sprawie.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8376
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.27.13.XXX

| 31.01.2021 18:01

Panie Mariuszu,

Ostrożnie z wypowiedziami, bo prawnik czyta, a redakcja ma wiedzę jakiej Pan może nie posiadać.

@redakcja to nam się należy stanowisko firmy Atrium. Większość z nas może być potencjalnymi przyszłymi klientami tej firmy i należy nam się rzetelne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Stanowisko i opis sytuacji ze strony kupującego znamy.
Sprzedający naprawdę nie ma nic do powiedzenia? Ploter jak widzę w dalszym ciągu jest w sprzedaży, także to nie jest jednostkowy przypadek.

brak ikonki
+ + + + +

W-wa
wiadomości: 487
w Signs.pl od 30.08.2016
IP: 89.78.226.XXX

| 31.01.2021 19:01

Fikol, 2021-01-31 18:19
Panie Mariuszu,

Ostrożnie z wypowiedziami, bo prawnik czyta, a redakcja ma wiedzę jakiej Pan może nie posiadać.

@redakcja to nam się należy stanowisko firmy Atrium. Większość z nas może być potencjalnymi przyszłymi klientami tej firmy i należy nam się rzetelne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Stanowisko i opis sytuacji ze strony kupującego znamy.
Sprzedający naprawdę nie ma nic do powiedzenia? Ploter jak widzę w dalszym ciągu jest w sprzedaży, także to nie jest jednostkowy przypadek.


Po tym jak przyłączyłeś się do aktywu, który zamienił ten wątek w szambo, skreślając możliwość wyjaśniania czegokolwiek na forum, nie masz moralnego prawa stawiać ŻADNYCH wymagań co do udziału kogokolwiek w karykaturze dyskusji jaką tutaj urządziłeś. Powstrzymaj się od wygłaszania mądrości na temat wiedzy którą posiadają inni, bo sam nie posiadasz w tej sprawie ŻADNEJ wiedzy, ale jesteś pierwszy do mędrkowania, przesądzania i rozstrzygania sprawy. Być może Atrium zechce zabrać głos - tego nie wiemy, ale po tym co tutaj zrobiłeś Ty i kilka innych osób nikt nie może tego wymagać ani w tej, ani niestety w żadnej kolejnej dyskusji tego typu.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8376
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.27.13.XXX

| 31.01.2021 20:01

[quote]hopsa, 2021-01-31 14:49
Nie, no to tak nie działa. Kiedyś firma x kupiła urządzenie za 1,5 banki. ..........


Tak też zrobię. Wiem co powinienem dostać a co otrzymałem. Oczywiście jeszcze parę dodatkowych mocnych argumentów mam w zanadrzu. Nie przytaczam bo nie będę prawnikom ułatwiał życia.

Problem polega na tym że ja chciałem to urządzenie. Nawet próbowałem sam poszukać kogoś kto to naprawi ale jak zacząłem się w to zagłębiać to ogarnął mnie szok którego to konsekwencją było parę niewybrednych zdań.
Nadal proszę o usunięcie usterek, o zakończenie instalacji, doprowadzenie urządzenia do stanu używalności. A to chyba jest po prostu niemożliwe wiec piszę taż o zwrocie pieniędzy. Mamy w firmie bardzo ciasno a toto stoi na środku, nie pracuje a ja zamawiam u konkurencji lub tracę robotę.

Odkryję kolejną kartę. Cały czas zarzuca mi się użycia słowa oszustwo.
Ktoś z forumowiczów napisał że urządzenie jest nadal w sprzedaży - więc podam kolejną informację i proszę żeby "redakcja" napisała jak to nazwać.

Cytat oferty:
"Artemis 1801 VD dzięki najnowszym głowicom piezo Epson DX9 zapewni fotograficzną rozdzielczość 1440 x 1440 dpi. Ploter cechuje się wysoką maksymalną prędkością druku."
"rozdzielczość: max. 1440 x 1440 dpi"

Do sterowników był dołączony dokument a języku angielskim w którym możemy przeczytać iż to urządzenie drukuje tylko w rozdzielczości 360/xxxx.
Domniemam iż nie ja pierwszy zgłosiłem się że urządzenia nie drukuje w jakości 1440/1440.
A jeżeli ja pierwszy to już ponad miesiąc temu - sprzedawca nadal nic nie zmienił.
Czy przypadkiem to nie jest celowe i świadome wprowadzanie w błąd?

avatar użytkownika
+ + +

Łomża
wiadomości: 36
w Signs.pl od 21.10.2008
IP: 5.173.17.XXX

| 31.01.2021 20:01

Do sterowników? Zatem może dotyczyło to parametrów jakie pozwalają uzyskać sterowniki, a nie urządzenie?

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8376
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.27.13.XXX

| 31.01.2021 20:01

redakcja, 2021-01-31 17:01
Kochani, może zamiast bujać w obłokach albo wysyłać Pana Mariusza do sądów zapytajmy go o kilka detali, które pozwoliłyby każdemu wyrobić sobie opinię, również na temat sytuacji prawnej. Pisze Pan, że zakup plotera był OKAZJĄ. Czy może Pan wyjaśnić na czym ta "okazja" polegała? Czy to była nowa maszyna? Jak wyglądała gwarancja? Czy po instalacji otrzymał Pan do podpisania i czy podpisał Pan protokół? Tych kilka szczegółów chyba wszystkim nam się należy zważywszy na to ile czasu i energii poświęcono tutaj tej sprawie.


Nie chcę wszystkiego tu pisać bo muszę zostawić sobie parę mocniejszych argumentów na później.
Już pisałem że urządzenie było nowe. Okazja miało znaczyć że myślałem o wprowadzeniu czegoś prostego na czas pandemii i w tym samym czasie przeczytałem ogłoszenie z urządzeniem w bardzo niskiej cenie. I nie ważne że za 13500 zł. Miało coś robić i dać jakąś dodatkową pracę. Tak się nie stało. Gwarancja.
Nie podpisałem żadnych dokumentów po instalacji, szkoleniu itp. Nawet jeszcze przez pewien czas dostawałem prośby telefoniczne i e-mailowe o podpisanie i wysłanie dokumentów po instalacji.
Instalacja nie została ukończona bo urządzenie jest niesprawne więc gwarancja jeszcze się nie rozpoczęła.

avatar użytkownika
+ + +

Łomża
wiadomości: 36
w Signs.pl od 21.10.2008
IP: 5.173.17.XXX

| 31.01.2021 20:01

redakcja, 2021-01-31 20:21
Do sterowników? Zatem może dotyczyło to parametrów jakie pozwalają uzyskać sterowniki, a nie urządzenie?


Zapewne jakby było przyklejone do obudowy to tyczyło by się klapy a nie całego urządzenia - słuszną ma linię nasza władza.

Do sterowników to znaczy na płytce gdzie są sterowniku jest jeszcze parę plików tyczących obsługi, konserwacji, instrukcja itp.

avatar użytkownika
+ + +

Łomża
wiadomości: 36
w Signs.pl od 21.10.2008
IP: 5.173.17.XXX

| 31.01.2021 20:01

redakcja, 2021-01-31 19:44
Fikol, 2021-01-31 18:19
Panie Mariuszu,

Ostrożnie z wypowiedziami, bo prawnik czyta, a redakcja ma wiedzę jakiej Pan może nie posiadać.

@redakcja to nam się należy stanowisko firmy Atrium. Większość z nas może być potencjalnymi przyszłymi klientami tej firmy i należy nam się rzetelne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Stanowisko i opis sytuacji ze strony kupującego znamy.
Sprzedający naprawdę nie ma nic do powiedzenia? Ploter jak widzę w dalszym ciągu jest w sprzedaży, także to nie jest jednostkowy przypadek.


Po tym jak przyłączyłeś się do aktywu, który zamienił ten wątek w szambo, skreślając możliwość wyjaśniania czegokolwiek na forum, nie masz moralnego prawa stawiać ŻADNYCH wymagań co do udziału kogokolwiek w karykaturze dyskusji jaką tutaj urządziłeś. Powstrzymaj się od wygłaszania mądrości na temat wiedzy którą posiadają inni, bo sam nie posiadasz w tej sprawie ŻADNEJ wiedzy, ale jesteś pierwszy do mędrkowania, przesądzania i rozstrzygania sprawy. Być może Atrium zechce zabrać głos - tego nie wiemy, ale po tym co tutaj zrobiłeś Ty i kilka innych osób nikt nie może tego wymagać ani w tej, ani niestety w żadnej kolejnej dyskusji tego typu.


wyluzuj, wątek jest efektem tego co firma sprzedała klientowi.

Jakby klient dostał to za co zapłacił to by wątku nie było

brak ikonki
+ + + + +

W-wa
wiadomości: 487
w Signs.pl od 30.08.2016
IP: 89.78.226.XXX

| 31.01.2021 21:01

redakcja, 2021-01-31 20:21
Do sterowników? Zatem może dotyczyło to parametrów jakie pozwalają uzyskać sterowniki, a nie urządzenie?


Co to ma za znaczenie?

brak ikonki
+ + + + +

pomorskie
wiadomości: 610
w Signs.pl od 26.02.2017
IP: 83.8.245.XXX
Strona 21/24  1 ... 19 20 21 22 23 24
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764