logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Artemis 1801 - opinie

Strona 23/24  1 ... 21 22 23 24

| 01.02.2021 10:02

ideaprint1, 2021-02-01 10:29
Patrząc na tą ofertę kupiec spodziewa się instalacji maszyny i druku 1440x1440 dpi choćby w bardzo wolnym trybie, ale jednak 1440x1440, tym bardziej, że informacji tej jest poświęcony osobny akapit wytłuszczeniem czcionki z akcentem na rozdzielczość.

(Wiadomość zmodyfikowana przez: ideaprint1 dnia 01.02.2021 10:30)

Dokładnie, pojechali po bandzie z tą ofertą, w ogóle. Ja rozumiem, że chińczycy to już nawet głowice opisują jako DX12.
Ustalmy - każdy kto będzie szukał opinii o tym ploterze - to nie jest żaden DX9, de facto nie wiadomo jaka w środku jest głowica, ale zważywszy na opisy chińskich producentów coś od xp600 do 5113.
W ogóle ładne kwiatuszki mają we wszystkich niemal ofertach. Ojjj prawników mają, ale allegro to jeszcze słabo "umiejo" ;)

brak ikonki
+ + + +

Wrocław
wiadomości: 363
w Signs.pl od 24.09.2018
IP: 31.60.54.XXX

| 03.02.2021 08:02

Witam,
Do autora wątku :
Wg mnie na 99 % masz problem z komputerem lub wersją Windows na twoim komputerze. Wiem, że chińskie plotery trochę się "gryzą" z Windowsami. Czasami jest tak, że europejska wersja Windows (szczególnie nowsza) nie współpracuje prawidłowo z chińskim Photo Printem do chińskich ploterów. Artemisy i inne chińczyki chodzą fajnie na wszystkich rozdzielczościach i jeśli test dysz jest prawidłowy, to ploter jest na pewno OK. Zmień wersję Windows na starszą, taka jest moja rada i zainstaluj sobie na niej wszystkie sterowniki i Photo Printa od nowa. Jest to prosta robota.

brak ikonki
+

W-wa
wiadomości: 13
w Signs.pl od 24.12.2020
IP: 188.147.42.XXX

| 03.02.2021 09:02

Princiak, 2021-02-03 08:54
Witam,
Do autora wątku :
Wg mnie na 99 % masz problem z komputerem lub wersją Windows na twoim komputerze. Wiem, że chińskie plotery trochę się "gryzą" z Windowsami. Czasami jest tak, że europejska wersja Windows (szczególnie nowsza) nie współpracuje prawidłowo z chińskim Photo Printem do chińskich ploterów. Artemisy i inne chińczyki chodzą fajnie na wszystkich rozdzielczościach i jeśli test dysz jest prawidłowy, to ploter jest na pewno OK. Zmień wersję Windows na starszą, taka jest moja rada i zainstaluj sobie na niej wszystkie sterowniki i Photo Printa od nowa. Jest to prosta robota.


Dzięki bardzo za podpowiedź.
Niestety to nie to. Mam zainstalowany ploter na Win 10, na 7 i XP na wszystkich to samo.
Nie myl Artemis z tym konkretnym sprzętem. Podobno inne działaj i jak się troszkę przyłożysz to można z nich coś "wyciągnąć" ale ten konkretny model to osobny temat nie mający chyba nic wspólnego z brendem Artemis.

avatar użytkownika
+ + +

Łomża
wiadomości: 36
w Signs.pl od 21.10.2008
IP: 83.18.10.XXX

| 04.02.2021 11:02

Padło gdzieś o rozdzielczości max 1440x1440.
Użycie słowa max może być tutaj kluczowe. Sugeruję dokładnie sprawdzić.

Kolega kupił kiedyś "internet" z Netii. Prędkość do 100mbps. Realnie miał 5-10mbps. Bujał się z umową 2 lata i nic nie mógł zrobić bo napisane było, że prędkość maksymalna to 100, więc nieważne czy 2, 8 czy 70. Każda spełniała warunki umowy.

brak ikonki
+ + +

wiadomości: 94
w Signs.pl od 17.01.2014
IP: 91.123.219.XXX

| 04.02.2021 11:02

Szkoda że pan Mariusz nie chce ujawnić na czym polegała "okazyjność" tego zakupu, jak wyglądała gwarancja i czy instalacja zakończyła się poprawnie, podpisaniem protokołu. Bez tej wiedzy dyskusja jest jedynie biciem piany.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Kraków
Małopolskie
wiadomości: 8228
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.27.73.XXX

| 04.02.2021 11:02

Na Alledrogo i na stronie u siebie napisali, że gwarancja rozruchowa 7dni. Większej okazji niż 13,5 k brutto to chyba Panu Mariuszowi nie dali. Za tyle stoi.

brak ikonki
+ + + +

Wrocław
wiadomości: 363
w Signs.pl od 24.09.2018
IP: 31.60.104.XXX

| 04.02.2021 12:02

inax, 2021-02-04 11:11
Padło gdzieś o rozdzielczości max 1440x1440.
Użycie słowa max może być tutaj kluczowe. Sugeruję dokładnie sprawdzić.

Kolega kupił kiedyś "internet" z Netii. Prędkość do 100mbps. Realnie miał 5-10mbps. Bujał się z umową 2 lata i nic nie mógł zrobić bo napisane było, że prędkość maksymalna to 100, więc nieważne czy 2, 8 czy 70. Każda spełniała warunki umowy.


Raczej nie porównywałbym tych dwóch całkowicie odmiennych dziedzin.
Urządzenie jeżeli ma drukować w takiej czy innej rozdzielczości to bez względu na dopisek ma mieć taka możliwość.

avatar użytkownika
+ + +

Łomża
wiadomości: 36
w Signs.pl od 21.10.2008
IP: 83.18.10.XXX

| 04.02.2021 12:02

redakcja, 2021-02-04 11:44
Szkoda że pan Mariusz nie chce ujawnić na czym polegała "okazyjność" tego zakupu, jak wyglądała gwarancja i czy instalacja zakończyła się poprawnie, podpisaniem protokołu. Bez tej wiedzy dyskusja jest jedynie biciem piany.


Szanowna "redakcja" już naprawdę przesadza. Nie istotna jest "okazja" (opisywałem na czym poległa).
Jeszcze raz zbieg mojej chęć zakupu czegoś do druku i ciekawej cenowo oferty nazwałbym "okazją do zrobienia jakiegoś interesu". Resztę kwestii też poruszałem.
Siedmiodniowy okres gwarancji rozpoczyna się w momencie przekazania urządzenia po prawidłowym uruchomieniu, instalacji i podpisaniu protokołu z instalacji, szkolenia itp. Resztę łatwo sobie dośpiewać.
Ja cały czas proszę sprzedawcę o usuniecie usterki lub zwrot kasy. Niestety w zamian "otrzymuję" prośbę o udostępnienie nr telefonu mojego prawnika a potem całkowity brak jakiejkolwiek reakcji na moje wezwania. Abstrahując od gwarancji, instalacji to importer, sprzedawca a już na pewno właściciel brędu powinien podjęć jakieś kroki celem usunięcia usterki (odpłatnie lub nie) lub chociażby zajęcia oficjalnego stanowiska na temat wadliwego urządzenia. I oczywiście nie uważam że ma obowiązek robić to publicznie.
Niestety nie otrzymaliśmy żadnej pomocy czy choćby chęci naprawy zaistniałej sytuacji tylko pismo z Kancelarii Prawnej.
Ciekawe swoją drogę że są ludzie którzy bardzo szybko są w stanie zareagować na emocjonalny wpis który jest skrótem myślowy potrafią interpretować na wszelkie sposoby a informacji o wadliwym produkcie nie mogą przeczytać ze zrozumieniem.

avatar użytkownika
+ + +

Łomża
wiadomości: 36
w Signs.pl od 21.10.2008
IP: 83.18.10.XXX

| 04.02.2021 13:02

@gift2008 Ja tak z ciekawości zapytam - Ty miałeś z nimi umowę? Akceptowałeś jakiś regulamin? Czy tylko fvat i lecą?

brak ikonki
+ + + +

Wrocław
wiadomości: 363
w Signs.pl od 24.09.2018
IP: 31.60.77.XXX

| 04.02.2021 13:02

Z Twojego opisu wynika, że problem nie jest związany z ploterem.
Z pewnością te plotery dobrze działają na Win 7 i 10.
Odinstaluj Windows i zainstaluj jeszcze raz. Zaktualizuj Windows, żeby były wszystkie aktualizacje. Potem zainstaluj Photo Print 10.5. Powinno pisać na pudełku. Po instalacji oprogramowania Photo Print podepnij przez USB ploter i zainstaluj sterowniki z płyty CD Software Installer Print Pretty.
Przed instalacją sterowników należy uruchomić komputer w trybie bez podpisywania sterowników (możesz to sobie znaleźć na internecie).
Przykładowo dla Windows 10:
Przy uruchamianiu naciśnij Shift – Rozwiąż problemy – Opcje zaawansowane – Ustawienia Uruchamiania – Uruchom ponownie – naciśnij Wyłącz wymuszanie podpisów sterowników.
Zainstaluj sterowniki Niprint Colour Printer.
Jak Windows wyświetli w managerze urządzeń: Printer RJ5/6 to znaczy, że komputer widzi ploter, ale wymaga instalacji sterowników.
Jak zainstalujesz sterowniki, to w Windows będziesz miał nazwę bodajże Niprint Colour Printer.
Jeśli masz dobry test dysz, a brak komunikacji lub jest zła rozdzielczość, to moim zdaniem nie masz problemu z ploterem, tylko z komputerem.


brak ikonki
+

W-wa
wiadomości: 13
w Signs.pl od 24.12.2020
IP: 188.147.36.XXX
Strona 23/24  1 ... 21 22 23 24
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764